Nee hou hem maar in je broek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ZAL IK DE MIJNE EENS POSTEN!?!?!
Als je wiltquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ZAL IK DE MIJNE EENS POSTEN!?!?!
Het is heeel simpel. Er mogen dingen van openbare profielsites zoals Hyves gepost worden, MAAARR als jullie dit nu gaan gebruiken om elkaar af te zeiken of voor lul te zetten dan houdt het op. NIET DOEN dus. Hou het leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet of ze zich daaran gaan houden
Inderdaad, anders moet ik dadelijk nog een groter beeldscherm kopen ook.quote:
quote:Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
Born to live and die, be crucified, for what we’re fighting for
Dark, inside my heart
I can’t let go
I bleed to, clean my soul
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
Hahaha zal ik die hyves van Juup die je naar mij stuurde Sackboy, zal ik die hier posten![]()
??!!!
Daar kan je echt mooie soeps van maken, echt zo'n wauze kop heeft ie
Ik had geen verkeerde bedoelingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is heeel simpel. Er mogen dingen van openbare profielsites zoals Hyves gepost worden, MAAARR als jullie dit nu gaan gebruiken om elkaar af te zeiken of voor lul te zetten dan houdt het op. NIET DOEN dus. Hou het leuk.
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Neeuu, je wilde alleen maar even een rel veroorzaken met veel klachten op elkaar erin waardoor het duidelijk is dat de KLB-SC in de KLB moet blijven, wat maar eens te meer duidelijk maakt dat jij de keizer hier bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik had geen verkeerde bedoelingen.
Juist!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neeuu, je wilde alleen maar even een rel veroorzaken met veel klachten op elkaar erin waardoor het duidelijk is dat de KLB-SC in de KLB moet blijven, wat maar eens te meer duidelijk maakt dat jij de keizer hier bent.
zoiets dan
Ik dacht dat je bedoelde dat ik die moest plaatsenquote:
Vaderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
hi hi
PAULTJUHHHHHquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
hi hi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |