Ga eerst eens uitzoeken wat een borgtocht inhoudt, slappe.quote:Zo gaat dat in Engeland, daders worden vrij gepleit als ze een bedrag betalen
Beetje overdreven, vindt je niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Meki het volgende:
Racisme is toelaatbaar en wordt niet tegen opgetreden. in Engeland
En alcohol zou per direct verboden moeten worden, het misbruikt je hele lichaam. Maar geldbelangen tellen namelijk meer dan doden.
Heel erg bijzonder is het niet om hangende het onderzoek vermeende verdachten op borgtocht vrij te laten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Meki het volgende:
Zo gaat dat in Engeland, daders worden vrij gepleit als ze een bedrag betalen
de justitie vindt het bedrag belangrijker dan de rechten van Mohammed.
Jij bent echt dom he? Zoek nu maar op het woord borgtochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef Meki het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand wordt vrijgelaten nadat ze een moord hebben gepleegd .
Nou als ze nu al bekend zijn en nu al vrij mogen lopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef katerwater het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vindt je niet?
Er zal een proces volgen, ze zullen wel gestraft worden voor hun daden.
Lopen ze dan op straat rond? Nee, ze moeten hoogstwaarschijnlijk binnen blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou als ze nu al bekend zijn en nu al vrij mogen lopen
Hoe zou jij als ouder reageren als de slachtoffer je zoon was en de daders lopen op straat rond.
Och, ik had de reacties wel willen lezen als Mohammed B. of Volkert van der G. op borgtocht was vrijgekomen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
Lopen ze dan op straat rond? Nee, ze moeten hoogstwaarschijnlijk binnen blijven.
Keek hij niet nederig genoeg of zo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef Dagonet het volgende:
De jongen, een miljonairszoon, was één van de 30.000 internationale studenten die jaarlijks in Hastings en omgeving een studie volgen, volgend weekend zou hij weer naar huis gaan.
Ik zie nergens dat borgtocht een huisarrest inhoudt hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
Lopen ze dan op straat rond? Nee, ze moeten hoogstwaarschijnlijk binnen blijven.
Dat laatste is erg zuur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef Dagonet het volgende:
De jongen, een miljonairszoon, was één van de 30.000 internationale studenten die jaarlijks in Hastings en omgeving een studie volgen, volgend weekend zou hij weer naar huis gaan.
Een groep racisten dat doelbewust een buitenlander afrost met de dood tot gevolg zou ik niet willen kwalificeren als "een groepje dronken tieners".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:04 schreef katerwater het volgende:
De criminelen die jij opsomt zijn toch wel van een ander kaliber dan een groepje dronken tieners.
Of het doelbewust is wordt nog onderzocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Een groep racisten dat doelbewust een buitenlander afrost met de dood tot gevolg zou ik niet willen kwalificeren als "een groepje dronken tieners".
Oh ok. Ik lees dat zo in het bericht. Ergens anders nog meer informatie ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of het doelbewust is wordt nog onderzocht.
http://www.dailymail.co.u(...)led-race-attack.htmlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh ok. Ik lees dat zo in het bericht. Ergens anders nog meer informatie ?
Ze horen in de doodskelder te zittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
BBC, where elsequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh ok. Ik lees dat zo in het bericht. Ergens anders nog meer informatie ?
Zinloos geweld is vreselijk, tegen wie dan ook. En racisme is zo zielig. Nergens staat trouwens dat het toelaatbaar is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Meki het volgende:
In de Engelse kuststad Hastings hebben dronken racisten vrijdag een groepje buitenlandse studenten aangevallen.
De zestienjarige Mohammed Al-Majed uit Qatar liep daarbij zware verwondingen op en stierf twee dagen later in het ziekenhuis, meldt de Daily Mail. De tiener was op bezoek in het Verenigd Koninkrijk om zijn Engels te verbeteren en om meer te leren van de Britse cultuur en gebruiken, aldus Hln.be.
vrienden verliet Mohammed vrijdagnacht iets voor twaalf uur een club voor buitenlandse studenten, toen ze zonder aanleiding werden aangevallen. Ze werden geschopt en geslagen, onder meer met glazen flessen. De aanvallers stampten herhaaldelijk op het hoofd van Mohammed voor ze hem voor dood achterlieten.
De daders zaten al een tijdje op picknickbanken aan een kebabzaak bier te zwelgen. De uitbater had de politie nog gevraagd een oogje in het zeil te houden, amper een uur voor de fatale aanval plaatsvond. Drie jongeren van 17, 18 en 20 jaar oud zijn aangehouden voor de aanval. Ze werden vrijgelaten op borgtocht.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-in-Hastings.dhtml
[ afbeelding ]
Zo gaat dat in Engeland, daders worden vrij gepleit als ze een bedrag betalen
de justitie vindt het bedrag belangrijker dan de rechten van Mohammed.
Racisme is toelaatbaar en wordt niet tegen opgetreden. in Engeland
En acohol zou per direct verboden moeten worden, het misbruikt je hele lichaam. Maar geldbelangen tellen namelijk meer dan doden.
je had anders wel je oordeel al weer klaar, maar goedquote:
zout toch op met je geidioot. Het is niets meer en niets minder dan de manier waarop het door de lokale en internationale media in de wereld is gebracht. Die lijken me iets beter ingevoerd dan jij achter je bureautje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef Sora het volgende:
ot: tja de dader heeft een kleurtje dus kunnen alle gelly's en andere multi-culti idioten weer keihard racisme blèren, ze hebben er weer een martelaar bij. Hetlijkt me toch handig als eerst even de feiten boven tafel komen. 't heeft imo meer weg van een stel dronken idioten die iemand die hun verkeerd aankeek even in elkaar beukten.
Liever dat dan deze nieuws in de doofpot stoppenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef Sora het volgende:
[..]
je had anders wel je oordeel al weer klaar, maar goed![]()
ot: tja de dader heeft een kleurtje dus kunnen alle gelly's en andere multi-culti idioten weer keihard racisme blèren, ze hebben er weer een martelaar bij. Hetlijkt me toch handig als eerst even de feiten boven tafel komen. 't heeft imo meer weg van een stel dronken idioten die iemand die hun verkeerd aankeek even in elkaar beukten.
Dus? De media schreeuwen wel vaker moord en brand, zullen we voordat we daarover een oordeel vellen eerst maar even het oordeel van de politie afwachten? die onderzoeken het momenteel nog. Maar goed, een engelse kerwin kunnen ze natuurlijk altijd wel gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
zout toch op met je geidioot. Het is niets meer en niets minder dan de manier waarop het door de lokale en internationale media in de wereld is gebracht. Die lijken me iets beter ingevoerd dan jij achter je bureautje.
Arme Mohammed toch, je had daar niets te zoeken als zestienjarige iets voor twaalf uur in een onbekend landquote:verliet Mohammed vrijdagnacht iets voor twaalf uur een club voor buitenlandse studenten
Het nieuws heeft inmiddels de Arabische wereld bereikt en er wordt gesproken over 'Qatari student killed in racist attack in London'. Dat racisme is door de Engelse politie (Detectives, who are treating the attack as racially motivated de wereld ingeslingerd en niet door Meki.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:25 schreef Chancard het volgende:
Moord = moord, dus al die discussies over mogelijk racisme horen hier niet thuis en zijn ontsproten uit het brein van Meki.
Gewoon op de normale manier bestraffen.
Wat maakt dat nou toch godverdomme uit. Er wordt wederom iemand naar de tering getrapt zonder aanleiding. Het is echt verbazingwekkend dat dit keer op keer blijft gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef Sora het volgende:
[..]
je had anders wel je oordeel al weer klaar, maar goed![]()
Meki mag dan wel een idioot zijn, hij is niet degene die begon over racisme.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:25 schreef Chancard het volgende:
Moord = moord, dus al die discussies over mogelijk racisme horen hier niet thuis en zijn ontsproten uit het brein van Meki.
Gewoon op de normale manier bestraffen.
Goed, dan is het misschien de fout van die detectives.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef Avicenna het volgende:
[..]
Het nieuws heeft inmiddels de Arabische wereld bereikt en er wordt gesproken over 'Qatari student killed in racist attack in London'. Dat racisme is door de Engelse politie (Detectives, who are treating the attack as racially motivated de wereld ingeslingerd en niet door Meki.
conclusie trekken terwijl ze de ballen er van weten...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ga eerst eens uitzoeken wat een borgtocht inhoudt, slappe.
Ik denk ook niet dat die Britten (mocht de moord racistisch gemotiveerd zijn) problemen hebben met mensen uit Qatar. Die jongen werd waarschijnlijk aangezien voor een Pakistaan. (Wrong place at the wrong time...)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:11 schreef Chancard het volgende:
[..]
Goed, dan is het misschien de fout van die detectives.![]()
Maar ik ben het gewoon een beetje beu om de hele tijd te reageren op discussies over racisme terwijl ik nog nooit een Qatarees ben tegengekomen, laat staan er een negatieve ervaring mee heb. Dus dan vind ik dat Meki het bericht ook niet op deze manier moet brengen.
Racisten hebben sowieso problemen met andere mensen die niet hetzelfde als hun zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:27 schreef Avicenna het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat die Britten (mocht de moord racistisch gemotiveerd zijn) problemen hebben met mensen uit Qatar. Die jongen werd waarschijnlijk aangezien voor een Pakistaan. (Wrong place at the wrong time...)
Ja,of je zou het alcoholgebruik in de UK kunnen gaan aanpakken. Een nuchtere racist is niet zo dom om zo'n aanval uit te voeren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Racisten hebben sowieso problemen met andere mensen die niet hetzelfde als hun zijn
Open je ogen en veroordeel racisme en niet telkens proberen het in de doofpot te stoppen
Geen idee of er sprake was van racisme. Maar het lijkt wel alsof jij hier suggereert dat racisme per se een reactie op persoonlijke negatieve ervaringen met de groep moet zijn. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:11 schreef Chancard het volgende:
[..]
Goed, dan is het misschien de fout van die detectives.![]()
Maar ik ben het gewoon een beetje beu om de hele tijd te reageren op discussies over racisme terwijl ik nog nooit een Qatarees ben tegengekomen, laat staan er een negatieve ervaring mee heb. Dus dan vind ik dat Meki het bericht ook niet op deze manier moet brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |