quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef Sjibble het volgende:Ik had ruim het geld ervoor en dit was niet gebeurt. 8 maanden later lukt het ze ineens wel om te incasseren, maar incasseren niet de schuld die ik nog heb. Waarom zou het dan moeten gelden?
Het geldt nog steeds omdat ze het geld nog steeds niet hebben.
Een incasso kan ook om diverse redenen misgaan, dat is niet alleen het saldo. Ergens in het topic zeg je dat je verhuisd bent, als zij dat niet weten en ze geven het verkeerde adres door, dan kan dat al de oorzaak zijn (bij een postbank rekening is die kans 'redelijk', bij een andere bank 'redelijk klein').
quote:
Vanzelfsprekend is wel erg sterk uitgedrukt, dus nee.
quote:
Jij.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef Sjibble het volgende:Het punt van automatische incasso is dat ik er geen omkijken naar heb en ze lekker alles zelf regelen.
Nee, het punt van een automatische incasso is dat betalingen geautomatiseerd kunnen verlopen en dat er voor beide partijen een kleiner risico is (voor het bedrijf op te laat of helemaal niet betalen en voor de consument dat ze het niet vergeten en het eventueel terug kunnen boeken).
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.