Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
Fok! is wel langzaam, dat wel.
Nou okee dan, ze zijn aan het testen om sommige users bij bepaalde topics buiten te sluiten. We wilde je niet meer in de SC, vandaar. Maar ja, vonden we toch wel lullig achteraf.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou okee dan, ze zijn aan het testen om sommige users bij bepaalde topics buiten te sluiten. We wilde je niet meer in de SC, vandaar. Maar ja, vonden we toch wel lullig achteraf.
Neen. Ik wacht wel tot GT het me vertelt.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou okee dan, ze zijn aan het testen om sommige users bij bepaalde topics buiten te sluiten. We wilde je niet meer in de SC, vandaar. Maar ja, vonden we toch wel lullig achteraf.
Ik zou het je ook wel willen vertellen maar ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Ik wacht wel tot GT het me vertelt.
Zo af en toe. Maar ben met dingen bezig waarop ik steeds moet wachten (achterlijke database queries met een paar miljoen recordsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef reetveter het volgende:
Bobby je hebt echt geen flikker te doen he
Denk het ook wel ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat serieus? Nog nooit gemerkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef jordeeeh het volgende:
PK dat gebeurt wel vaker als er net een post in t topic wordt gezet. Gewoon een keer F5en en hij is er weer
Mja toen k net op FOK! zat viel t me op wel eens op dat ik de SC even kwijt wasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat serieus? Nog nooit gemerkt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef jordeeeh het volgende:
PK dat gebeurt wel vaker als er net een post in t topic wordt gezet. Gewoon een keer F5en en hij is er weer
JIJ BENT HIER DUS LEKKER DE FAAL!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat serieus? Nog nooit gemerkt.
Halloquote:
no homo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Sackboy het volgende:
Homogays.
Niemand uiteindelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze heet Jeske?![]()
Wie heeft dat geraden?
Oh ik dacht ik zelf als eerste het gezegd uiteindelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
Ik had het geraden![]()
[KLB Bagger SC #103] Raad hier de naam van Maisnon
Niet dat het toen nog heel moeilijk was om te raden
quote:
Nouja die naam is ook welquote:
Ik ga koken en dan eten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga eten.
Haha jij moet koken.quote:
Friet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga snackbar bellen, dan patat halen en dan eten.
Haha jij moet koken, of anders een boterham met kaas nemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee ik moet niet koken, ik ga koken. Kan ook een boterham met kaas nemen of zo
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haha jij moet koken, of anders een boterham met kaas nemen.
quote:
Veel plezier hè!!quote:
Bedankt, maar een foto van C. zou helpen.quote:
quote:
Wat ga je opmeten dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |