Nice, mijn vlucht naar Delhi is op 2 februariquote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef Kevin1984 het volgende:
2 daagjes later, 2 februari ook naar London. Maar gelijk door naar Singapore --> Cairns
nooit problemen mee gehad, en je kan natuurlijk altijd beweren dat je thuis het origineel hebt liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef kepler het volgende:
Misschien een overbodige vraag, maar verwachten jullie problemen met MP3-spelers? Dan niet de spelers zelf, maar het feit dat er eventueel illegale liedjes/films op staan?
Ja, dat was ook mijn idee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:00 schreef ETA het volgende:
[..]
nooit problemen mee gehad, en je kan natuurlijk altijd beweren dat je thuis het origineel hebt liggen
Overigens, je avatar, USS Intrepid?
Dat is wel heel erg weinig!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef kepler het volgende:
mn tas ingepakt, en die weegt maar 8.5 kg
Nu heb ik het idee dat ik iets vergeet
Als ik een weekend weg ga, weegt m'n tas al ruim 9 kilo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel heel erg weinig!
Ik ben al trots op mezelf als mijn tas minder weegt dan 15 kilo!Maar afijn, ik ben een vrouw, dus ik sleep altijd erg veel onnodige troep mee.
Even door een vrouw laten nakijken en je zit zo op het dubbelequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef kepler het volgende:
haha inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Even door een vrouw laten nakijken en je zit zo op het dubbele![]()
Misschien moet je even een packlist nakijken op aroundtheglobe.nl, ik had grote bergschoenen bij me bijvoorbeeld, die wegen ook al weer aardig wat. Ik zat op 13,5kg incl. slaapzak (die ze later in Pak Beng in Laos gejat hebben uit mijn kamerquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef kepler het volgende:
[..]
haha inderdaad
Er komen vast nog wat spulletjes bij, maar geen kilo's denk ik
Grappig! Ben je nog lekker nat geworden? Ik ben een paar weken geleden naar de eerste F1 race van het seizoen geweest in Melbourne. Was echt supergaaf, en heel veel races en displays voor de race. (denk aan straaljagers, stuntteams, flyby's e.d.)quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef kepler het volgende:
ik zit in Kathmandu op het moment en heb geen zin om te vertrekken... Zoveel te doen in Nepal en de mensen zijn veel relaxter dan in India
Zaterdag vliegen naar Singapore en dan door naar Kuala Lumpur voor de F1
Ik heb 5 maanden door Zuid Amerika gereist met 8 kilo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef kepler het volgende:
Shit, ik wou dat ik weer 20 was en 'gewoon' weer een half jaar of een jaar weg kon. Supervette ervaringen opdoen, dingen zien, veel mensen leren kennen, 's avonds bbq'en met het hostel, heerlijk. Ben echt blij dat ik het gedaan heb. Maarja, nu ben ik oud (25) en moet ik me richten op een serieuze baan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:17 schreef kepler het volgende:
Ik vind vijf maanden vakantie (alhoewel ik het niet echt zie als vakantie) nu wel genoeg
Alhoewel ik het prima naar mijn zin heb nu kan ik ook niet wachten om een paar maanden in Australie te gaan werken
dan ben ik ook op wereldreis...Woon nu bijna een jaar naar Zweden, ga voor 4 maanden naar Zimbabwe, dan weer een half jaar terug naar Zweden, dan een jaar naar Duitsland waarschijnlijk...en daarna, who knows...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef RPG het volgende:
Ik ben constant op wereld reis. Ik leef gewoon overal een jaar en ga dan weer door. Zo heb ik al gewoon in Engeland en Ierland gewoon om land te verkennen en nu verken ik Zuid Afrika.
Ik ben 27quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Shit, ik wou dat ik weer 20 was en 'gewoon' weer een half jaar of een jaar weg kon. Supervette ervaringen opdoen, dingen zien, veel mensen leren kennen, 's avonds bbq'en met het hostel, heerlijk. Ben echt blij dat ik het gedaan heb. Maarja, nu ben ik oud (25) en moet ik me richten op een serieuze baan.
Australia is cool! Hoop wel dat je in het Noorden blijft, want de rest is redelijk koel rond die tijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef kepler het volgende:
Cool, ik zit nu in Vietnam. De laatste weken zuid-azie zijn begonnen en 25 juni vertrek ik richting Australie om daar te gaan werken (hopelijk)
Ja idd ,ik kwam toendertijd aan in juni op Sydney:13 graden.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:48 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Australia is cool! Hoop wel dat je in het Noorden blijft, want de rest is redelijk koel rond die tijd
Nou, ik ben een paar dagen terug en ik was vergeten hoe klote het kan zijn. Temperatuur is oké, maar elke dag dikke vette wolken met regen en soms onweer. Leuk voorjaar (bijna zomer)....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef kepler het volgende:
haha, zit nu al 4-5 maanden in de hitte, ben wel weer toe aan Nederlandse temperaturen! Het is nu 39 graden in Vietnam, echt bloedheet!
Geen last van regen? Mag toch wel aannemen dat het met bakken uit de lucht komt tijdens het regenseizoen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef kepler het volgende:
haha, zit nu al 4-5 maanden in de hitte, ben wel weer toe aan Nederlandse temperaturen! Het is nu 39 graden in Vietnam, echt bloedheet!
Nope, ik heb tot nu toe welgeteld 1 hele dag gehad met regen in die 4 maandenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:22 schreef F04 het volgende:
[..]
Geen last van regen? Mag toch wel aannemen dat het met bakken uit de lucht komt tijdens het regenseizoen.
Wat Kepler ook zegt, in juni/juli/augustus regent het niet veel in Vietnam ondanks dat het regenseizoen is. Toen wij daar waren was het ook bloedheet en weinig regen. Pas in september/oktober/november gaat het daar los met tyfoons en dergelijke.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:22 schreef F04 het volgende:
[..]
Geen last van regen? Mag toch wel aannemen dat het met bakken uit de lucht komt tijdens het regenseizoen.
Dit is uiteindelijk 2 weken frankrijk geworden. Een goede voorbereiding, op onze reguliere motoren:quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan deze zomer 'oefenen' in Engeland met de tent
Canada sla ik sowieso nu over, dat gaat gewoon niet lukken (baan vinden is erg moeilijk en die maand overbruggen is niet te doen).quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:48 schreef Kevin1984 het volgende:
Je kant het maar beter in één keer goed doen in plaats van dingen laten of overslaan omdat het geld niet toereikend is. Wat je niet ziet kan altijd later nog, maar als je er toch bent kun je er maar beter ten volle van profiteren lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |