quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:46 schreef Webkim het volgende:
Vandaag op kraamvisite geweest. Een meisje van een week oud. Een heel heel heel klein mooi meisje.
Ik had thuis moeten blijven...
*RAMMEL*
We willen natuurlijk ook weten hoe hij heet!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:20 schreef leonieke het volgende:
Gisteren een bezoekje gebracht aan mijn zus, schoonbroer en pas geboren zoon. Hij is dinsdag geboren en gisteren heb ik dan maar een dag verlof genomen om haar te gaan bezoeken (het ziekenhuis ligt op 130km van mijn woonplaats dus "even" over en weer is niet zo simpel. Heb ik er een record-bezoek van gemaakt aan het ziekenhuis: ik stond er om 14.13 uur (bezoekuur vanaf 14u) en ben er gebleven tot 18.45 uur). Mijn god... ik rammel bijna uit mijn lijf nu.
hmm dat is natuurlijk niet fijn, en dan heb je ook nog je huis erbij. Ik bedoelde ook uitkijken naar een positieve test eigenlijk. Het lijkt mij wel heftig, de weg die jij nu bewandeld. Petje af voor jullie!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:34 schreef leonieke het volgende:
Hehe, het zou kunnen, maar ik denk het toch niet, hoor![]()
Uitkijken doe ik eigenlijk niet. Oké, wel naar een positieve test. Maar ik zit nu ondertussen al bijna 9 maand onder de hormonen, waardoor ik nu eigenlijk echt wat uitgeput begin te geraken. Ik kijk uit naar een lijf vol natuurlijke hormonen ipv deze boel die ik elke maand in mijn lijf krijg via pillen en inspuitingen.
En stiekem had ik eigenlijk gehoopt dat ik hier een andere bekentenis mocht doen ondertussen
Misschien valt alles wel op z'n plooi eens het huis af is en we de nodige rust krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
hmm dat is natuurlijk niet fijn, en dan heb je ook nog je huis erbij. Ik bedoelde ook uitkijken naar een positieve test eigenlijk. Het lijkt mij wel heftig, de weg die jij nu bewandeld. Petje af voor jullie!
Ik hoef niet aangemoedigd te worden...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:39 schreef huuphuup het volgende:
Ja uiteraard moedigen wij aan!![]()
Ik heb de jompels klaar liggen hoor!
En stiekem moedig ik jou dan ook een beetje aan Asyniur![]()
Jeuh![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik doelde ook eigenlijk min of meer op je ventquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik hoef niet aangemoedigd te worden...maar mijn vent wel!!
![]()
Ow en Leonie: niet te lang wachten op mij hoor! Dan ga maar gewoon! Ik volg wel in een sukkeldrafje![]()
En huuphuup: ga eens huphup aan de slag!!
Ah, zo vlot gaat het hier ook niet. Maar we kunnen op die manier wel lekker veel oefenenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik hoef niet aangemoedigd te worden...maar mijn vent wel!!
![]()
Ow en Leonie: niet te lang wachten op mij hoor! Dan ga maar gewoon! Ik volg wel in een sukkeldrafje![]()
En huuphuup: ga eens huphup aan de slag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |