Waarom kun je experimentele dingen zoals het drummen en scratchen van Marcel niet waarderen als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 september 2008 20:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Vanaf 5:10 misschien, daarvoor is het echt 3x niks.Die 2e vid is dan wel weer vet.
Voor heel even (30-60) sec is het wel te doen, maar om nou 5 minuten lang naar een beetje gedrum te luisteren.. Daar komen de meeste mensen niet voor op een feest als Black.quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom kun je experimentele dingen zoals het drummen en scratchen van Marcel niet waarderen als ik vragen mag?
Ik vind dat juist helemaal de shit als dat soort dingen gebeuren
Als je dat "een beetje gedrum" noemt ken je schijnbaar je klassiekers niet. Dit is een live uitvoering van Deepack vs Luna - Stomper.quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Voor heel even (30-60) sec is het wel te doen, maar om nou 5 minuten lang naar een beetje gedrum te luisteren.. Daar komen de meeste mensen niet voor op een feest als Black.
Stomperquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je dat "een beetje gedrum" noemt ken je schijnbaar je klassiekers niet. Dit is een live uitvoering van Deepack vs Luna - Stomper.
Ik zou zeggen.. blader eens wat topics door. Komen genoeg titels langs...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:59 schreef Sjetan het volgende:
wat zijn volgens jullie hardstyle nummers die ik MOET hebben ?
Precies, je hoort Marcel nog roepen: Ik hoop dat jullie onze nummers een beetje kennen!quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je dat "een beetje gedrum" noemt ken je schijnbaar je klassiekers niet. Dit is een live uitvoering van Deepack vs Luna - Stomper.
Een lijstje van nummers die je in ieder geval moet hebben:quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:59 schreef Sjetan het volgende:
wat zijn volgens jullie hardstyle nummers die ik MOET hebben ?
quote:DJ Zany - Pure
The pitcher - pump it loud
Tatarola - Insane
Overload - The anthem (Vortex & Zatox mix)
Deepack - The prophecy
The KGB's - Infinity ( Technoboy's ruff mix)
Tatanka - GTP
Wildstylez - Revenge
Headhunterz - The sacrifice
Frontliner - Spacer
Blademasterz - One Blade
Builder - Her voice
Scope DJ - Lockdown
Donkey Rollers - Followers
Noisecontrollers - Crump
Technoboy - Rage
2 best enemies - Les drums
Noisecontrollers - Aliens
Southstylers - Crystal
Donkey rollers - Immeasureably ( ofzowiets..)
Project one - The story unfolds
Wildstylez - Clubbin
Die ken ik idd nog niet, ff youtuben..quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef mstx het volgende:
[..]
*checkquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef Haghorst het volgende:
Ff iets voor in de OP bij gebruikte movie samples:
Smoesjesquote:
Ga jij in je eentje?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef Da_Ripper het volgende:
SmoesjesJe hebt nog 10 dagen om aan te sterken
Ik kijk wel of ik mensen mee kan krijgen, en anders kom ik wel in me eentjequote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Kans zit er dik in.
Misschien dat ik weer met mstx (of misschien Boy) kan meereizen
webrelease dacht ikquote:Op woensdag 3 september 2008 09:28 schreef NLS04 het volgende:
is Here comes the rmx onderhand al eens uitgebracht?
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 3 september 2008 09:28 schreef NLS04 het volgende:
is Here comes the rmx onderhand al eens uitgebracht?
Hmm, ik ga vanuit nijmegen is de bedoeling. Maar heb al 3 man in de auto. Dus kan er nog 1 tussengepropt wordenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Kans zit er dik in.
Tering, idd geen leven zeg ! Maar goed, kan je wel beetje nagenietenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8477564814485375974
de hele set van southstylers op Q-base opgenomen
ik denk dankjewel maar aan de andere kant denk ik ga gewoon lekker raggen, beuken, smijten, gooien, douwen etc
Des idd een lekker begin van je Q-basequote:Op woensdag 3 september 2008 11:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8477564814485375974
En dat zelfs op de woensdag-bashdagquote:
Jullie leren het nog wel een keertjequote:Op woensdag 3 september 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En dat zelfs op de woensdag-bashdag![]()
Ziet er niet verkeerd uitquote:Decibel Outdoor 2008 - Jack of Sound
Tracklist:
1. Jack of Sound - Intro for Decibel Outdoor 2008
2. Smashing Guys - Step inside the Party (Technoboy Remix)
3. Tatanka - Let’s Rock (Tat & Zat Remix)
4. Dana – Mash (DJ Zany Remix)
5. Zanza Labs - Biological Chemistry (Black & White Remix)
6. Zany feat. MC DV8 - Front 2 Back
7. 2 Best enemies - Les Drums (D Like Drum Mix)
8. Jack of Sound’s Ultimate Donkey Rollers Mash-Up
9. Activator & Zatox - Can’t Stop (Original Mix)
10. W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Remix)
11. Nagoom - 4 x 4 (Jack of Sound Adult Remix)
12. Noisecontrollers - Bassleader Anthem
13. Zany & The Beholder - Midnight
14. Tatarola - Insane (Original Tatanka Mix)
15. VA - Cocaine Fother Muckers (Jack of Sound Mash-Up)
16. Activator & Zatox - Still Drunk
Length: 61:04 Quality:128 kbps
Heb je er net 1 gestuurd!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha ja de trend zet voort, haar er af!
hey, ik wil eigenlijk wel ECHT die q-base sets joh... Vind t zo kut dat ze de laatste tijd zo moeilijk doen met die livesets...
late?quote:
He turns around and point his fucking finger to the back of the line,quote:
Fok!ken en werken tegelijk. Dodelijke combiquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is van Decibel. Nog bedankt
.
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Kans zit er dik in.
hij had dus die HGD gewonnen en jij las iets op GHF en met mn cola-GHB snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja omdat ie had gewonnen mag hij draaien op draaien en begaaien
vanmorgen gelezen op GHF volgens mij
Die grap zag ik ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Da_Ripper het volgende:
het geluid wanneer je je aftrekt in het engels = Jack-Off sound![]()
![]()
ghf = global hardstyle forumquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hij had dus die HGD gewonnen en jij las iets op GHF en met mn cola-GHB snap ik er niets meer van
![]()
Wie is de 3e? Ik zie alleen jij en Boy.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Nice MStx, feesje bouwe![]()
Volgens mij is er geen topic in UVT voor Loudness, maar volgens PF zijn er 3 FOK!kers aanwezig en 4 twijfelende...
Bronquote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef HarryVanDeTap het volgende:
lees net dat er een kans is dat tatanka zn q-base liveset wel gaat vrijgeven, beter wel want dat was echt een helden set!
Jor-D - Site admin van hardtraxx.nl:quote:
Iedereen heeft het "gehoord", ja zo ken ik er nog wel een.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Jor-D - Site admin van hardtraxx.nl:
Wel heb ik gehoord dat Tatanka z'n liveset, waarschijnlijk, wel gaat vrijgeven
gewoon hopen dattie gelijk heeft!
ik kwam A-lusion tegen bij de plees tegenover de Hangar en had het ff met hem over Scantraxx en dat hij dan maar moest zorgen dat hij niet tegelijk met 2 Sidez was, omdat we anders daar heengingenquote:
heerlijk slechte grapquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
Dat nummer skwert (squirt) is echt zo vet. Op youtube klonk het wel aardig. Maar in het echt, uit de grote speakers klonk ie heerlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kwam A-lusion tegen bij de plees tegenover de Hangar en had het ff met hem over Scantraxx en dat hij dan maar moest zorgen dat hij niet tegelijk met 2 Sidez was, omdat we anders daar heengingenhij dubbel liggen, ff praten over origneel van Squirt uitkomt onder Nightkiller ofzo en dat hij een eigen 'hardere' remix heeft gemaakt. en die is zo dik, dat wij om 06.45 nog Usain Bolt-achtig de Hangar in zijn gespurt omdat Deepack hem opzette
![]()
![]()
![]()
maar goed, ik zei dus ook al tegen A-lusion dat hij uit de toon viel, want hij was niet kaalgeschoren
![]()
[..]
heerlijk slechte grap
quote:The Vision - Club Fresh Hardhouse (03-09-2008)
01. Bass Modulators vs B-Front - Quarantine
02. Equal Mindz - Carpe Diem
03. Low-E - Farting Poserz
04. D-Block and S-Te-Fan - Bad People
05. Antifact - Path Of Righteousness
06. The Vision - Victim
07. Frequencerz - Tommorow and Beyond
08. DJ Vortex - Come On & Fight (Alphaverb’s Unreleased Remix)
09. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (Bazz Implant LIVE Edit)
10. Hyperdrive - The Punishment
Was hem net aan het downloaden!quote:
quote:DJ Zany - The Fusion Of Sound (Fusion/FUSIONCD002-2)
Releasedate: 01-11-2008
No tracklist available yet, but cd 1 will be 15/16 new Zany & co-op tracks, cd 2 older Zany tracks. CD1 also contains a track for his 4 months ago born son.
Releaseparty @ Thrillogy
Source: Zany
ook in hardstyle platen kun je op een bepaalde manier je gevoel kwijt hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |