quote:Op maandag 1 september 2008 06:55 schreef zkr623 het volgende:
laatste updates, iemand??
welke categorie is hij nu??![]()
Ja joh, vreselijk! Was het maar een kategorie 5, niet? Kneus.quote:Op maandag 1 september 2008 07:27 schreef Flyduck het volgende:
Hmm hij is maar cat.3 ... beetje jammer...
Het zou het zeker spannender maken ja.quote:Op maandag 1 september 2008 07:37 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja joh, vreselijk! Was het maar een kategorie 5, niet? Kneus.
kijk al die amerikaantjes zijn al gevlucht,quote:Op maandag 1 september 2008 07:37 schreef StefanP het volgende:
[..]
sorry maar de echte kneuzen zijn diegenen die niet eens adequate maatregelen treffen voor kustbescherming, dijken, preventieve maatregelen en zo...quote:Op maandag 1 september 2008 07:37 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat was Katrina ook.... Maar deze orkaan is geometrisch heel anders.quote:Op maandag 1 september 2008 07:27 schreef Flyduck het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 07:27 schreef Flyduck het volgende:
nee is zeer onwaarschijnlijkquote:Op maandag 1 september 2008 08:48 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af wat er gaat gebeuren als hij de paarse lijn gaat volgen.
Kan het zich dan weer ontwikkelen. ?!?
misschien wel, maar helemaal niet gunstig voor de amerikaanse olie industrie...quote:Op maandag 1 september 2008 09:14 schreef appelsientje het volgende:
Het ziet er wel naar uit dat hij steeds meer naar links afwijk... wat volgens mij redelijk gunstig is voor NO
Maar het is zo'n groot systeem dat ze er nog meer dan genoegn last van zullen hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 09:14 schreef appelsientje het volgende:
Het ziet er wel naar uit dat hij steeds meer naar links afwijk... wat volgens mij redelijk gunstig is voor NO
Ooo dat geloof ik ook wel, maar ik denk dat de schade relatief meevalt als hij de stad vol raakt.quote:Op maandag 1 september 2008 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar het is zo'n groot systeem dat ze er nog meer dan genoegn last van zullen hebben.
de NOS meldt vandaag dat er ongeveer 10.000 mensen in New Orleans zijn achtergebleven, zou dat het niet zijn?quote:Op maandag 1 september 2008 01:06 schreef Drugshond het volgende:
Er schijnen maar minder dan 10.000 mensen vertrokken te zijn uit NO.
euh... ongeveer nu?quote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef Darklight het volgende:
hoelaat komt die aan land? kan ik de tv aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |