quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:52 schreef Q. het volgende:
.
Neuh! Laten we hier maar mee beginnen:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beginnen met kinderbijslag, gratis schoolboeken, gratis zorgverzekering voor kinderen, enz.
Perfect!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gekopieerde OP uit vorige topic:
[..]
Oh. Vandaar dat ik nooit topics open.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja J. we zouden in KLB verder gaan.
Jouw dorp is afgesloten van de buitenwereld toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef ElizabethR het volgende:
Perfect!!
Nu nog even de linkjes naar voorgaande delen
Nee? Hoe kom je daar nou toch bij! Ik woon in een agglomeratie met 282 inwoners, en die zijn heel erg werelds, we hebben wel 2 pubs!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jouw dorp is afgesloten van de buitenwereld toch?
quote:Ergo: Jij hebt tijd om alle linkjes te zoeken, PM ze dan maar, dan zet ik ze in de OP.
Oh, ik dacht dat je dorp helemaal in lockdown zat voor die begrafenis van de plaatselijk Semi Bekende Ier.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
Nee? Hoe kom je daar nou toch bij! Ik woon in een agglomeratie met 282 inwoners, en die zijn heel erg werelds, we hebben wel 2 pubs!!
[..]
![]()
Dat is de STAD waar ik werk!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dorp helemaal in lockdown zat voor die begrafenis van de plaatselijk Semi Bekende Ier.
en eigenlijk zocht ik gewoon een excuus om met je te PM-en.
Ik dreef wat over jaquote:
Die ene met tieten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:20 schreef Joene het volgende:
Dinges ook goed ?
LOLLERLYMPICSoheinzeinz111@!@!@2221~~~~ohnoezthemgoneeinz!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HALLO ARMAPAPPAN00C!!!!1111lollereinz11
Ik was vannacht om 04.00 uur wakker, waarna alles mis ging.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen UI. Lekker op tijd weer.
Da's kut.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was vannacht om 04.00 uur wakker, waarna alles mis ging.
Dan kun je toch juist mooi een vroege start maken met de dag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik was vannacht om 04.00 uur wakker, waarna alles mis ging.
Die dinges idd.quote:
Let vooral op de woorden: waarna alles mis ging.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan kun je toch juist mooi een vroege start maken met de dag?
Er is niemand die dit even kan doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
Hey UIO![]()
*huilhuilhuilhuilhuilhuil*
Het lukt me niet!!
Ik wil deze
[ afbeelding ]
als usericoon, maar die is natuurlijk veel te groot. Is er iemand die dat ding voor mij tot fokproporties kan terugbrengen zonder dat dat ten koste gaat van de animatie??
*liefkijkt en klapzoentjes uitdeelt*
Ikke niet, ik heb nog wel even gezocht naar het "usericons terwijl u wacht" topic dat in GC stond altijd, maar denk dat de reeks is overledenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er is niemand die dit even kan doen?
Ow da's een goed idee !!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke niet, ik heb nog wel even gezocht naar het "usericons terwijl u wacht" topic dat in GC stond altijd, maar denk dat de reeks is overleden.
Je kan natuurlijk een nieuw topic starten.
*edit*
Beetje creatief zoeken : [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #67
Wat ging er mis dan, arme ziel?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Let vooral op de woorden: waarna alles mis ging.
Goeie bui ofzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow da's een goed idee !!
Tweede keer dat je me deze week helpt!! Vette Kudos!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |