Ik wil beide antwoorden niet, ik vind dat ze daar moeten blijven tot ze de Irakis genoeg hebben geholpen en er niet meer nodig zijn.quote:Maak een keuze uit één van de twee standpunten door het vakje onder de stelling aan te vinken.
A.Er moet direct een begin worden gemaakt met de terugtrekking van troepen uit Irak. Eén à twee gevechtsbrigades per maand, zodat ze allemaal binnen zestien maanden uit Irak zijn. Er is geen militaire oplossing voor dit conflict.
B.Er moet geen bindend tijdschema komen, maar de meeste soldaten zouden voor januari 2013 Irak moeten hebben verlaten. Tegen die tijd hebben we de oorlog gewonnen.
Ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:11 schreef Meddo het volgende:
U heeft op grond van de antwoorden 72% overeenkomst met
[ afbeelding ]
De kandidaat die dat zegt is bij voorbaat kansloos dus dat is gewoon geen optie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:07 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ja wat een bagger.
[..]
Ik wil beide antwoorden niet, ik vind dat ze daar moeten blijven tot ze de Irakis genoeg hebben geholpen en er niet meer nodig zijn.
Ja, maar daar schiet je weinig mee op. Ik kan toch niet stemmen dus het maakt weinig uit. Er zit dus heel weinig verschil tussen de kandidaten maar dat had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef koemleit het volgende:
88 Obama.
en de stelllingen die je niet weet of geen mening over hebt kun je gewoon overslaan heur.
Oke, die vond ik goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:58 schreef Tahiti het volgende:
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 98% overeenkomst met
[ afbeelding ]
Bassie
Hehe, dus jij bent één van de 200 mensen die McCain als advies kregen (van het totaal van 2.100quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 72% overeenkomst met
John McCain
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |