Voor mij is lezen een kunst!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je verwijst naar de site van KPN? Wat moet ik nou gaan lezen dan?
30 euro voor digitale televisie basis pakketquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:
Wat betaal je bij UPC maandelijks voor het basispakket? Eens kijken of het dan nog veel goedkoper is dan Ziggo.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:53 schreef liefhart het volgende:
[..]
UPC goed?
Laat me niet lachen!
45 euro voor een 6 mb verbindingkje en 30 euro per maand voor een bais pakketje digitale televisie![]()
Wacht maar tot je op wil zeggen![]()
Canal Digital![]()
![]()
Kijk daar zit al een aardig verschil, dat is bij Ziggo 15,95.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:30 schreef liefhart het volgende:
[..]
30 euro voor digitale televisie basis pakket
Als het morgen nog niet werkt, ga ik naar Ziggo om de hele boel kort en klein te slaan. Wie gaat er mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ik zou d'r maar achteraan bellen, anders gebeurt er echt niks bij Ziggo (kan ik uit ervaring vertellen, nu al 2x bestelling via website niet aangekomen). Maar bij mij werkt het dus inmiddels.
Dat waren pizza'squote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoor ik daar knuppels?
Wacht even. Ik PM Jorien even.
Dan kan ik die persoon niet meer voor de geest halen.quote:
Volgens mij is het toch echt 16 + 4 euro voor het basispakket digitale tv = 20 euro.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:30 schreef liefhart het volgende:
[..]
30 euro voor digitale televisie basis pakket
Klopt. Ik heb ook UPC digitale televisie met extra zenderpakket en Sport 1 en straks eredivisie live en betaal dan iets meer dan 35 euro.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt 16 + 4 euro voor het basispakket digitale tv = 20 euro.
http://www.upc.nl/televis(...)ementenvergelijking/
Werkt waarschijnlijk bij Ziggo jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:13 schreef sjimz het volgende:
Volgens mij is liefhart gewoon ingehuurd door een concurrent van UPC
Ik ben benieuwd hoe laat het kanaal op UPC wordt vrijgegeven.
Bij Ziggo wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Loopt het per maand? kun je dus op ieder gewenst moment opzeggen?
En dan nog het basispakket voor 14,95 euro, het Taste-pakket voor 1,95 euro (samen het CAIWAY Digitaal Starterspakket), Sport1 voor 12,95 euro en dus totaal: 41,80 euro.quote:
Wattttttt 41.80 euro ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan nog het basispakket voor 14,95 euro, het Taste-pakket voor 1,95 euro (samen het CAIWAY Digitaal Starterspakket), Sport1 voor 12,95 euro en dus totaal: 41,80 euro.
Zie alleen nu dat Caiway een combinatiepakket (Eredivisie Live plus Sport1) heeft voor 18 euro.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13025quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:09 schreef koningdavid het volgende:
Nog altijd 'preview periode verlopen'.
* koningdavid pakt honkbalknuppel
Nee, sport1 zendt de grote buitenlandse competities uit zoals Premier League, Bundesliga, SerieA, Primera Division etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb het totaal niet gevolgd, maar met Sport 1 kun je toch gewoon nog Eredivisie kijken
Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten, zegen wie jullie vervloeken, bid voor wie jullie slecht behandelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:09 schreef koningdavid het volgende:
Nog altijd 'preview periode verlopen'.
* koningdavid pakt honkbalknuppel
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten, zegen wie jullie vervloeken, bid voor wie jullie slecht behandelen.
Tsja...quote:Van Hooijdonk wordt analist Eredivisie Live
28/08/2008 11:10
Pierre van Hooijdonk treedt dit seizoen in dienst bij de nieuwe abonneezender Eredivisie Live. De voormalige spits van onder meer NAC Breda, Vitesse en Feyenoord heeft zich voorlopig verbonden voor tien speelronden.
De 38-jarige Brabander beëindigde na het seizoen 2006/07 zijn profloopbaan. Hij loopt in kader van de trainerscursus stage bij Excelsior. Vorig seizoen was hij regelmatig als analist te gast bij Sport1. Eredivisie Live heeft twee vaste analisten: Mario Been en Jan van Halst.
Even ter vergelijking voor Ziggo:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef Colplay het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook UPC digitale televisie met extra zenderpakket en Sport 1 en straks eredivisie live en betaal dan iets meer dan 35 euro.
WC/ koffiemoment.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:33 schreef Blight het volgende:
Zapmomentje als Pierre komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |