1,5 uur wachtenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog nooit zoiets meegemaakt. Echt.
Na 10 min binnen waren we het 1,5 uur wachten buiten al vergeten.
Meer dan de moeite waard.
wat verkoop jij dan weer veel?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Niet eens, op de een of andere manier krijg ik zelden tot geen homofielen aan de lijn, dit in tegenstelling tot mijn Turkse en Marrokaanse collega's die krijgen ze regelmatig aan de telefoon...
ik heb 2 X-MO's verkocht de afgelopen twee maanden... en dat is weinig vergeleken met mijn collega's...
100 euro is ook veel, echt mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ja ik weet het, voor jullie is dat allemaal maar een schijntje, maar voor mensen die het niet breed hebben hangen zoals ik, die ieder dubbeltje twee keer om moeten draaien is dat behoorlijk veel hoor!
Wat zijn dat X-MO'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Niet eens, op de een of andere manier krijg ik zelden tot geen homofielen aan de lijn, dit in tegenstelling tot mijn Turkse en Marrokaanse collega's die krijgen ze regelmatig aan de telefoon...
ik heb 2 X-MO's verkocht de afgelopen twee maanden... en dat is weinig vergeleken met mijn collega's...
het gay lifestyle pakket van ziggo digitale televisie, nu met een nummer van WinQ ter waarde van 4,95 er gratis bij...quote:
Je moest eens weten...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
waar je dan razend enthousiast over bent zeker
dan kunnen ze je ook nooit ergens op pakken dat je iets beloofd hebt wat er niet is !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
........
Maar ik klink wel vriendelijk... ook al beantwoord ik geen enkele vraag echt inhoudelijk
Tja, meest populaire club he. En toen was 't al half 4 's nachtsquote:
O getver, ben jij zo'n irritante telefoonverkoper?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het gay lifestyle pakket van ziggo digitale televisie, nu met een nummer van WinQ ter waarde van 4,95 er gratis bij...
gevoelige informatie verwijderd...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:01 schreef Cybart het volgende:
dan kunnen ze je ook nooit ergens op pakken dat je iets beloofd hebt wat er niet is !
voor hetzelfde geld zit er een of andere valse nicht hier die ineens heisa schopt bij de baas ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O getver, ben jij zo'n irritante telefoonverkoper?
Ja en jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:39 schreef Weemz het volgende:
Morgen...
Oh en Wonderer... Zag ik nou dat je onder een pseudoniem schrijft? En is dit nou het boek over Arthur?
Jij vriendelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
vooralsnog heb ik van veel klanten gehoord dat ik vriendelijk ben
overigens misstaat het niet dat ze eens wat horen van ons. Zo krijgen ze misschien eens een beter inzicht in wie wat doet, en leren ze dat wij ook maar mensen zijn die middels een systeem werken waar we niet vanaf kunnen wijken.
Er is niets zo contra productief als figuren die denken dat wij alle vrijheid van de wereld hebben en kunnen doen en laten wat we willen.
Als je de Neckerman belt, ga dan niet zeuren dat je geen chocolade paashaas kunt bestellen.
Ja. The point being?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/Frankiboi
zie ik daar op 1 van de foto's ons aller Paul86 staan?
HE is in LOVE natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. The point being?
I know you, there is a hidden agenda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |