Nee, ik heb hem er weleens mee geconfronteerd dat ik zijn pedo-niveau hoog vond, en hij bezwoer me nog nooit iets met haar te hebben gedaan. Bij andere vriendinnetjes kwam ie het trots vertellen zodra hij gepaald hadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Dat 14jarige sletje laat hem natuurlijk alle hoeken van haar nest zien. Vandaar dat hij weer op hangende pootjes teruggaat.
Dank jequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Onzin reacties verwijderd. Vanaf hier weer kletsen over de vriend van TS
+1 voor mij he.quote:
Je vriend geeft er blijk van dat hij niet zal rusten voor hij dat wel gedaan heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem er weleens mee geconfronteerd dat ik zijn pedo-niveau hoog vond, en hij bezwoer me nog nooit iets met haar te hebben gedaan. Bij andere vriendinnetjes kwam ie het trots vertellen zodra hij gepaald had
Ik klets liever over dat 14-jarige snolletje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Onzin reacties verwijderd. Vanaf hier weer kletsen over de vriend van TS
Ik heb al een vriendinquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
+1 voor mij he.
Maar goed. Waarom had jij geen trek in die Albert Heijn collega ? Je vond haar toch leuk etc. Ik proef een lichte vorm van jaloezie bij je en je kan het niet lije dat die vriend van je sletjes pakt van alle leeftijdscategorieen.
Hij neukt zich suf terwijl jij nog maagd ben. Life's though, ain't it ?
Juist, ik hou d'r benen wel vast, die snol verdient hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:03 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Je vriend geeft er blijk van dat hij niet zal rusten voor hij dat wel gedaan heeft.
Ik vind dat je hem daar best wat meer in kunt steunen.
Hoe oud is je zusje, 24 ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:07 schreef fathank het volgende:
Jullie zijn nu een jaarof 19? dan is 14 wel erg jong. Als mijn zusje met een vriend van 19 thuis komt sla ik hem het hele huis door.
hij is 18 zowat 19 en ik ben dik 20quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:07 schreef fathank het volgende:
Jullie zijn nu een jaarof 19? dan is 14 wel erg jong. Als mijn zusje met een vriend van 19 thuis komt sla ik hem het hele huis door.
In de prullenbak ermee, en niet meer bij je vriendengroep laten komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik vraag ok nog vrijwel wekelijks of hij wat wil doen maar hij moet altijd wel iets doen met/voor die vriendin van 'm
M'n zusje is net 14quote:
Het is echt wel een goeie gast hoor, hij is alleen zo beïnvloedbaar. Hij zou het gruwelijk vinden als ik tegen hem zei wat een kuthoer zijn vriendin is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:15 schreef Rhythm het volgende:
[..]
In de prullenbak ermee, en niet meer bij je vriendengroep laten komen. Aan zo iemand heb je niets.
Zo beïnvloedbaar en toch fail je om hem te beïnvloedenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Het is echt wel een goeie gast hoor, hij is alleen zo beïnvloedbaar. Hij zou het gruwelijk vinden als ik tegen hem zei wat een kuthoer zijn vriendin is.
Waarom gelijk slet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
Dumpen die vriend! en je had die AH slet zelf moeten neuken.
Ja maar die snol van hem heeft natuurlijk overwichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo beïnvloedbaar en toch fail je om hem te beïnvloeden
`quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:12 schreef reetveter het volgende:
Kutlemming van dat topic 'mijn zusje van 14 gaat met oudere vriend' ??
Helaas, ik dacht in eerste instantie dat ze 12 was op z'n oudst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
En stiekem ruk je gewoon op dat 14-jarige meisje omdat ze best dikke tetten heeft.
Kortom lekker strak en nauw. Waarschijnlijk is die maat van je de eerste die haar eens ff flink in tweeën gaat splijten. Allicht dat ie daar wat moeite voor doet !quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Helaas, ik dacht in eerste instantie dat ze 12 was op z'n oudst.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef PatsyStone het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend. Zit al vijf jaar onder de plak bij die krullensnol van hem. Tijdje terug zat hij te zeiken dat 'ie gek werd van haar, en dat ze nooit wou neuken. Relatie over? Welnee, hij heeft haar ten huwelijk gevraagd.Conclusie: sommige mannen (jongens) zitten graag onder de plak! Sorry TS, jullie vriendschap is over...
hij vroege leerling, TS late.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef Magereheinus het volgende:
Jij bent dik 20 en hij 18(bijna 19) en jullie hebben elkaar in de brugklas ontmoet?
Dat zegt hij zelf ook al jaquote:
quote:
Misschien verwachtte hij dat dat huwelijksaanzoek een positief effect op het neuken zou hebben?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef PatsyStone het volgende:
Tijdje terug zat hij te zeiken [...] dat ze nooit wou neuken.
[...]
hij heeft haar ten huwelijk gevraagd.
Ik was redelijk oud, hij was vrij jongquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef Magereheinus het volgende:
Jij bent dik 20 en hij 18(bijna 19) en jullie hebben elkaar in de brugklas ontmoet?
Ik wil jou nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Zenon het volgende:
Whehe ts wil ook een 14 jarige flink uitwonen maar kan er geen vinden lollereins
Is gvd geen lemming! Klaagbaak veteranen weten dat mijn lemmings uitblinken in absurditeit en herkenbaarheidquote:
Het punt is dus dat hij dat niet kan/magquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:53 schreef stbabylon het volgende:
Vrienden kun je niet neuken. 14 jarigen wel.
Ik denk niet dat zijn piemel daar zo over denkt. De meeste piemels hebben geen rechten gestudeertquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Het punt is dus dat hij dat niet kan/mag
Als je nou het topic had doorgelezen had je jezelf nu niet zo dom laten lijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn piemel daar zo over denkt. De meeste piemels hebben geen rechten gestudeert
Ja, ik heb gelezen dat hij haar niet neukt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je nou het topic had doorgelezen had je jezelf nu niet zo dom laten lijken
Hij zegt dat hij daar geen behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen dat hij haar niet neukt.
Is hij het ook niet van plan....
Ik denk dat ie daarnaast ook nog wel masturbeert...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij daar geen behoefte aan heeft.
Maar ik wed dat hij elke avond roeit met zijn 1-ogige slang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |