Hier ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nouja, bij onze allereerste PC zat een SEGA pakket...dus met een paar SEGA spellen en zoeen vette Sega controller.
Maar wel gewoon op de PC.
Dat is toch ook de intro van zo'n neger commedy serie?quote:
http://findarticles.com/p(...)6_Jan_24/ai_17860373quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hier ook
En dan heb je dus ook die Virtua Fighter gespeeld
Nascar Racing deed het niet bij ons
Jep dat is em. Panzer Dragoon heb ik nooit uit kunnen spelen, volgens mij zo'n level in van die tunnels met een soort drakenrobot eindbaas zelf.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://findarticles.com/p(...)6_Jan_24/ai_17860373
Ik kan me alleen herinneren dat ik Panzer Dragoon en Nascal (veel) heb gespeeld...dat andere vecht spel mocht ik volgens mij niet doen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Juup© het volgende:
Valt mij weer tegen van jullie dat dit topic nog niet vol gebaggerd is
Baggeruren beginnen pas na schoolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Juup© het volgende:
Schoolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Baggeruren beginnen pas na school
Maar het gaat om kwaliteit Juup, niet kwantiteit. De kwaliteit is weliswaar drastisch naar beneden gegaan na 106 posts, maar het begin van dit topic was uitsluitend kwaliteit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Juup© het volgende:
te watte ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit weer stierlijk te SOGgen en dat mag niet
ze bedoelde "soppen"quote:
Wat hou ik toch van Klaagbaak met zulke uitsprakenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het gaat om kwaliteit Juup, niet kwantiteit. De kwaliteit is weliswaar drastisch naar beneden gegaan na 106 posts, maar het begin van dit topic was uitsluitend kwaliteit.![]()
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedragquote:
Als jij dat toch eens zou kunnenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef reetveter het volgende:
Etienne,, zegt:
waar is de SC heen?
zullen we hem stiekem in PUB zetten![]()
soort redtube maar dan met grefomeisjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Juup© het volgende:
Speciaal voor de gelovige jongeren onder jullie
Je bent gewoon blind.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
HIJ WAS ECHT WEG HOOR!! [ afbeelding ]
O?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon blind.
Gister stond ie wel echt in ONZ.
Het is gewoon een oerhollandse jongen heurquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mocro's worden geweigerd @ the door
Nee, hij stond net niet in KLB. Ook mijn ctrl F vond hem niet. Stfu dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon blind.
Gister stond ie wel echt in ONZ.
Dan had ik dat ook wel gemerktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, hij stond net niet in KLB. Ook mijn ctrl F vond hem niet. Stfu dus.
Je moeder!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe heette Maisnon nou eigenlijk?
Neen. Ik heb al lenzen.quote:
Iedereen zit er gewoon in, alleen hij ziet hem niet maar het ligt NIET aan hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:01 schreef Sackboy het volgende:
Etienne moet ene brilletje, hihi.
Misschien moet je dan een keer nieuwequote:
Dan geloof je het toch lekker niet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een keer nieuwe
Lees maar terug.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze heet Jeske?![]()
Wie heeft dat geraden?
echt niet geheime naaqtfoto's jeweetsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh je hebt die 3 foto's uit dr fobo in een rar gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |