ja ook datquote:
Met watte?quote:
Ik ken het. DS, PSP, Wii, gamecube, Virtual console. Kutzooi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet soms niet welke console ik nu aan moet zettenheb vandaag nog wat retro zooi naar beneden gehaald
Mogen wij ook komen?quote:
pc gaming is uit. Op waarschijnlijk wederom 910 jaar Diablo 3 en natuurlijk starcraft 2 als tussendoortje na dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met watte?
Wist je trouwens dat viva pinata er ook voor de pc is?
Ik wou net zeggen.. Al speel ik ook nog steeds diablo 2 haha (en de simsquote:
kan marc 3 vrouwen aan denk je?quote:
Mja, ik ken het. En elke keer wil ik weer kappen. maar ik speel het al vanaf dag 1 dat het uitkwamquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.. Al speel ik ook nog steeds diablo 2 haha (en de sims![]()
)
een beetje vent kan dat wel toch?quote:
NES, SNES, N64, Sega Mastersystem, Gamecube, 360. PS1, DS en PSPquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het. DS, PSP, Wii, gamecube, Virtual console. Kutzooi.
Das waarquote:
Komt helemaal goedquote:
Wat denken jullie wel niet van mequote:
wederom de andere marc..quote:
Andere ..quote:
Ow, ik dacht al...quote:
Blijft leukquote:
Bottom heb ik voor 10 euro op de kop getikt... een dvd-box van 3 seizoenenquote:
Niet jaloers maken jij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bottom heb ik voor 10 euro op de kop getikt... een dvd-box van 3 seizoenen
maak een filmpje met je telefoon danquote:
Bij de FRS in de aanbiedingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
Waar? Die moet ik ook nog eens checken. FRS had ze wel ooit lggen, maar voor een belachleijke prijs (duh, FRS).
OMG SERIEUS?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bottom heb ik voor 10 euro op de kop getikt... een dvd-box van 3 seizoenen
Dat dusquote:
slaap lekkerquote:
Free Record Shopquote:
Ik ga nog heul niet slapenquote:
Hebben die aanbiedingen? Hier niet in het oostenquote:
Het kwartje viel ineensquote:
O.quote:
quote:
Ben jij de fokserver?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het kwartje viel ineens
(alleen was fok traag)
Je doet het er echt om heh?quote:
quote:
In het zuiden hebben ze aan de lopende band aanbiedingenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben die aanbiedingen? Hier niet in het oosten
Niet aarzelen, klikken!!!quote:
Jaquote:
Lijkt me duidelijk toch? Jij bent MPG en hij is marcquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Jullie moeten maar eens aangeven over wie van ons tweeën het gaat.
Noem dat maar minorquote:
Klik, winkelmand, slotje, opgelost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |