Oma heeft de rest van de dag toch niks te doen, dus afgelopen twee weken heeft ze voor de TV gebivakkeerd om de OS te bekijken, me dunkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:18 schreef honda1990 het volgende:
Ik zit me nu al tegeren aan die oma, ja,ja,ja alsof ze al jaaaaaren meeloopt in de topsport
Wat me opvalt is dat ze de hele uitzending al ja knikt en ja zegtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Oma heeft de rest van de dag toch niks te doen, dus afgelopen twee weken heeft ze voor de TV gebivakkeerd om de OS te bekijken, me dunkt.
De enige echte Amerikacorrespondent.quote:
Die arabist zouden ze vaker moeten uitnodigen ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:37 schreef Raven_ het volgende:
Net de uitzending pas gezien :p
Verdonk is definitief voor de mensen met verstand door midden gezaagd. (dank u wel Knevel, dat ik dit ooit nog zou zeggen) Maar nu wil ik wel graag Jansen vs Enait zien. Dit was te makkelijk voor hem.
haha, ze komt er blijkbaar verder niet tussenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Adelante het volgende:
ja ja ja ja ja ja ja ja
Klopt, maar Charles, Foppe en die MissBeperktNL waren dan ook gasten die wat te melden hadden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:57 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het wel een leuke uitzending vandaag.
Afgezien van het stukje geloof was het wel te pruimen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:57 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het wel een leuke uitzending vandaag.
Lolbroek.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:37 schreef Raven_ het volgende:
Net de uitzending pas gezien :p
Verdonk is definitief voor de mensen met verstand door midden gezaagd. (dank u wel Knevel, dat ik dit ooit nog zou zeggen) Maar nu wil ik wel graag Jansen vs Enait zien. Dit was te makkelijk voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |