7 uur. Maar daar zaten dan wel een overstap van 20 en van 50 min in. De eerste in Venlo en de tweede iin Dusseldorf. Maar dat was handig. Konden we ff etenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe lang doe je er trouwens met de trein over naar Berlijn? Ook 8 uur?
Mogguh Mopperkontjequote:
was ook wel te verwachten, alle seinen staan/stonden op roodquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een goede vriend van me is weer bevriend met een goede vreind van Rocky (ik neem aan dat je Rukpukje bedoelt?) en ik hoorde dat die nogal onder de invloed van allerlei substanties door het leven huppeldeWeliswaar gekroond tot de Queen of the Uber-Hip, maar wel de tragically hip dan, soortement van Amy Winehouse.
Oh, da's wel prima inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Ang3l het volgende:
7 uur. Maar daar zaten dan wel een overstap van 20 en van 50 min in. De eerste in Venlo en de tweede iin Dusseldorf. Maar dat was handig. Konden we ff eten
En de ICE is best leuk. Beetje naar dat tellertje kijken hoe hard ie gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, da's wel prima inderdaad.
Daarbij is gewoon zitten in de trein natuurlijk minder inspannend dan continu auto moeten rijden.
Nee geen nachtmerriesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh Mopperkontje
Goed geslapen? Geen nachtmerries gehad?
ja heb jij nog wel ruimte in je agenda gelaten voor het doen van een paar powernaps/schoonheidsslaapjes want dit weekend schieten die er vast bij inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee geen nachtmerriesmaar het is wel vroeg vandaag. Ik wil meer slapen
je hebt toch ook een bar en restaurant in die treinen, teminste dat was wel zo in die van Lisboa naar Madridquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de ICE is best leuk. Beetje naar dat tellertje kijken hoe hard ie gaat(hardste was 251 km/h).
We zijn van Eindhoven naar Venlo gegaan met de NS, daarna met de DB van Venlo naar Dusseldorf en toen met de ICE het laatste (grootste) stuk van Dusseldorf naar Berlijn. Vond 't helemaal geen vervelende reis eigenlijk.
heeft ICE ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt toch ook een bar en restaurant in die treinen, teminste dat was wel zo in die van Lisboa naar Madrid
Ja klopt, een van die coupe's is een bar/restaurant ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt toch ook een bar en restaurant in die treinen, teminste dat was wel zo in die van Lisboa naar Madrid
Had jij in Berlijn nog zo'n ezelsoor gegeten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, een van die coupe's is een bar/restaurant ja.
Hahaha. Al bezopen voordat het hele uitgaan kan beginnen.quote:
jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha. Al bezopen voordat het hele uitgaan kan beginnen.
Maar dan ga je toch weer de hele dag door die stad sjokken en dan ben ik 's avonds blij als ik kan pitten. Maar goed, daar valt wel iets op te verzinnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
jamaar je moet gewoon de nachtrein nemen dan kom je ochtends aan en kun je de dag herstellen voordat het uitgaan begint
Een wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij in Berlijn nog zo'n ezelsoor gegeten?
ik vind die wel lekker
Ach, mietjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jamaar je moet gewoon de nachtrein nemen dan kom je ochtends aan en kun je de dag herstellen voordat het uitgaan begint
Ezelsoor is een broodje dat wat lijkt op een groot uitgevallen krakeling maar dan niet zoet maar juist hartigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wat?Nee
Ik heb daar alleen een vleesschotel, curryworst, indisch en jongens gegeten
ja, maar jij bent dan ook echt een bikkel hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mietjes![]()
Ik stond die dag om 6:00 op. Had de trein van 8:00. Was rond 15:00 in Berlijn en even later in het Hostel. Spullen gedropt, de stad in. Verkennem, uit eten, naar het Hostel om te douchen en op stap tot 7:30 de volgende ochtend en om 8:00 in bed. Kan best
En hoe laat moest je toen die kamer weer uit? Of bleef je meerdere dagen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ach, mietjes![]()
Ik stond die dag om 6:00 op. Had de trein van 8:00. Was rond 15:00 in Berlijn en even later in het Hostel. Spullen gedropt, de stad in. Verkennem, uit eten, naar het Hostel om te douchen en op stap tot 7:30 de volgende ochtend en om 8:00 in bed. Kan best
Entao Bichaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mietjes![]()
Mjaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maar jij bent dan ook echt een bikkel he
Meerdere dagenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En hoe laat moest je toen die kamer weer uit? Of bleef je meerdere dagen?
Haha, dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Moet zeggen dat we op de terugweg ind e trein ook iets stiller waren dan op de heenweg
nouja, je moet wel op een gegeven momentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MjaSliep de volgende dag wel tot 13:30 uit he
O wacht, als je er pas om 8 inligt is dat ook niet eens zo gek overdreven lang eigenlijk
Zijn er veel beren in Berlijn? (quote:
Ik was er al ooit geweest dus veel had ik al gezien. Vandaar dat dit ook een beetje een bioritmisch tegensprekende vakantie was. Erg laat nara bed (vroeg in de ochtend), in de middag opstaan en de stad in en wat dingen bezichtigen, en daarna uit eten, opfrissen en weer op stapquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je moet wel op een gegeven moment
toen ik nog resident was in die club, lag ik ook op zondag rond 8/half 9 in bed,
en om uberhaupt dan nog iets aan je dag te hebben moet je de wekker wel zetten rond die tijd..
en dan ben je in bear-lijn, dan moet je wel wat van de stad zien natuurlijk
Beide.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zijn er veel beren in Berlijn? (![]()
![]()
)
Ik dacht dat het eerder bekend stond als Barelijn.
w00tied00!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Er is een hele grote muscle, bear en kink scene in Berlijn. Leer etc.
Lab.Oratory zit IN de Berghain. Maarreh... daar moet je wel van houden hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
w00tied00!![]()
Ik hoor hele goeie verhalen over de Lab.Oratory.
*zin* *zin* *zin*
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Lab.Oratory zit IN de Berghain.
Als in: ranzige bende? Bring it on.quote:Maarreh... daar moet je wel van houden hoor
Waarom doet niet gewoon iedereen dat dan?quote:Wel handig: Berghain zelf heeft een rij van 1 a 2 uur. Lab.Oratory niet. Dus als je in die laatste bent geweest kun je gewoon binnen doorlopen naar de rest van de club en zo de wachtrij omzeilen.
Daar ben ik al zo'n tijd niet geweest, even kijken of het vrijdag luktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
w00tied00!![]()
Ik hoor hele goeie verhalen over de Lab.Oratory.
*zin* *zin* *zin*
Hmmm, toch maar even rustig aan doen. Zal komend weekend wel weer gewoon de Exit worden. Eigenlijk vind ik het een klote tent. Vervelend publiek, vervelend personeel. Alleen de muziek is zoooooo fijn! *stuiter*
Dan is d'r vaak geen ruk te doen, daar, dus kijk uit!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:48 schreef Nuno_G het volgende:
Daar ben ik al zo'n tijd niet geweest, even kijken of het vrijdag lukt
Klopt, als je gaat, moet je op zaterdag gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dan is d'r vaak geen ruk te doen, daar, dus kijk uit!
volgens mij heeft Nuno zaterdag helemaal geen tijd voor Exitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, als je gaat, moet je op zaterdag gaanmaar soms is de exit ook wel redelijk druk op vrijdagen, maar dan moet je er pas rond 2 uur naar binnen gaan.
Klopt, owee als hij ook al gaat cancellen, dan word ik helemaal boos!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft Nuno zaterdag helemaal geen tijd voor Exit
Ja, dat vind ik juist fijn. Van die feesten waar ze het ene moment onwijze dance draaien en dan weer 90's hits ofzo, daar kan ik dus niks mee. Gewoon, beat aan en knallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef MisterO het volgende:
Ik vind de muziek in de Exit juist heel vervelend. Alles is geremixed onder dezelfde beat lijkt wel..
De R&B bar? Met de Oempa Loempa's? Yaiks!quote:In het cafe op de bovenste verdieping is dan nog wel leuke bekende muziek.
trust me, Nuno gaat niet cancellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, owee als hij ook al gaat cancellen, dan word ik helemaal boos!
Wat zijn Oempa Loempa's? voor de mensen hoef ik niet naar de Exit als je dat bedoeltquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik juist fijn. Van die feesten waar ze het ene moment onwijze dance draaien en dan weer 90's hits ofzo, daar kan ik dus niks mee. Gewoon, beat aan en knallen.![]()
[..]
De R&B bar? Met de Oempa Loempa's? Yaiks!
Het is er altijd. Het zit in hetzelfde gebopuw, een oude powerplant.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Is het dan zoals Rapido in Paradiso is? Of is het er altijd?
Nee als in speciale thema-feesten met allerlei... uh... uiteenlopende dingenquote:[..]
Als in: ranzige bende? Bring it on.![]()
quote:[..]
Waarom doet niet gewoon iedereen dat dan?
De helpertjes van Willy Wonka.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef MisterO het volgende:
Wat zijn Oempa Loempa's?
Daar heb je gelijk in. Ik ook zeker niet.quote:voor de mensen hoef ik niet naar de Exit als je dat bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |