Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:08 schreef candygirl het volgende:
voel me![]()
35 rozen en ontbijt op bed gekregen (zie verkapte post , ik ben jarig haha )
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:08 schreef candygirl het volgende:
voel me![]()
35 rozen en ontbijt op bed gekregen (zie verkapte post , ik ben jarig haha )
Beetje vervelend nieuws gehadquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje vervelend nieuws gehad. Nu nog moe.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje vervelend nieuws gehad. Nu nog moe.
Proficiat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:13 schreef candygirl het volgende:
gisteren een super dag gehad, een huwelijks aanzoek op je verjaardag krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verder, net zo bizar telefoontje gehad
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:13 schreef candygirl het volgende:
gisteren een super dag gehad, een huwelijks aanzoek op je verjaardag krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verder, net zo bizar telefoontje gehad
Dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Heel goed
* iamredleader slaat Houniet voor z'n kop, conform verzoek *
Dat heb ik nou nooitquote:
Achosjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef zwartedoos het volgende:
Koppijn, pijn aan mn ogen van het huilen en van de pc en heel verward
ben je ook en dan heb je het nog aardig uitgedrukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:36 schreef skyrebel het volgende:
Zoveel verschillende emoties gieren door mijn lijf vandaag, maar voornamelijk voel ik me de grootste kutnerd die op deze aardkloot ronddwaalt.
Wtf is dat tochquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef heavenstar het volgende:
verdrietig..mijn kittens zijn allebei ziek......net naar de dierenarts geweest, antibiotica gegeven en nu maar hopen dat ze weer gaan eten...
begrijp er zelf ook niks van...quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:38 schreef Miam het volgende:
moe enzo.
Idd, terwijl ik vanavond eigenlijk ook nog ergens heen wilquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:38 schreef Miam het volgende:
moe enzo.
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zie ik dan ook nu pas weer![]()
tis weer maandag he, moeite met opstarten
Eerste dag?quote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef Luxuria het volgende:
Ik voel mij ontzettend klote, zit op school en kan ieder moment in huilen uitbarsten. Moet me ontzettend inhouden
zoiets dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Apotheose het volgende:
er is een hele dunne lijn tussen haat en liefde!!
De mijne laat ook niet lang meer op zich wachten denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:10 schreef Waaghals het volgende:
mijn herfstdip is gister al begonnen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:10 schreef Waaghals het volgende:
mijn herfstdip is gister al begonnen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:37 schreef Lyssa het volgende:
Uitermate kutIk probeer zo veel mogelijk te slapen, om zo weinig mogelijk van de dag mee te maken, maar mijn dromen werken niet mee, representeren de situatie als positiever om vervolgens wakker te worden en te realiseren de wereld in realiteit nog veel kutter is..
dankjequote:
Haha dit zo'n beetje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
Ik lig zo chill op bed nu, laptop op me buik, koptelefoon op, lekker muziekje, m&m's, capucon op. Chillllll.
ik ga voor je duimen!quote:Op woensdag 3 september 2008 07:43 schreef heavenstar het volgende:
vandaag is DE dag...hoop dat ik duidelijkheid krijg...
Dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:07 schreef Miam het volgende:
primaaa.
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef Beach het volgende:
Stom; vandaag voor het eerst condooms durven kopenen ik ben 22...
mijn beste vriend (30) durft niet eens die dingen te kopen met zijn vriendin erbij..quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:42 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:38 schreef draculettetje het volgende:
mwah flinke opdonder gehad vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |