Pak du boot en kijk waar de rivier eindigt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Frasier het volgende:
Is die kaart die je open kan klappen de volledige 50 vierkante kilometer? Nee toch?
Er zijn meerdere delen waar tussen je kan reizen. zover ik weet 2 komt ook omdat ik nog niet verder benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Frasier het volgende:
Is die kaart die je open kan klappen de volledige 50 vierkante kilometer? Nee toch?
Dat ligt niet aan het spel hoor. Dat ligt gewoon aan MSquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Rover het volgende:
Kwartier kunnen spelen, nou is mn xbox naar de klote
Volgens mij moet je die missies in Pala van de groeperingen accepteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:52 schreef andre347 het volgende:
A.I is echt beestachtig goed. Ik rij met m'n buggy lekker gezellig over de weg naar een plek op de kaart waar ik nog nooit was geweest. Rij ik langs zo'n checkpoint (o.i.d) en vervolgens zijn die Afrikanen (slim volk!) zo leuk om op mij te knallenZonder dat ze mij kennen. Ik doe helemaal niet gemeen tegen hun
![]()
!
Trouwens, welke missions moet ik aannemen om de hoofdlijnen van het verhaal te volgen? Heb nu een missie gedaan bij die weapondealer en vervolgens kwam ik nog een mission tegen bij een uitzendmast.
Dat verplaatsen met de bus is wat lastig want je kunt maar naar één ander punt op de kaart
ja dat just cause gevoel heb ik nu ook !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iedereen die ik tegen kom maar gewoon op mij begint te schieten. Vanaf moment 1 ook. Ik krijg soms een beetje een Just Cause gevoel; geen idee waarom dingen gebeuren en geen idee waarom ik er in betrokken wordt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:08 schreef Catch_me het volgende:
Ben trouwens van de officiële ubisoft forums gebannedSchijnbaar denken de mods daar dat je gelijk een piraat bent als je kritiek op een spel heb
royal sadness
Slimmerd, er staan 4 borden bij elk bus stationquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:52 schreef andre347 het volgende:
A.I is echt beestachtig goed. Ik rij met m'n buggy lekker gezellig over de weg naar een plek op de kaart waar ik nog nooit was geweest. Rij ik langs zo'n checkpoint (o.i.d) en vervolgens zijn die Afrikanen (slim volk!) zo leuk om op mij te knallenZonder dat ze mij kennen. Ik doe helemaal niet gemeen tegen hun
![]()
!
Trouwens, welke missions moet ik aannemen om de hoofdlijnen van het verhaal te volgen? Heb nu een missie gedaan bij die weapondealer en vervolgens kwam ik nog een mission tegen bij een uitzendmast.
Dat verplaatsen met de bus is wat lastig want je kunt maar naar één ander punt op de kaart
Je zou haast denken: testen de makers het spel zelf niet eerst voordat ze het uitbrengen, in de zin: is het wel leuk om te spelen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef Happel het volgende:
Die checkpoints verpesten echt het spel voor mij. Vind het geen probleem dat ze er zijn, maar wel dat er elke keer weer nieuwe guards worden gespawned Begint gewoon irritant te worden om elke keer de hele checkpoint opnieuw op te blazen.
First Person Shooter he. De eerste persoon die ze zien beschieten ze.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iedereen die ik tegen kom maar gewoon op mij begint te schieten. Vanaf moment 1 ook. Ik krijg soms een beetje een Just Cause gevoel; geen idee waarom dingen gebeuren en geen idee waarom ik er in betrokken wordt.
ik hoop niet dat je serieus bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
First Person Shooter he. De eerste persoon die ze zien beschieten ze.
heb ik paar keer gedaan..krijg je zo'n melding van:"blalba guardpost explored"...maja..zegt me verder ook niks eigenlijk..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:45 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
je kan een guardpoint "overnemen" door iedereen te killen daar en ff rond te lopen door de huisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |