Ik vind deze ook zo leukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Belana het volgende:
Jullie kennen hem vast wel al, hij is zo leuk
deze
sleeen in een indoor skibaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Een jongetje uit de klas van mijn middelste is ook in januari jarig. toen zijn ze voor zijn 5e verjaardag wezen sleeen in zo'n indoor skibaan. Vonden de jongens hélémaal geweldig.![]()
Misschien een tip Belana?
Het is januariquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:08 schreef Belana het volgende:
[..]
sleeen in een indoor skibaandat gaat wel ver hoor
what ever happened to koekhappen, spelletje voetbal en een patatje met appelmoes eten?
die carols ga ik straks even kijken als mijn man het geluid van de pc weer gefixed heeft. Ik heb vandaag iets gedaan waardoor het niet meer werkt geloof ik
mmmm, ineens gaat het heel aanlokkelijk klinkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is januariZe hebben een testosteronpiek
en dan met een man jongen of 6 binnen. Nou plezier
Het was nog heel betaalbaar ook. Ik geloof nog geen 5 euro per kind. Maar dat is zo'n borstelbaan hier lokaal. Geen snowworld of iets anders fancy
![]()
Ff kijjken in het configuratiescherm of je niet per ongeluk dempen hebt aanstaan?
Is ook leuk toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lekker standaard zo'n piratenfeest met schmink en ooglapjes en piratenspelletjes.
Mss kijken of je zo'n poster zou kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef Sugar het volgende:
Bix, leuk dat je er weer bent!
BE!Nee, ik heb die dingen niet gezien, maar wat toevallig!
Ik ga zo op die site kijken, lollig vind ik het.
En het woord sex komt sowieso niet in mijn woordenboek voor, dus dat heb ik niet gezien natuurlijk.
Oudste twee zijn lekker met 1 vriendje of vriendinnetje naar de film geweest...Happie bij de Mac vooraf en moeders maar wachten tot de film was afgelopen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef moussy het volgende:
René is niet van de feestjes, dus die verzint ieder jaar een nieuw excuus... zó herkenbaarik ben zondag jarig en twijfel echt al 2 weken of ik het vier of niet
Ik heb vanavond besloten van niet, mn hoofd met watjes, véél bezoek, op zondag, we skippen weer een jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |