quote:Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin
Dat zoek je zelf maar uit. Goedenacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welke verantwoordelijkheid heeft zij?
'Minister voor gelijke kansen'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welke verantwoordelijkheid heeft zij?
Google + Maria Carfagna.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef zkr623 het volgende:
beetje uitleg is hier op z'n plaats TS
we tasten overigens net als jij in het donker....
quote:Carfagna has been vocal on certain issues, such as the level of crime in her home town of Salerno, after having herself been the victim of burglary on three different occasions.[20] She describes herself as an antifeminist, as she believes that liberty depends not on independence, but on rules and discipline.[21] She opposes certain gay rights, and says that matrimonial rights should be tied to reproduction.[22] Soon after her accession she refused to back a gay pride march, arguing that discrimination was no longer a problem for homosexuals in Italy, a statement that was strongly criticised by gay rights groups.[23] Another issue she lists among her priorities is solving the current garbage crisis in Campania.[4]
Omdat een vrouw met rondingen tot nu toe het voornaamste onderwerp van gesprek is?quote:
nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat een vrouw met rondingen tot nu toe het voornaamste onderwerp van gesprek is?
Apropos bijt niet hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee.
gewoon.
ik durf niet zo goed te zijn hier
vvdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:04 schreef Apropos het volgende:
Vertel eerst maar eens welke partij je voorkeur geniet.
GOPquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:04 schreef Apropos het volgende:
Vertel eerst maar eens welke partij je voorkeur geniet.
Gorgelen Onder Protest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:07 schreef Wheelgunner het volgende:
GOP
ik ben stoer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik jou ook, je rijdt met groot licht.
Daar valt een keer een uitzondering voor te maken inderdaad. Jammer dat het een beetje de Ann Coulter van de Italiaanse politiek is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Alleen in uitzonderlijke gevallen.
Ik merk er bar weinig van, je doet alsof je acht bent en de oerknal hoort in het Omniversum.quote:
ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar valt een keer een uitzondering voor te maken inderdaad. Jammer dat het een beetje de Ann Coulter van de Italiaanse politiek is.
interesseert me niet of jij er wat van merkt. ik ben the bom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik merk er bar weinig van, je doet alsof je acht bent en de oerknal hoort in het Omniversum.
Frits?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
interesseert me niet of jij er wat van merkt. ik ben the bom.
Alweer een teken dat Italianen van Venus komen, alsof Picchia dat nog niet had bewezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:14 schreef Monolith het volgende:
Jammer dat het een beetje de Ann Coulter van de Italiaanse politiek is.
Dat is inderdaad een kenmerk van de meeste bommen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
interesseert me niet of jij er wat van merkt. ik ben the bom.
hoiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hallo, hier spreekt tvp.
En een bak koffie zou ook welkom zijn.
Die molsim was intelligenter dan Verdonk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Bluesdude het volgende:
Rita net gezien bij Knevel...
Ze wilt een wet invoeren die handenschudden verplicht stelt...
Veel te veel fundamentalisten aan tafel vanavond..
Ha, vergeet het maar. Eerst koffie, dan neuken.quote:
eerst koffie, dan een klap voor je b*kquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ha, vergeet het maar. Eerst koffie, dan neuken.
Sinds wanneer mag ik niet meer neuken na mijn koffie???quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
eerst koffie, dan een klap voor je b*k
sinds je zielig bent?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik niet meer neuken na mijn koffie???![]()
Heb jij mij ergens zien schrijven dat ik met jou wil neuken????![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom dat nou nooit wordt uitgelicht. Sociaal vaardig zijn lijkt me een eis voor die functie. Wanneer je geloof je verbiedt om vrouwen een handje te geven dan ben je behoorlijk sociaal incapabel wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die molsim was intelligenter dan Verdonk.
Wat mij teleurstelt is dat nog geen journalist of gespreksleider de kern van de zaak aangaf: die kerel kan geen klantmanager worden wegens het niet willen handschudden, voor de rest moet die zelf weten of die een hand schudt of niet.
Niet bepaald. Ik vraag ook niet om medelijden of mededogen.quote:
Het lijkt er sterk op.quote:wil ik jou een klap geven omdat je het over neuken hebt?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik vraag ook niet om medelijden of mededogen.
[..]
Het lijkt er sterk op.![]()
Ik kan je verder geen aandacht geven, ik moet denken.
Volgens mij had dat de focus moeten zijn van het interview. Het geleuter er omheen in zowel K&B en NOVA was programmavulling.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat nou nooit wordt uitgelicht. Sociaal vaardig zijn lijkt me een eis voor die functie. Wanneer je geloof je verbiedt om vrouwen een handje te geven dan ben je behoorlijk sociaal incapabel wat mij betreft.
Jij leert snel. Dus volgende keer gewoon die koffie en geen tegenspraak meer!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
ach gos. toch ben je wel schattig hoor!ik zal jou ook geen aandacht meer geven, aangezien je toch niet met me wilt neuken.
Btw hoe gaat het nu met die hele rechtse vriendin van je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik niet meer neuken na mijn koffie???![]()
Heb jij mij ergens zien schrijven dat ik met jou wil neuken????![]()
![]()
als jij niet meer zo bijdehand doet, zal ik kijken of ik een bakkie voor je over hebquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij leert snel. Dus volgende keer gewoon die koffie en geen tegenspraak meer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |