hij vroege leerling, TS late.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef Magereheinus het volgende:
Jij bent dik 20 en hij 18(bijna 19) en jullie hebben elkaar in de brugklas ontmoet?
Dat zegt hij zelf ook al jaquote:
quote:
Misschien verwachtte hij dat dat huwelijksaanzoek een positief effect op het neuken zou hebben?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef PatsyStone het volgende:
Tijdje terug zat hij te zeiken [...] dat ze nooit wou neuken.
[...]
hij heeft haar ten huwelijk gevraagd.
Ik was redelijk oud, hij was vrij jongquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef Magereheinus het volgende:
Jij bent dik 20 en hij 18(bijna 19) en jullie hebben elkaar in de brugklas ontmoet?
Ik wil jou nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Zenon het volgende:
Whehe ts wil ook een 14 jarige flink uitwonen maar kan er geen vinden lollereins
Is gvd geen lemming! Klaagbaak veteranen weten dat mijn lemmings uitblinken in absurditeit en herkenbaarheidquote:
Het punt is dus dat hij dat niet kan/magquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:53 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden kun je niet neuken. 14 jarigen wel.
Ik denk niet dat zijn piemel daar zo over denkt. De meeste piemels hebben geen rechten gestudeertquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Het punt is dus dat hij dat niet kan/mag
Als je nou het topic had doorgelezen had je jezelf nu niet zo dom laten lijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn piemel daar zo over denkt. De meeste piemels hebben geen rechten gestudeert
Ja, ik heb gelezen dat hij haar niet neukt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je nou het topic had doorgelezen had je jezelf nu niet zo dom laten lijken
Hij zegt dat hij daar geen behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen dat hij haar niet neukt.
Is hij het ook niet van plan....
Ik denk dat ie daarnaast ook nog wel masturbeert...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij daar geen behoefte aan heeft.
Maar ik wed dat hij elke avond roeit met zijn 1-ogige slang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |