En jij vind dat bewijs?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:46 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Jij wil dus bewijs dat God wel bestaat? Ik heb nieuws voor je:
Profeten vroegen ook om BEWIJS om hun eigen hart gerust te stellen.
Mohammed(vzmh) werd bij zijn keel gegrepen.
Helemaal paranoia angstig, de draad helemaal kwijt vertelde hij
zijn eerste vrouw Chadija over zijn gebeurtenis en toen zij pas in
hem geloofde en hem erop wees toen pas geloofde Mohammed het hele
verhaal. Maar de bewuste Engel, die was het niet gelukt om Mohammed
te overtuigen.
[..]
Bron:
http://www.risallah.com/profeet/index.php?page_index=10#10
Genieten he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En jij vind dat bewijs?
WATAFAKKK!!?!?! ECHT ?!?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:46 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
te overtuigen.
[..]
Bron:
Laat maar weer zitten, daarom heb ik er dus een ontiegelijke hekel aan om met gelovigen te praten, want dan krijg je dit soort 'argumenten'.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:46 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
te overtuigen.
[..]
Bron:
Ik heb laatst nog in een topic gezet dat ik God ben en dat iedereen mij moet aanbidden. Ik verwacht natuurlijk wel dat Gluckskafer daar serieus mee om gaat.quote:
Ik dacht dat het allang duidelijk was dat jij per definitie niet serieus te nemen was?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog in een topic gezet dat ik God ben en dat iedereen mij moet aanbidden. Ik verwacht natuurlijk wel dat Gluckskafer daar serieus mee om gaat.
Heee!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allang duidelijk was dat jij per definitie niet serieus te nemen was?![]()
Ik heb een geit geslacht in jouw naam. Voor je voordeur. Succes!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heee!Ik ben God, aanbid mij!
Goed gezegd!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen hun kinderen laten lijden onder hun eigen wanen.
Als ik nou niet in jou geloof, verdwijn je dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee!Ik ben God, aanbid mij!
Live long and prosperquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb een geit geslacht in jouw naam. Voor je voordeur. Succes!
Ik wring een geit door je strotquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als ik nou niet in jou geloof, verdwijn je dan?
Alstublieft! Geen dank!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:07 schreef xyz147 het volgende:
wat is god?
Ik begin nu toch wel een beetje overtuigd te raken van je godheid, daar goden over het algemeen op totaal mysterieuze wijze hun werk doen en ik op dit moment me echt niet voor de geest kan halen hoe je in vredesnaam een geit kan wringen, laat staan door mijn strot heen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wring een geit door je strot
Het was een waar genoegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:23 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verspillen van precies 8 minuten van mijn leven
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef zuchtje het volgende:
Jij geloofd dat het boek de waarheid bevat, en wij geloven dat het boek pertinente onwaarheden bevatten.
Linkje?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:22 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zat laatst iets te kijken op de EO.
Waarom zou een normaal weldenkend mens die in God gelooft, niet uitkijken in het verkeer?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Linkje?
Oh ja, die mensen kijken waarschijnlijk ook niet uit als ze de straat oversteken.:')
Hiervan kan ik dus echt walgenquote:Mensen die een kind ter wereld willen brengen die 10% kans heeft om gezond ter wereld te verschijnen, sporen niet en moeten opgesloten worden.
Zie je eigen OP: omdat ze 100% op God vertrouwen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom zou een normaal weldenkend mens die in God gelooft, niet uitkijken in het verkeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |