Voor rokende McDonalds fanaten wellicht.quote:
Of het erg is... Nee op zich niet, maar dan moet je wel verteld worden dat het geen echte kaas is. Achteraf verbaast het me niet echt, maar had er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan. Wetende dat er in de states non-dairy cheese te koop is, is dit niet zo gek natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:33 schreef Gert het volgende:
Is het erg dat het geen echte kaas is?
Of is het vooral erg dat je belazerd wordt. maar maakt het verder niet uit? "Als het maar smaakt"?
Ik kom niet zo vaak bij de McD, maar kan me niet herinneren dat ik ergens kon lezen dat de cheeseburger geen cheese bevat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef SHE het volgende:
Alsof dat nieuws is; iedereen die kan lezen kan toch zien dat er geen kaas te vinden is op die prefab rommel?
Is dat je omschrijving van Armageddon ?quote:
je kunt bij mcdonalds een datasheet van de producten opvragen; op de producten zelf staat het niet vermeld. UItsluitend de voedingswaarden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of het erg is... Nee op zich niet, maar dan moet je wel verteld worden dat het geen echte kaas is. Achteraf verbaast het me niet echt, maar had er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan. Wetende dat er in de states non-dairy cheese te koop is, is dit niet zo gek natuurlijk.
Zolang het smaakt en niet ongezon dis, zie ik er geen kwaad in, maar nogmaals, dan moet het wel van te voren aangegeven zijn, zodat je weet wat je eet...
[..]
Ik kom niet zo vaak bij de McD, maar kan me niet herinneren dat ik ergens kon lezen dat de cheeseburger geen cheese bevat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is dat je omschrijving van Armageddon ?
Op de site zelf is niets te vinden, als ik google vind ik:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
[..]
je kunt bij mcdonalds een datasheet van de producten opvragen; op de producten zelf staat het niet vermeld. UItsluitend de voedingswaarden.
Afgezien van de kleurstof, zie ik zo op het oog niets wat mij verteld dat het voor bijna de helft niet uit kaas bestaat...quote:Pasteurized Process American Cheese Milk, milkfat, water, cream, sodium citrate, salt, sodium phosphate, sorbic acid (preservative), artificial color, cheese culture, acetic acid, soy lecithin, enzymes, with starch added for slice separation.
Bij een pakje vleeswaren is het redelijk makkelijk, het gaat om 1 produkt. Bij een pizza wordt het al snel lastiger, het aantal ingrediënten neemt dan snel toe. Als men stelt dat er: "plantaardige olie, zetmeel en zouten" inzitten, zegt mij niet dat dat de nepkaas betreft, het zou ook op de bodem kunnen slaan.quote:De producten in de supermarkt daarentegen hebben alles op de verpakking staan en ik neem aan dat je kijkt naar wat je koopt. Pak maar eens een pakje vleeswaren, ik weet zeker dat je moet huilen als je ziet wat daar inzit.
Check.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het net even gevraagd hier maar wij gebruiken 100% echte kaas op de pizza's.
Dus haal je verse pizza's bij de Jumbo of Vomar of Super de Boer.
Die kaas op de Big Mac bij McDonalds ziet er ook uit als plastic, dus het verbaast me niets.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef SHE het volgende:
Ik zei: ' datasheet opvragen bij mcdonals' dan krijg je een uitgebreid overzicht van de inhoud en toevoegingen. Bij mcdonalds zit er gelukkig wel echte kaas doorheen, ware het niet dat het maar een gedeelte kaas betreft ( zie OP ) en de rest gewoon een plastic substituut is.
Ja, fabriekscheddar. Niet zo vreemd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die kaas op de Big Mac bij McDonalds ziet er ook uit als plastic, dus het verbaast me niets.
Nee, dat verteld mijn logica niet. Als er staat "melk, stremsel, plantaardige olie, zetmeel en zouten", dan verteld mij dat niet dat er voor 70% nepkaas op zit... (zoals op de genoemde COOP pizza)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef SHE het volgende:
En vwb de pizza, als jij nergens het woord KAAS in de lijst tegenkomt, vertelt je logica je dan niet dat er geen kaas in zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |