Wat dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:39 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze de wedstrijden van Heracles Almere willen laten zien.
KPN: 7,50 (basis) en 10 euro voor ELquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:39 schreef liefhart het volgende:
Wat kost die met Digitenne dan??
Eerste maand gratis, daarna ¤6,- extraquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:39 schreef liefhart het volgende:
Wat kost die met Digitenne dan??
Dus Tele 2 is ook gewoon prima ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
KPN: 7,50 (basis) en 10 euro voor EL
Tele2: 9,95 (basis en voetbal samen)
bij beide maximaal twee kanalen
plaatjes zijn clickable ook nogquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
Mooie op
Lezen is ook een kunst, word een tientje per maand.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste maand gratis, daarna ¤6,- extra
Is hetzelfde digitenne netwerk als KPN, alleen aanschafkosten liggen hoger.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:42 schreef liefhart het volgende:
[..]
Dus Tele 2 is ook gewoon prima ?
Inderdaad en het erge is dat ik het wel van ze af moet nemenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Wel een stel oplichters bij Ziggo..![]()
Bij UPC hebbie EL en Sport1 voor 14.95
Ok das mooi ga ik die 2 eens ff vergelijken , ben eindelijk van die klote UPC af aan het einde van de volgende maandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is hetzelfde digitenne netwerk als KPN, alleen aanschafkosten liggen hoger.
Ze hadden een apart gedeelte over digitenne op de site. Nu niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef liefhart het volgende:
http://www.tele2.nl/shop/TV/alle_pakketten.htm
Schiet ook niet op , heb geen zin in bellen erbij
Nog geen ontvangst?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef -J-D- het volgende:
UPC mag eens vaart maken
UPC goed?quote:
moet ik nog even aanpassenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:53 schreef versteegrob het volgende:
Waarom staat er geen Tele2 in de opening?
Vanaf morgen dacht ik!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog geen ontvangst?
Same here hoor. Dat wordt gewoon tot vrijdag wachten.
Dat valt heel erg mee, zeker als je bedenkt dat het allemaal op betrekkelijk korte termijn geregeld moest worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:02 schreef Remote het volgende:
Ik kijk de kat even uit de boom voordat ik ergens een abonnement afsluit. Loopt vooralsnog erg stroef allemaal heb ik het idee
Ok. Misschien ben ik wat sceptisch omdat mijn relatie met Ziggo niet geweldig isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, zeker als je bedenkt dat het allemaal op betrekkelijk korte termijn geregeld moest worden.
http://www.kpn.com/web/Pr(...)edivisie-Voetbal.htmquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hadden een apart gedeelte over digitenne op de site. Nu niet meerIk vrees het ergste.
Nee, de mijne ook niet, maar de installatie van Eredivisie Live is probleemloos verlopen. Ik had me al voorbereid op heel wat gezeik en gebel met Ziggo, maar niks van dat alles.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:08 schreef Remote het volgende:
[..]
Ok. Misschien ben ik wat sceptisch omdat mijn relatie met Ziggo niet geweldig is
Ik zou d'r maar achteraan bellen, anders gebeurt er echt niks bij Ziggo (kan ik uit ervaring vertellen, nu al 2x bestelling via website niet aangekomen). Maar bij mij werkt het dus inmiddels.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef koningdavid het volgende:
Nog altijd "preview periode verlopen".
nee, het ging over digitenne via tele2quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.kpn.com/web/Pr(...)edivisie-Voetbal.htm
En de laatste twee zenders zijn er al anderhalve week voor ingeruimd, daar zat eerder nostalgienet oid.
Dat programma "doordekken" op Eredivisie LIVE! is nog niet geweest, ze gaan wel door met Voetbal International op www.vi.nlquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef liefhart het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het nieuwe voetbal praat programma van Derksen en Genee?
Tis dat Voetbal Insite gestopt is maar word altijd zo chill van dat geouwehoer over voetbal van die gasten
Ja die kijk ik altijd al ff voor het slapen gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat programma "doordekken" op Eredivisie LIVE! is nog niet geweest, ze gaan wel door met Voetbal International op www.vi.nl
Voor de tweede maal, lezen is ook een kunstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, het ging over digitenne via tele2
Je verwijst naar de site van KPN? Wat moet ik nou gaan lezen dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de tweede maal, lezen is ook een kunst
Het ging over Tele2 kom jij opeens met een link naar KPN?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de tweede maal, lezen is ook een kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |