7 uur. Maar daar zaten dan wel een overstap van 20 en van 50 min in. De eerste in Venlo en de tweede iin Dusseldorf. Maar dat was handig. Konden we ff etenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe lang doe je er trouwens met de trein over naar Berlijn? Ook 8 uur?
Mogguh Mopperkontjequote:
was ook wel te verwachten, alle seinen staan/stonden op roodquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een goede vriend van me is weer bevriend met een goede vreind van Rocky (ik neem aan dat je Rukpukje bedoelt?) en ik hoorde dat die nogal onder de invloed van allerlei substanties door het leven huppeldeWeliswaar gekroond tot de Queen of the Uber-Hip, maar wel de tragically hip dan, soortement van Amy Winehouse.
Oh, da's wel prima inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Ang3l het volgende:
7 uur. Maar daar zaten dan wel een overstap van 20 en van 50 min in. De eerste in Venlo en de tweede iin Dusseldorf. Maar dat was handig. Konden we ff eten
En de ICE is best leuk. Beetje naar dat tellertje kijken hoe hard ie gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, da's wel prima inderdaad.
Daarbij is gewoon zitten in de trein natuurlijk minder inspannend dan continu auto moeten rijden.
Nee geen nachtmerriesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh Mopperkontje
Goed geslapen? Geen nachtmerries gehad?
ja heb jij nog wel ruimte in je agenda gelaten voor het doen van een paar powernaps/schoonheidsslaapjes want dit weekend schieten die er vast bij inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee geen nachtmerriesmaar het is wel vroeg vandaag. Ik wil meer slapen
je hebt toch ook een bar en restaurant in die treinen, teminste dat was wel zo in die van Lisboa naar Madridquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de ICE is best leuk. Beetje naar dat tellertje kijken hoe hard ie gaat(hardste was 251 km/h).
We zijn van Eindhoven naar Venlo gegaan met de NS, daarna met de DB van Venlo naar Dusseldorf en toen met de ICE het laatste (grootste) stuk van Dusseldorf naar Berlijn. Vond 't helemaal geen vervelende reis eigenlijk.
heeft ICE ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt toch ook een bar en restaurant in die treinen, teminste dat was wel zo in die van Lisboa naar Madrid
Ja klopt, een van die coupe's is een bar/restaurant ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt toch ook een bar en restaurant in die treinen, teminste dat was wel zo in die van Lisboa naar Madrid
Had jij in Berlijn nog zo'n ezelsoor gegeten?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, een van die coupe's is een bar/restaurant ja.
Hahaha. Al bezopen voordat het hele uitgaan kan beginnen.quote:
jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha. Al bezopen voordat het hele uitgaan kan beginnen.
Maar dan ga je toch weer de hele dag door die stad sjokken en dan ben ik 's avonds blij als ik kan pitten. Maar goed, daar valt wel iets op te verzinnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
jamaar je moet gewoon de nachtrein nemen dan kom je ochtends aan en kun je de dag herstellen voordat het uitgaan begint
Een wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij in Berlijn nog zo'n ezelsoor gegeten?
ik vind die wel lekker
Ach, mietjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jamaar je moet gewoon de nachtrein nemen dan kom je ochtends aan en kun je de dag herstellen voordat het uitgaan begint
Ezelsoor is een broodje dat wat lijkt op een groot uitgevallen krakeling maar dan niet zoet maar juist hartigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wat?Nee
Ik heb daar alleen een vleesschotel, curryworst, indisch en jongens gegeten
ja, maar jij bent dan ook echt een bikkel hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mietjes![]()
Ik stond die dag om 6:00 op. Had de trein van 8:00. Was rond 15:00 in Berlijn en even later in het Hostel. Spullen gedropt, de stad in. Verkennem, uit eten, naar het Hostel om te douchen en op stap tot 7:30 de volgende ochtend en om 8:00 in bed. Kan best
En hoe laat moest je toen die kamer weer uit? Of bleef je meerdere dagen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ach, mietjes![]()
Ik stond die dag om 6:00 op. Had de trein van 8:00. Was rond 15:00 in Berlijn en even later in het Hostel. Spullen gedropt, de stad in. Verkennem, uit eten, naar het Hostel om te douchen en op stap tot 7:30 de volgende ochtend en om 8:00 in bed. Kan best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |