Volgens mij wel, want tornado's hebben meer kracht als de luchtdruk lager is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef HansAEX het volgende:
Pressure down and temperature difference way up
betekend dat dat die in kracht toeneemt?
Aan de ene kant snap ik wel dat je je huis niet wil verlaten, maar aan de andere kant... Iedereen weet wat er vorige keer gebeurd is en dat lijkt me geen prettig vooruitzicht terwijl je in je huisje zit te wachten tot de orkaan aan land komt.quote:Op maandag 1 september 2008 01:06 schreef Drugshond het volgende:
Er schijnen maar minder dan 10.000 mensen vertrokken te zijn uit NO.
?quote:Op maandag 1 september 2008 01:06 schreef Drugshond het volgende:
Er schijnen maar minder dan 10.000 mensen vertrokken te zijn uit NO.
Dat las ik op een header.... tijdens de presentatie van de FEMA.quote:Op maandag 1 september 2008 02:58 schreef popolon het volgende:
[..]
?
Er zijn er minimaal een miljoen op de vlucht, NO en omgeving dan.
http://www.maroonspoon.com/wx/gustav.htmlquote:Op maandag 1 september 2008 03:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Waar is dat ding online te volgen?
Cool, voel me nu net Charles Groenhuijzen.quote:Op maandag 1 september 2008 03:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.maroonspoon.com/wx/gustav.html
Leuker kunnen we het niet maken.
geen idee, maar dat is ook niet zo heel belangrijk op dit momentquote:Op maandag 1 september 2008 03:45 schreef zkr623 het volgende:
hoe hoog gaat de benzineprijs alweer in Amerika hierdoor?
Foutje....quote:Op maandag 1 september 2008 03:19 schreef popolon het volgende:
Hmmm vreemd. Al die files de hele dag lang al, dat waren er toch wel meer dan 10.000 zou je zeggen
quote:Op maandag 1 september 2008 04:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Foutje....
2 miljoen mensen op de vlucht.
Yep, en die gaan meteen een jaar of 10 de bak in. Minimaal.quote:Op maandag 1 september 2008 04:06 schreef Drugshond het volgende:
Eerste looters zijn ook alweer opgepakt.
klein verschilletje.quote:Op maandag 1 september 2008 04:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Foutje....
2 miljoen mensen op de vlucht.
Nou ja, dat voorkomt in ieder geval dat ze bij de komende drie hurricanes die hetzelfde gebied treffen weer hun slag slaanquote:Op maandag 1 september 2008 04:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, en die gaan meteen een jaar of 10 de bak in. Minimaal.
quote:Op maandag 1 september 2008 04:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, dat voorkomt in ieder geval dat ze bij de komende drie hurricanes die hetzelfde gebied treffen weer hun slag slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |