quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef toma het volgende:
Precies Rita. VOL=VOL OPBOKKEN MET DIE MOSLIMS!!!!!!!!1111!!1!!!!!!1!!!!!!! !!!!!EINZ!1!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef toma het volgende:
Precies Rita. VOL=VOL OPBOKKEN MET DIE MOSLIMS!!!!!!!!1111!!1!!!!!!1!!!!!!! !!!!!EINZ!1!!!!!!!!
Ach die gast misbruikt elke vorm van vrijheid binnen dit land zonder ook maar een druppel respect te hebben voor geaccepteerde normen in Nederland die in bijv. Marokko niet zijn geaccepteerd.quote:
Inderdaad, dat je je eigen geloofsregels hebt etc is natuurlijk niet veel mis mee, maar je hebt je wel aan te passen aan de normen en waarden van een land.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ach die gast misbruikt elke vorm van vrijheid binnen dit land zonder ook maar een druppel respect te hebben voor geaccepteerde normen in Nederland die in bijv. Marokko niet zijn geaccepteerd.
K&B houden zich de hele avond al rustig...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
Is het Geloof al ter sprake geweest bij Marc de Hond? Hoe hij de kracht heeft gevonden?
De E.O.-heren hebben het eigenlijk nooit over het geloof. Een beetje krampachtig niet wel zelfs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
Is het Geloof al ter sprake geweest bij Marc de Hond? Hoe hij de kracht heeft gevonden?
Inderdaad, dat Kai dat haar niet heeft ingefluisterdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef Falco het volgende:
Nu moet Verdonk met een statement komen dat de gezondheidszorg beter geregeld moet worden oid.
juist integreren heet zoiets. Maar schuilt hij zich liever achter de grote vrijheid die Nederland heeft dat iedereen zelf mag bepalen wat hij doet en zegt dan dat hij zich aanpast aan de normen en waarden binnen dit land.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat je je eigen geloofsregels hebt etc is natuurlijk niet veel mis mee, maar je hebt je wel aan te passen aan de normen en waarden van een land.
Of iets over de veerkracht van het blanke soort. Zoiets in elk geval.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef Falco het volgende:
Nu moet Verdonk met een statement komen dat de gezondheidszorg beter geregeld moet worden oid.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef ZoneKill het volgende:
Die Postma heeft toch een botox koppie zeg.
Knevel: Hoe reageerde je toen je hoorde dat je je benen "nooit" meer kan bewegen?
Hij: Daar ben ik vrij makkelijk overheen gestapt. *proest*
True, lekker makkelijk noemen we dat...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:45 schreef toma het volgende:
[..]
juist integreren heet zoiets. Maar schuilt hij zich liever aan de grote vrijheid die Nederland heeft dat iedereen zelf mag bepalen wat hij doet en zegt dan dat hij zich aanpast aan de normen en waarden binnen dit land.
Mag een boks in plaats van een hand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:45 schreef toma het volgende:
[..]
juist integreren heet zoiets. Maar schuilt hij zich liever achter de grote vrijheid die Nederland heeft dat iedereen zelf mag bepalen wat hij doet en zegt dan dat hij zich aanpast aan de normen en waarden binnen dit land.
Maar er staat niet in de grondwet geschreven dat je handen moet geven en evenmin is er een soort wettelijke etiquette. Feitelijk heeft Rita geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat je je eigen geloofsregels hebt etc is natuurlijk niet veel mis mee, maar je hebt je wel aan te passen aan de normen en waarden van een land.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef evert het volgende:
marc de hond gaat ook een tv programma bij LINK presenteren. denk dat hij dit heel goed kan. prima spreker.
Hij hield zich niet aan de wet omdat hij vrouwen anders behandelt dan mannen en dat is in strijd met de grondwet. Door nu ook mannen geen hand te geven heeft ie dat met een trucje opgelost.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar er staat niet in de grondwet geschreven dat je handen moet geven en evenmin is er een soort wettelijke etiquette. Feitelijk heeft Rita geen poot om op te staan.
Hoewel ik die baardmans ook maar een rare fundi vind heeft hij hier en daar wel scherpe opmerkingen gemaakt over hoe zielig het gedrag van Rita wel niet is om zich druk te maken over de beleefdheidsregels van andere culturen. Boeiend dat ie geen hand wil geven, laat m beleefd zijn op zijn eigen manier.
Je kan hooguit van m eisen dat ie zich aan de wet houd. En dat doet hij volgens mij wel (en hij weet er meer over dan rita).
Straks trekt ie zn plakbaard van zn gezicht en zn muts van zn kop. Dan blijkt het ineens een act van Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:51 schreef teknomist het volgende:
Plantagementaliteit.
Boerenvonnis.
Bipolaire..........
Deze kerel is nu al beter dan Kooten & De Bie samen.
Ik behandel vrouwen doorgaans ook anders dan mannen. Je kunt je afvragen in hoeverre 'behandelen' een vastomlijnd begrip is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij hield zich niet aan de wet omdat hij vrouwen anders behandelt dan mannen en dat is in strijd met de grondwet.
Hij wordt aangenomen om mensen aan een baan te helpen. Dat kun je ook prima doen zonder handje te geven. Het handje geven is geen noodzakelijk middel om succesvol te zijn in je primaire taak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij hield zich niet aan de wet omdat hij vrouwen anders behandelt dan mannen en dat is in strijd met de grondwet. Door nu ook mannen geen hand te geven heeft ie dat met een trucje opgelost.
Verder prima dat hij als prive persoon geen handen wil schudden, maar als een organisatie hem hier voor niet aan wil nemen, heeft ie geen poot om op te staan.
Je hebt gelijk dat een werkgever dat wel van hem zou mogen eisen maar daar moet de politiek zich imo niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij hield zich niet aan de wet omdat hij vrouwen anders behandelt dan mannen en dat is in strijd met de grondwet. Door nu ook mannen geen hand te geven heeft ie dat met een trucje opgelost.
Verder prima dat hij als prive persoon geen handen wil schudden, maar als een organisatie hem hier voor niet aan wil nemen, heeft ie geen poot om op te staan.
Als jij als bedrijf inlevingsvermogen en empathie zoekt in een kandidaat en iemand daar niet goed aan voldoet op basis van zijn overtuigingen, mag je die persoon wat mij betreft direct afwijzen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij wordt aangenomen om mensen aan een baan te helpen. Dat kun je ook prima doen zonder handje te geven. Het handje geven is geen noodzakelijk middel om succesvol te zijn in je primaire taak.
Sowieso zou het me geen fuck kunnen schelen of iemand me wel of niet een hand geeft. Ik snap de gedachte erachter en ik respecteer dat. Niet dat ik er verder maar iets mee heb, maar ik ga me er ook niet aan storen.
Dat mag hij ook, alleen wel lekker thuis en niet bij de functie waarvoor hij heeft gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoewel ik die baardmans ook maar een rare fundi vind heeft hij hier en daar wel scherpe opmerkingen gemaakt over hoe zielig het gedrag van Rita wel niet is om zich druk te maken over de beleefdheidsregels van andere culturen. Boeiend dat ie geen hand wil geven, laat m beleefd zijn op zijn eigen manier.
nu je het zegt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:55 schreef Tommeke het volgende:
Die ANWB man lijkt op Riemer v/d Velde
Inderdaad,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:55 schreef Tommeke het volgende:
Die ANWB man lijkt op Riemer v/d Velde
Volgens mij is Marc een beetje verlegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:59 schreef Timmai het volgende:
lol, annemarie wil marc, maar marc wil annemarie niet.
waarom niet? zijn ook gewoon mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
Annemarie en Marc gaan neuken!!11!
Hoe zou dat eruit zien vraag ik me dan af?
Wil ik dat wel weten?
kunnen ze dat niet meer dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:00 schreef evert het volgende:
[..]
waarom niet? zijn ook gewoon mensen
(maar ze gaan niet neuken hoor)
annemarie heeft een vriend en marc valt niet op oudere vrouwen (lees zijn weblog maar)quote:
Hij weigert een hand te geven uit respect naar zijn eigen vrouwen, en uit respect naar andere vrouwen. Hoe belachelijk de achterliggende gedachte ook is, en persoonlijk vind ik het ook belachelijk, kan ik me er verder echt niet druk om maken. Het is echt een brugklas-discussie ('hij hoort niet bij ons want hij wil geen handjes geven" "OW NEE!? HIJ MOETTTT HANDJES GEVEN!!!") en Verdonk is sowieso dat middelbareschool-niveau nooit ontstegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jij als bedrijf inlevingsvermogen en empathie zoekt in een kandidaat en iemand daar niet goed aan voldoet op basis van zijn overtuigingen, mag je die persoon wat mij betreft direct afwijzen.
Nr1 in de race om de beste post van het jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij weigert een hand te geven uit respect naar zijn eigen vrouwen, en uit respect naar andere vrouwen. Hoe belachelijk de achterliggende gedachte ook is, en persoonlijk vind ik het ook belachelijk, kan ik me er verder echt niet druk om maken. Het is echt een brugklas-discussie ('hij hoort niet bij ons want hij wil geen handjes geven" "OW NEE!? HIJ MOETTTT HANDJES GEVEN!!!") en Verdonk is sowieso dat middelbareschool-niveau nooit ontstegen.
Hij geeft geen handjes. So fucking wat!? Mijn Chinese buurvrouw geeft me ook geen zoen wanneer ik jarig ben.
Ik zie liever dat de politiek zich bezig houdt met echte zaken, ipv zich steeds om dit soort kleine onzin heel erg druk te maken.
Ze hadden gewoon vanaf het begin moeten zeggen: NOU EN!!! Dan geeft ie toch geen hand!?
Gejank om niks. Heeft ook niks met integreren te maken. Iedereen is vrij om zijn/haar eigen godsdienst/geloofsovertuiging op zijn/haar eigen manier te beleven en uit te dragen. Verder is deze man prima geintegreerd in de NL maatschappij, maar hij houdt gewoon ook zijn eigen cultuur, zijn eigen indentiteit, en opvattingen, en geloof, en gebruiken, etc etc aan. Zolang dat niet in strijd is met de wet (en dat is het niet), doet die man weinig/niks verkeerd.
We maken ons allemaal (en met 'ons' bedoel ik jullie) heel erg druk om zoiets kleins, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn om aan te pakken en op te lossen.
Handjes geven wordt een beetje een toetssteen voor het geļntegreerd zijn op deze manier. Het staat hem natuurlijk vrij om zijn geloof op zijn manier te beleven en mensen geen hand te geven, maar ik vind dat deze keus ook consequenties heeft. Ik kan me voorstellen dat hij b.v. ook geen badmeester wil zijn in een zwembad waarin schaarsgeklede vrouwen in hetzelfde water liggen als schaarsgeklede mannen; of dat een zwembad hem niet aanneemt als hij alleen op voorwaarde dat mannen en vrouwen gescheiden en met het gehele lichaam bedekt zwemmen aan de slag gaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hij geeft geen handjes. So fucking wat!? Mijn Chinese buurvrouw geeft me ook geen zoen wanneer ik jarig ben.
Ik zie liever dat de politiek zich bezig houdt met echte zaken, ipv zich steeds om dit soort kleine onzin heel erg druk te maken.
Wat de vegetariėr doet is ook niet tegen de wet, maar ik vind het nochtans heel begrijpelijk dat een restauranthouder stelt dat het noodzakelijk is dat als hij kok is, hij het vlees proeft.quote:Ze hadden gewoon vanaf het begin moeten zeggen: NOU EN!!! Dan geeft ie toch geen hand!?
Gejank om niks. Heeft ook niks met integreren te maken. Iedereen is vrij om zijn/haar eigen godsdienst/geloofsovertuiging op zijn/haar eigen manier te beleven en uit te dragen. Verder is deze man prima geintegreerd in de NL maatschappij, maar hij houdt gewoon ook zijn eigen cultuur, zijn eigen indentiteit, en opvattingen, en geloof, en gebruiken, etc etc aan. Zolang dat niet in strijd is met de wet (en dat is het niet), doet die man weinig/niks verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |