quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:52 schreef Q. het volgende:
.
Neuh! Laten we hier maar mee beginnen:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beginnen met kinderbijslag, gratis schoolboeken, gratis zorgverzekering voor kinderen, enz.
Perfect!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gekopieerde OP uit vorige topic:
[..]
Oh. Vandaar dat ik nooit topics open.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja J. we zouden in KLB verder gaan.
Jouw dorp is afgesloten van de buitenwereld toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef ElizabethR het volgende:
Perfect!!
Nu nog even de linkjes naar voorgaande delen
Nee? Hoe kom je daar nou toch bij! Ik woon in een agglomeratie met 282 inwoners, en die zijn heel erg werelds, we hebben wel 2 pubs!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jouw dorp is afgesloten van de buitenwereld toch?
quote:Ergo: Jij hebt tijd om alle linkjes te zoeken, PM ze dan maar, dan zet ik ze in de OP.
Oh, ik dacht dat je dorp helemaal in lockdown zat voor die begrafenis van de plaatselijk Semi Bekende Ier.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
Nee? Hoe kom je daar nou toch bij! Ik woon in een agglomeratie met 282 inwoners, en die zijn heel erg werelds, we hebben wel 2 pubs!!
[..]
![]()
Dat is de STAD waar ik werk!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dorp helemaal in lockdown zat voor die begrafenis van de plaatselijk Semi Bekende Ier.
en eigenlijk zocht ik gewoon een excuus om met je te PM-en.
Ik dreef wat over jaquote:
Die ene met tieten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:20 schreef Joene het volgende:
Dinges ook goed ?
LOLLERLYMPICSoheinzeinz111@!@!@2221~~~~ohnoezthemgoneeinz!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HALLO ARMAPAPPAN00C!!!!1111lollereinz11
Ik was vannacht om 04.00 uur wakker, waarna alles mis ging.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen UI. Lekker op tijd weer.
Da's kut.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was vannacht om 04.00 uur wakker, waarna alles mis ging.
Dan kun je toch juist mooi een vroege start maken met de dag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik was vannacht om 04.00 uur wakker, waarna alles mis ging.
Die dinges idd.quote:
Let vooral op de woorden: waarna alles mis ging.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan kun je toch juist mooi een vroege start maken met de dag?
Er is niemand die dit even kan doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
Hey UIO![]()
*huilhuilhuilhuilhuilhuil*
Het lukt me niet!!
Ik wil deze
[ afbeelding ]
als usericoon, maar die is natuurlijk veel te groot. Is er iemand die dat ding voor mij tot fokproporties kan terugbrengen zonder dat dat ten koste gaat van de animatie??
*liefkijkt en klapzoentjes uitdeelt*
Ikke niet, ik heb nog wel even gezocht naar het "usericons terwijl u wacht" topic dat in GC stond altijd, maar denk dat de reeks is overledenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er is niemand die dit even kan doen?
Ow da's een goed idee !!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke niet, ik heb nog wel even gezocht naar het "usericons terwijl u wacht" topic dat in GC stond altijd, maar denk dat de reeks is overleden.
Je kan natuurlijk een nieuw topic starten.
*edit*
Beetje creatief zoeken : [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #67
Wat ging er mis dan, arme ziel?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Let vooral op de woorden: waarna alles mis ging.
Goeie bui ofzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow da's een goed idee !!
Tweede keer dat je me deze week helpt!! Vette Kudos!!![]()
Mooi spul.quote:
Het wordt er wel weer eens tijd voor, trouwens.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi spul.
Dit weekend wordt het weer zomers weer, dus veel wapperjurkjes met bevrijde jesters.
Ja ik denk dat de dinges met jesters factor wel wat omhoog mag.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het wordt er wel weer eens tijd voor, trouwens.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi spul.
Dit weekend wordt het weer zomers weer, dus veel wapperjurkjes met bevrijde jesters.
En Taraquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Al zullen er vanwege Within Temptation ook veel Vleermeisjes rondlopen Zaterdag.
Waar op bij het wad ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, ik ga bootjevaren op en bij 't Wad. Weinig onbekende jesters.
In de buurt van S'oog.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:53 schreef Joene het volgende:
Waar op bij het wad ?
Dingen gingen mis. En zaken. Zaken gingen ook mis.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ging er mis dan, arme ziel?
Zeilen ?quote:
tis nou niet echt dat ik zeg dat ik van die jesters heul opgewonden raak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef n00cL30n het volgende:
Jesters!
[ afbeelding ]
Google -> "strand", voila
in den haag bij elke turk die een telefoonwinkel heeft zo een beetjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Armageddon het volgende:
Jongens ik moet twee nokia 6230i's unlocken. Waar kan ik dat snel en simpel en gratis doen?
Ik heb de KPN gebeld maar dat duurt verdomme 10 dagen.
Jawohl, in klein platbodempje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:14 schreef Joene het volgende:
Zeilen ?
Het is ook nooit goed met jou, hè?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Joene het volgende:
[..]
tis nou niet echt dat ik zeg dat ik van die jesters heul opgewonden raak.
Ah, morgen dus om 8u.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Dingen gingen mis. En zaken. Zaken gingen ook mis.
Vanmorgen was iets beter. Toen werd ik pas om 06.00 uur wakker.
Al kan ik daar wel een paar minuten naast zitten.
Ah dat is tofquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawohl, in klein platbodempje.
Dus misschien ook nog wel droogvallen.
Waar en met wat op 't Wad?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef Joene het volgende:
Ah dat is tof. Misschien ga ik het wad ook nog wel op met het bootje het weekend !
met jetsers natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar en met wat op 't Wad?
Klinkt als een jongensboek:quote:
deel 2: Joene en zijn Jetsers waren wat op 't Wad aan het varen,,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Klinkt als een jongensboek:
"Joene en zijn Jesters varen wat op 't Wad."
Bij den oever door de sluis het wad , met een motorbootje (watootje) , en met jestersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar en met wat op 't Wad?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:03 schreef ElizabethR het volgende:![]()
Ik krijg visioenen van Joen, die met een Elviskostuum aan op de pont van Den Helder naar Texel omringd door een achtergrondkoortje, genaamd de Jetsers (want ze hebben allemaal flinke uiteraard) vol overgave 'brief aan mjn moeder' staat te zingen.
Kameleonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Klinkt als een jongensboek:
"Joene en zijn Jesters varen wat op 't Wad."
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:03 schreef ElizabethR het volgende:![]()
Ik krijg visioenen van Joen, die met een Elviskostuum aan op de pont van Den Helder naar Texel omringd door een achtergrondkoortje, genaamd de Jetsers (want ze hebben allemaal flinke uiteraard) vol overgave 'brief aan mjn moeder' staat te zingen.
jij ziet het ook voor je J ?quote:
Niet gelukt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, morgen dus om 8u.
Er zit verbetering in.
Bonjour Vague chaud.quote:
Bonjour et toi?.quote:
Altijd centerparcs weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:35 schreef Jarno het volgende:
Wij zondag maar ik zie het weer steeds slechter worden, met elke refresh van knmi.nl. Nouja, fuckit, die Weber gaat aan, weer of geen weer!
nieuwe baan, baby op komst, Arma goesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, even mijn buro opruimen en de laptop herinstalleren en dan is deze jongen klaar bij deze werkgever.
Comment-allez vous dinges çir-com-dattes?quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Comment-allez vous dinges çir-com-dattes?
Moeten Moderators serieus een abbo kopen ?quote:Op maandag 1 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Notes, hoe onboeiend kan het leven zijn?
Ik heb maar een abotje genomen, voor de vorm zeg maar.
Naja blijkbaar boeiend gezien de discussie in feedback die er weer is over gaatquote:Op maandag 1 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Notes, hoe onboeiend kan het leven zijn?
Uiteraard moeten we het ook gewoon kopenquote:Op maandag 1 september 2008 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Moeten Moderators serieus een abbo kopen ?of had je die features allemaal even goed al
En voor wat mij betreft blijft dat ook zo. En 7 notes in 8 jaarquote:
idd, dus geen abo voor mij,quote:Op maandag 1 september 2008 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die features, who cares ook eigenlijk?.
Mooi gevaren ?quote:Op maandag 1 september 2008 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahoy.
Terug van 't Wad.
Bruinverbrand.
Goudgelokt.
Geen werkzin.
Over.
Affirmative.quote:Op maandag 1 september 2008 09:40 schreef Joene het volgende:
Mooi gevaren ?
http://www.fok.nl/shop/quote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar kan ik mijn aantal notes zien eigenlijk?.
quote:Op maandag 1 september 2008 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
http://www.fok.nl/shop/
En WB, en foto van de gouden lokken graag
Ik twijfel. Geen banners meer zou wel een plus zijn. Maar ja, da's dan weer het belonen van FOK! vanwege het feit dat ze me zelfs in text-only treiteren met die prut.quote:
Heeft J ook een abbo ?quote:Op maandag 1 september 2008 10:28 schreef YPPY het volgende:
Ik heb wel een abo.
En die twee notes heb ik allang gelezen.
Krijg net te horen dat ik drie droge beleidsstukken (per stuk zo'n 40 kantjes arial 11pt) moet lezen voor woensdagochtend 9.00 uur.
tagje kan uit binnenkort geloof ik. En geen banners is het me wel waard omdat FOK! daar toch regelmatig op hikte..quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik twijfel. Geen banners meer zou wel een plus zijn. Maar ja, da's dan weer het belonen van FOK! vanwege het feit dat ze me zelfs in text-only treiteren met die prut.
En voor abbo-houders niet eens 'gratis' inzicht in je notes?. Beetje jammer.
Oh, en ik wil niet zo'n protserig tagje.
Nee, ik heb de internetbankierentelefoon.quote:
J wil het vast niet eensquote:Op maandag 1 september 2008 11:46 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, ik heb de internetbankierentelefoon.
'quote:
nee, gebanned worden doe je zelf, en je kan nog steeds wat je door je abo extra kan, alleen niet postenquote:Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met abonnementen en bannen?
Krijg je je geld terug als je gebant bent?
ik was in elk geval dronken met de bbqquote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef Jarno het volgende:
Gisteren wel puik ge-BBQ't zeg. Het weer veel me enorm mee, alleen vies benauwd.
en welke abo vorm neem je ? of had ik het juist en neem je geen abo.quote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef Jarno het volgende:
79 notes. Ik hoef ze niet in te zien denk ik..
Mwoch, ik zie het nog niet echt. Het enige wat wel geinig is, zijn die banners verwijderen maar daarvoor zit ik toch in de verkeerde layout geloof ik. Ik sla nog wel even over denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
en welke abo vorm neem je ? of had ik het juist en neem je geen abo.
die eigen header maken is ook wel leuk opzich , maar ik zie idd niet in waarom ik een abo zou willen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch, ik zie het nog niet echt. Het enige wat wel geinig is, zijn die banners verwijderen maar daarvoor zit ik toch in de verkeerde layout geloof ik. Ik sla nog wel even over denk ik.
Dat laatste is wel erg jammer. Maar weg met de banners plus custom headers (helemaal grijs, mooi werkproof) heeft me wel over de streep getrokken. Voelt hier op mn werk onder IE6 ook een heel stuk sneller aan zonder die bannertroep.quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik twijfel. Geen banners meer zou wel een plus zijn. Maar ja, da's dan weer het belonen van FOK! vanwege het feit dat ze me zelfs in text-only treiteren met die prut.
En voor abbo-houders niet eens 'gratis' inzicht in je notes?. Beetje jammer.
Ik ook niet.quote:Oh, en ik wil niet zo'n protserig tagje.
Van mijn header ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:33 schreef Jarno het volgende:
Kun je een screenshotje potse Q?
Hmmm.. Misschien vanavond toch maar eens een abbotje afsluiten dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg jammer. Maar weg met de banners plus custom headers (helemaal grijs, mooi werkproof) heeft me wel over de streep getrokken. Voelt hier op mn werk onder IE6 ook een heel stuk sneller aan zonder die bannertroep.
Ik zag in het MEDje dat er in je fotoboek-settings een vinkje zou moeten staan om het tagje uit te zetten....quote:Ik ook niet..
(http://forum.fok.nl/topic/1192428)quote:Deze melding kun je zelf overigens uitschakelen in de instellingen van je eigen fotoboekprofiel mocht je deze status liever niet weergeven.
Kan het niet vinden hoor.quote:Deze melding kun je zelf overigens uitschakelen in de instellingen van je eigen fotoboekprofiel mocht je deze status liever niet weergeven.
http://fotoboek.fok.nl/editprofilequote:
quote:Toon de volgende gegevens in mijn fotoboek (houd ctrl ingedrukt om meerdere regels te selecteren
Ga naar fotoboek, en aan de linkerkant 'profiel aanpassen'quote:
Lief he?quote:
Zover ik weet hebben ze nog geen detacheringsopdracht voor hem en zit hij thuis op de bank.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:42 schreef just me het volgende:
Mogguh allemaal en iedereen! Sinds gisteren is mijn vakantie van 6 weken weer afgelopen !
Iemand arma al gesignaleerd vanaf zijn nieuwe baan ?
Nou de eerste hardwerkende iteejer moet nog worden uitgevonden hoor, het zijn eigenlijk net ambtenaren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef n00cL30n het volgende:
Mmm.. misschien is hij dan nu wel hard bezig?
Damn.... En dat met een job in de IT.
Dus eigenlijk ben je af ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef Jarno het volgende:
Het begint hier anders verdacht veel op werken te lijken. Moeten we niet hebben hoor.
GOEDEMORGEN JARNO!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef Jarno het volgende:
Het begint hier anders verdacht veel op werken te lijken. Moeten we niet hebben hoor.
Oh ja! Verrek! Bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/editprofile
Daar kan je aangeven welke gegevens hij moet laten zien.
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou de eerste hardwerkende iteejer moet nog worden uitgevonden hoor, het zijn eigenlijk net ambtenaren.
En die houden het Mikado statement : Wie beweegt is af behoorlijk in ere
Hier niet hoor: de baas is er niet vandaag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef Jarno het volgende:
*Baas meldtquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier niet hoor: de baas is er niet vandaag.
Graphicshoer!!!!!!111quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:34 schreef Jarno het volgende:
Ok, nu heb ik die custom headers gezien en nu wil ik toch een abbo..
Ik las hersenloze tumor....quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Over hersenloze humor en elkaar blind nalopen gesproken.
Gevolg van de iPod generatie.quote:
Je zou het wel gaan denken he?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Apple weakens the senses?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
Je zou het wel gaan denken he?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ZAL WEL DOOR DIE WEEKMAKERS IN HET PLASTIC KOMEN!!!!!!!!!1111einszweiplastikenlollerhubschrauberdabei111
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij ervaring met de overstap van apple naar windows toevallig? Ik ben aan het twijfelen of ik over ga stappen.quote:
Goed punt JK, goed punt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat niet te laat voor J? Het is morgen immers weer vroeg dag!
Vette pimp die je bent. En ja, het scheelt een boel, vooral op mn werk merk ik dat flink.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef Jarno het volgende:
Pfoeh, ik moet wel zeggen dat FOK! zonder ads en banners best wel een tikkie veel sneller is dan mét zeg...
Heb je alleen een abbo voor je Jarno account of ook voor al je kloons?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef Jarno het volgende:
Pfoeh, ik moet wel zeggen dat FOK! zonder ads en banners best wel een tikkie veel sneller is dan mét zeg...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je alleen een abbo voor je Jarno account of ook voor al je kloons?
HOMO HOMO HOMOquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:34 schreef Jarno het volgende:
Ok, nu heb ik die custom headers gezien en nu wil ik toch een abbo..
Whehe.quote:
Hallo, plus abohouder.quote:Op woensdag 3 september 2008 07:46 schreef Q. het volgende:
Hallo mede-abohouders. Oh, en al het ondergeschikte tuig natuurlijk ook hallo. Maar wel minder. Jullie zijn toch 2e rangs.
Gruwelijk snel dat ding!quote:Op woensdag 3 september 2008 07:54 schreef Q. het volgende:
Zo, eens even Google Chrome proberen. Ziet er grappig uit.
Ja, dat gaat nogal idd.quote:
+3 constructief!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:09 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik maar het fok ultra abo introduceer met een ignore functie voor Non abo houders
Dood moeten ze!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:13 schreef Joene het volgende:
Echt die gasten die te beroerd zijn om een paar centen uit te geven die kan je maar beter gewoon negeren.
In elk geval het land uit , zonder inburgeringscursus ! Allemaal !quote:
Er zijn vast wel Frieske Tomtom stemmen beschikbaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:57 schreef Adelante het volgende:
Kun je dat ook als taal instellen op je tomtom? oant rechts, oant links?
Piet Paulusma die je vertelt waar je heen moet.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:59 schreef Joene het volgende:
Er zijn vast wel Frieske Tomtom stemmen beschikbaar.
Of Doutzenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Piet Paulusma die je vertelt waar je heen moet.!
Qua weer in elk geval nietquote:Op woensdag 3 september 2008 13:19 schreef just me het volgende:
Dan maar hopen dat een weekendje Ameland komend weekend ook ok is !
Ameland, keigaaf!!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:19 schreef just me het volgende:
Dan maar hopen dat een weekendje Ameland komend weekend ook ok is !
Ah eeen weekje niks doen J ?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:27 schreef Jarno het volgende:
Morgen en overmorgen twee daagjes koersoes, volgende week nog werken en dan een weekje vakantie..
Weekje weg (in NL hoor). Beetje in zo'n huisje zitten en niks doen enzo.quote:
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weekje weg (in NL hoor). Beetje in zo'n huisje zitten en niks doen enzo.
wij gaan www.familieweekendjeweg doen!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ameland, keigaaf!!!!
Ik hou zoooooo van eilanden!!!!
niks doen? neukuh zul je bedoelenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weekje weg (in NL hoor). Beetje in zo'n huisje zitten en niks doen enzo.
Ga anders even Friese Dûumpkes kopen!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:58 schreef Joene het volgende:
Mooi nou mag die leier van kpn wel is komen want ik wil wel weer naar huis.
Wel een met koffie verkutte maag.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Q. het volgende:
Heeft er iemand nog nieuwe darmen voor me?
www.darmstadt.dequote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Q. het volgende:
Friese Duumpkes zijn lekker iddquote:Op woensdag 3 september 2008 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga anders even Friese Dûumpkes kopen!
Lekkere koekjes, mên.
Ik zeg: Nederland 2.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:23 schreef n00cL30n het volgende:
van Uwer Goesting misschien zelfs wel?
Op NL 2 is een programma bezig over Nederlands vs Vlaams. Vandaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Uwer Goesting" is meer Canvas.
Me dunkt.
Goed man, lul.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef Joene het volgende:
Mogguh , vandaag ipv friesland naar Naarden
Enkele reis.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaa, dat was me duidelijk.
Maar daar zijn Q's darmen nog niet meegeholpen.
Ik hoop maar dat-ie op weg is naar Darmstadt.
nooit oude darmen weggooien voordat je nieuwe hebt!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Q. het volgende:
Moslim!quote:
"Hij mag nie proate nie en nie zingen nie."quote:Op donderdag 4 september 2008 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ze mogen niet eten, niet drinken en niet neuken...juist DE tijd ervoor lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |