Uitzonderingen moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:37 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook een vrouw maar vind het geen leuke reclame
Maar jij bent man!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik ken de hele reclame niet maar ik vind de stelling wel wat hebben eigenlijk.
http://missmontreal.hyves.nl/quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef James-Hetfield het volgende:
En wie is die meid die het zingt dan?
http://www.marketingfacts(...)clamereview_slankie/quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef James-Hetfield het volgende:
En wie is die meid die het zingt dan?
quote:Zang: Sanne Hans
Dat versta ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Ik versta de hele tijd goede lijf, of ligt dat aan mij?
ow gelukkig! dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten er ook zijn.
Ha ha ja dat zuig ik aan kon ik eerst ook niet plaatsen. Tot ik het beeld erbij zagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:45 schreef Ladidadida het volgende:
Vooral dat coupletje over baas en "waar zuig ik aan" is een beetje apart
Daarnaast, Slankie is echt zum kotsen
Nee dat ligt niet aan jou en daar stoor ik me eigenlijk nog het meest aan..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Je zou toch denken dat dat liedje een soort parodie is op het heersende schoonheidsideaal. Eerder vreemd dat dat liedje dan in zo'n reclame wordt gebruikt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Vind het wel een storende boodschap dat een goed-fijn-leuk leven gekoppeld moet zijn aan een goed lijf.
Nee, ze zingt goed llllllijf.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Mja, ik wil het wel laten zien, maar dan staan mijn foto's straks overal op internet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:32 schreef Merel het volgende:
Maar wat is de definitie van een goed lijf dan? Alsof slanke mensen geen enge ziektes in hun lijf kunnen krijgen ofzo
Ja, dat zegt ze idd, met d'r verrotte rokersstem.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Ze is wel heeees he iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze idd, met d'r verrotte rokersstem.
scherrupquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:49 schreef Koewam het volgende:
De grap is juist:
Goed lijf = Good life = Goed leven.
Snappie?
Ja, want iedereen wil toch dik en ongezond zijn? Natuurlijk voel je je 100 keer beter als je goed in je vel zit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef CG het volgende:Ten eerste snap ik de link niet tussen goed lijf en goed leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |