Ik krijg wel ont-zet-tend zin om weer eens naar Ikea te gaan!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
iemand zin om nog een aantal wanden te verven? Vloeren te leggen?
Misschien een leuk onderdeel van de meet zaterdagmiddag?
Sinds onze stroek de liefde heeft gevonden is ie een beetje wulps gedrag gaan vertonen heb ik zo het gevoelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, wat lees ik: raadt Stroekie in het meetingtopic aan, om dat dus wanneer je geen slaapplek dan wel geschikte reis terug naar huis hebt vanuit Eindhoven, dat je dan je kont in de strijd moet gooien en dan maar moet gaan, ja, hoe zal ik het zeggen, hoereren om een plek op een bank te krijgen en dan maar liggen en zien wat er gebeurt?
Ja ik dacht, met het oog op dialect, bij Stroekie meer aan buitendates, dus e.e.a. verbaast me nogal...
Liefde voor planten, qua naam, of is onze Stroek aan de man?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
Sinds onze stroek de liefde heeft gevonden is ie een beetje wulps gedrag gaan vertonen heb ik zo het gevoel
Het wordt steeds burgerlijkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Oh nee!
Hi Wonderer, how's burgerlife goin' babe?
Volgens mij dat laatste, maar ik volg het niet helemaalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Liefde voor planten, qua naam, of is onze Stroek aan de man?!
Die is nogsteeds even lekker als altijdquote:Hey en hoest met Dez dan?
Joh, koop een kinky pakje, of begin verrassend over aan-kinderen-beginnen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het wordt steeds burgerlijker
Had je al gehoord dat mijn boek uitkomt?
Kinderen over mijn lijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joh, koop een kinky pakje, of begin verrassend over aan-kinderen-beginnen!
En nee, maar gefeliciteerd! Heb je lang moeten zoeken en wanneer komt het uit?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:59 schreef Ralfieboy het volgende:
Eindhoven is wel aangesloten op het nachtnet, maar mijn woonplaats niet :-P
Een happie eten is wel gezellig misschien.
Vakantiefotootje dan maar?
[ afbeelding ]
Hartstikke goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
Volgens mij dat laatste, maar ik volg het niet helemaal
[..]
Die is nogsteeds even lekker als altijd![]()
Fiets'n oav'r d'n diek thuus beej d'n old'n luu?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:26 schreef petre86 het volgende:
Moar ik goa sloap'n, mo'n vrogge uut 't nest.
Neuh, sloapen in den hoagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fiets'n oav'r d'n diek thuus beej d'n old'n luu?
Sloap lekker!
En wat wordt het?! Spaghettiomeletti?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga koken (over burgerlijk gesproken)
Krokante kipstukjes met oranje paprika in een romige saus op een bedje van meergranenlinguine met olijen en zongedroogde tomaten, afgemaakt met een genereuze handvol mozzarala.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En wat wordt het?! Spaghettiomeletti?
O ja, Ruth's begrafenisquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:35 schreef Cairon het volgende:
Zeg Ang3l... tot vanavond!
Inderdaad, mijn collega had ook al minder positieve ervaringen met een chineesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:32 schreef Cairon het volgende:
ik heb niks tegen aziaten... maar chinese homo's zijn meestal erg... vervelend.
You liking chinese boi? Why you not like Chinese bois?
Ben je weleens in de Exit geweest? Net een afhaal Chinees.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Chinese homo's vaak veels te vrouwelijk. En ik schaar ze nu ff allemaal lekker racistisch onder Chineens, maar ik bedoel ook Japans en Thais en Philippijns etc etc. Zo heel verfijnd en ladylikeNiet mijn ding.
Ja ben ik wel eens geweest jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ben je weleens in de Exit geweest? Net een afhaal Chinees.
Zou Rocky nog steeds die fetish hebben?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Chinese homo's vaak veels te vrouwelijk. En ik schaar ze nu ff allemaal lekker racistisch onder Chineens, maar ik bedoel ook Japans en Thais en Philippijns etc etc. Zo heel verfijnd en ladylikeNiet mijn ding.
Hoe was antwerpen/parijs ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen trouwens.
Ja, zeker. We hadden alleen regen op de terugweg, dus dat was okay. Zelfs een beetje verbrand. En die steden waren top. Was in allebei al vaak geweest, maar meer voor sightseeing. En nu gingen we echt om te stappen. Ik vond zowel Antwerpen als Parijs behoorlijk ruig, vergeleken bij Amsterdam.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:38 schreef Stroekie het volgende:
Hoe was antwerpen/parijs ?
nog met de kap open kunnen rijden ?
Een goede vriend van me is weer bevriend met een goede vreind van Rocky (ik neem aan dat je Rukpukje bedoelt?) en ik hoorde dat die nogal onder de invloed van allerlei substanties door het leven huppeldequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou Rocky nog steeds die fetish hebben?
heeft iemand die nog in Amsterdam ooit gespot ?
De Antwerpse gayscene is idd ruiger dan de Amsterdamse. De Parijse weet ik niet uit eigen ervaring, maar hoorde gister van ene vriend van me dat dara heel veel bears rondlopen toen hij er was (vorige maand). Maar Berlijn spant qua ruige gayscene toch de kroon.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, zeker. We hadden alleen regen op de terugweg, dus dat was okay. Zelfs een beetje verbrand. En die steden waren top. Was in allebei al vaak geweest, maar meer voor sightseeing. En nu gingen we echt om te stappen. Ik vond zowel Antwerpen als Parijs behoorlijk ruig, vergeleken bij Amsterdam.
Er waren inderdaad veel beren in Parijs. Hubba hubba!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:04 schreef Ang3l het volgende:
De Antwerpse gayscene is idd ruiger dan de Amsterdamse. De Parijse weet ik niet uit eigen ervaring, maar hoorde gister van ene vriend van me dat dara heel veel bears rondlopen toen hij er was (vorige maand). Maar Berlijn spant qua ruige gayscene toch de kroon.
Zoveel verder dan parijs is dat niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er waren inderdaad veel beren in Parijs. Hubba hubba!![]()
In Antwerpen waren we in een bar, Boots, en op een gegeven moment hoorde ik een onwijs raar geluid. Dus ik vroeg nog: "Zat dat in de muziek?" (! ) maar het was een kermende vent die aan de bar gefist werd.
![]()
Over Berlijn hoor ik ook hele goeie verhalen. Binnenkort maar eens checken. Al is dat toch best ver nog, met de auto.
Parijs was 5 uur inderdaad, maar we hadden natuurlijk mazzel met die cabrio. Daardoor was de rit ook al vakantie op zich, normaal zit je toch een beetje van 'Zijn we er nou al?'. En nu was het in de auto al genieten. Met Berlijn hebben we die luxe helaas niet, de volgende keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Zoveel verder dan parijs is dat niet hoorWat is Parijs? 5 of 6u? Berlijn 7 a 8 (tenzij je op Kerstavond gaat,d an is het 20 uur...
mens wat was ik chagrijnig). Vanuit Eindhoven dan he. Maar wij zijn met de trein gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |