En verwijderdquote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Martijn_77 het volgende:
ventilatie gaten in buitenmuur bedekken met rooster?
Gevalletje kick met spam
Nou, ik weet niet hoe vies en plakkerig je muren zijn, natuurlijk, maar ik zou wel tegellijm gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve schátten en andere K&W'ers,
Hoe plak ik tegels tegen een muur? Tegels zonder voeg, randje, weet ik wat? Blijft dat zo ineens plakken?![]()
Tegellijm dus, klodder op de tegel, tegel op je muur, even aandrukken en klaar. Blijft ook nog wel een tijdje flexibel dus je kunt nog even schuiven.quote:Of moet ik tegeltje voor tegeltje vasthouden tot hij vastzit?![]()
quote:Ik wil mijn Spaanse tegeltableau in de hal hangen, vandaar.
Dank u en de groeten!
Nee maar ik doe geen mdf hoor! Gewoon * flats* tegen de muur an.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef sanger het volgende:
Dude, ik zou tegellijm nemen. EN zoals BE zegt met een lijmkam uitsmeren. Ik weet alleen niet zeker of tegellijm hecht aan MDF.
Nou, dat durf ik toch niet helemaal hoor. Ben bang dat dan de hele stuclaag naar beneden komtquote:Op donderdag 20 november 2008 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Waarom tik je niet een klein stukkie van de muur af?
Alsof die tegels daar al jaren zitten!
Zo hoort het...![]()
As je het dan toch gaat doen, doe het dan goed....
Ik vrees dat dat een heel naar brokkelig geheel wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Zou je hele stuclaag naar beneden komen zetten, als je erin snijdt (eerst dus..) en dan stukjes weghaalt?
Geduld schone zaak en zo...![]()
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het NIET zo op de muur plakken.
Heeft het net niet.
Zonde van de tegels.
Ja dat is wel erg mooi.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Oblivion het volgende:
Proberen kan geen kwaad!![]()
En misschien lukt het wel!
De rede waarom ik er een beetje op door hamer is omdat mijn opa het ook altijd IN de muur deed.
Prachtig gezicht!![]()
In ons neue huis komen er ook een paar, en ook IN de muur!![]()
Als je dan toch moet aansmeren...
Mooi hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb nu nog geen tableau....
Maar ik heb ze wel zien liggen her en der, zeker in die tweedehands bouwmaterialen zaken.
Prachtige tableaus! Zit dan ook wel een prijs kaartje aan.
18 de eeuws:
[ afbeelding ]
Andere site: http://www.brincatura.nl
Google maar eens!
Heb je die borders gezien, met egeltjes enzo...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Oblivion het volgende:
http://www.witjesentableaus.nl/?gclid=CIa2pObMhJcCFQKKMAodR3PcXQ![]()
Gelijk meer even gebookmarked...
Ja ik heb wat met Maria's inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Ook erg cool!![]()
Jij hebt toch wat met maria's! (Deze is een Carmen?)
Kan je d'r net zo goed op de muur plakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |