Het maken en stimuleren van ongelijkheden in de maatschappij is nu net de KERN van de rechtse beweging. Het ene deel richt zich op het vestigen van blijvende economische kloven, het andere deel gaat verder of doet daarnaast ook zijn best om culturele ongelijkheden in macht te laten vestigen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:20 schreef Dunckie het volgende:
En het ergste is nog wel hoe ze hem probeert te denigreren door het moslim-zijn en het niet-nederlands zijn er steeds bij te halen. 'Wilt u me laten uitpraten, zo doen wij dat in Nederland.'
'En wie gaat dat betalen, die processen van u?' en dan even later zeggen dat 'We in Nederland elkaar niet uitschelden maar het voor de rechter uitvechten'. Ze spreekt zichzelf steeds tegen. De man doet juist niks fout, hij gaat gewoon naar de rechter, precies zoals het hoort. En die eo-fundamentalisten maar lachen en niet ingrijpen.
Als ik het zo teruglees staat het er maar warrig, ik kan gewoon niet onder woorden brengen wat die vrouw allemaal fout doet, hoe walgelijk haar argumentatie is, hoe ontzettend ze op de onderbuik speelt, hoe onverbloemd nationalistisch en racistisch haar opmerkingen zijn.
Rechts zijn is prima, en voor mijn part ben je heel rechts, maar onderbouw je standpunten gewoon en voer een eerlijke discussie. Het enige wat ze probeert te doen is moslim-zijn en crimineel/onaangepast zijn met elkaar in verband te brengen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef joep.t het volgende:
Ik vind gewoon dat je in nl een hand schud klaar.
Hij moet gewoon Nederlands lullen en niet die pseudo intellectuele termen er te pas en te onpas doorheen gooien om zo proberen niet dom over te komen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geenszins
Maar Rita is zo stompzinnig bezig dat ie sympathiek overkomt en hij heeft iig nog ergens verstand van.
Zwemmer ja 10 km vrijslag heeft die goud gewonnenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
Hadden ze nou een topsporter met leukemie? Ik dacht even dat ik hoorde dat ie darter was?
ik geloof niet dat ze hem topsporter hebben genoemd. Wel darter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
Hadden ze nou een topsporter met leukemie? Ik dacht even dat ik hoorde dat ie darter was?
Wel apart dat die darter schoorvoetend met veel woorden toegaf dat 10 km in het open water zwemmen fysiek zwaarder was dan dartenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
Andy Fordham heeft het postuur van een walvis , moet geen probleem zijn dan die 10kmquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Wel apart dat die darter schoorvoetend met veel woorden toegaf dat 10 km in het open water zwemmen fysiek zwaarder was dan darten
haha ik zat al op een aanval van Myrthe te hopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef Falco het volgende:
Beau, rechtse bal, zeg iets van dit overdreven getrut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |