Anders ik welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, owee als hij ook al gaat cancellen, dan word ik helemaal boos!
Oh, de rest van het gebouw is voor HETERO'S??? Dat was me even ontgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:Zie je die hetero's al een fistparty binnenlopen om eerder in de discotheek te zijn?
Berghain is officieel geen gayclub. Maar goed, de eigenaar is gay, er zitten heel veel gays en er zit zelfs een darkroom inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, de rest van het gebouw is voor HETERO'S??? Dat was me even ontgaan.
Ik moet er maar eens gaan kijken denk ik.
Daar komen dan toch wél alleen maar homo's, hoop ik?quote:
Die hebben een gaatje ter hoogte van hun middel. Maar kijk uit, want er zitten scherpe randjes aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben heteromannen andere gaten dan?
Nopequote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar komen dan toch wél alleen maar homo's, hoop ik?
Lopen er vrouwen in de darkroom?quote:
Beidequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lopen er vrouwen in de darkroom?
Of heb jij het nu ook over heteromannen?
Lijkt me een erwarrende tent daarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lopen er vrouwen in de darkroom?
Of heb jij het nu ook over heteromannen?
Het was wel even wennen ja, aangezien je niet weet wie je nu wel en niet kunt versieren (op een aantal duidelijke uitersten na dan). Maar aande andere kant vond ik het juist heerlijk, bijna utopisch, hoe goed die 2 uitersten samen gingen. Allemaal dansen en springen samen. Superquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lijkt me een erwarrende tent daar
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef Gellarboy het volgende:
Klinkt als een topclub, als ik het zo hoor!
Waarom alleen komende maand?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben blij met mijn salaris komende maand, ik ben blij dat ik eindelijk geld heb om uit te geven
Ik wou inderdaad al reagerenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ja ik weet het, voor jullie is dat allemaal maar een schijntje, maar voor mensen die het niet breed hebben hangen zoals ik, die ieder dubbeltje twee keer om moeten draaien is dat behoorlijk veel hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |