Politiek is oorlog met andere middelen.quote:
Bedoel je met 'zij' terrorist Vogelaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:57 schreef huhggh het volgende:
Oftewel: boehoe, de politieke fouten van julie lievelingetjes komen meer en meer boven water.![]()
Er was al wel het een en ander bekend over dit soort figuren, maar dat wordt alleen maar meer.
Ik kan niet wachten tot zij met een boek komt
Ik zou niet weten hoe een zoekmachine een politieke voorkeur zou moeten hebben...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zou het toch wel moeten zien....
Jouw favorita website is jouw vriend...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Geweldig die heksenjacht
Maar eens het dossier Verdonk lichten dan, toen ze lid was van de PSP
Dit zijn dus allemaal dingen die bekend zijn...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:52 schreef Klopkoek het volgende:
Het zure is dat het al niet meer hoeft. Bolkestein verkocht in de jaren 80 gifgas namens Nederland aan Irak, lobbyde als staatssecretaris toen persoonlijk voor de Nederlandse chemieindustrie. In de jaren 90 zijn er ook wat dubieuze feiten naar boven gekomen waar het 'lieve Els' briefje de bekendste van is. Maar dat, dat is iedereen allemaal vergeten.
Nou en?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alle rimpelingen in het verleden van linkse figuren worden breed uitgemeten, fouten van rechtse figuren worden compleet genegeerd. Op de radio hoorde ik een grapje van een GroenLinkser die zei "zullen we het verleden van Bolkestein uitpluizen?"
Het zure is dat het al niet meer hoeft. Bolkestein verkocht in de jaren 80 gifgas namens Nederland aan Irak, lobbyde als staatssecretaris toen persoonlijk voor de Nederlandse chemieindustrie. In de jaren 90 zijn er ook wat dubieuze feiten naar boven gekomen waar het 'lieve Els' briefje de bekendste van is. Maar dat, dat is iedereen allemaal vergeten.
Het is echt een heksenjacht. Op links.
Dat klopt. Loe publiceerde leugens over Indië en deed alsof de kolonisatie van de onbeschaafden even erg was als de holocaust. Terecht werd hij gecorrigeerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je solliciteert naar een fikse uitbrander maar dat is niet zo verstandig dus doe ik dat niet.
Overigens is het nog steeds een taboe om het te hebben over de rechtse steun (VVD, christelijke partijen) voor de genocide in Indonesië in de jaren 1945-1949. Zie ook hetgeen wat Loe de Jong overkwam toen hij dat aan de kaak wilde stellen. Hele haatcampagnes door -alweer- De Telegraaf werden opgezet om die 'linkse' Loe de Jong tot rectificatie te bewegen want hoe durfde die man het toch om onze militaire helden te beschadigen!!!!!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jouw favorita website is jouw vriend...
Tering, dit soort dingen roepen zijn 10 x zo fout als 1000 Duyvendakjes bij elkaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat klopt. Loe publiceerde leugens over Indië en deed alsof de kolonisatie van de onbeschaafden even erg was als de holocaust. Terecht werd hij gecorrigeerd.
Maar verder totaal is genegeerd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit zijn dus allemaal dingen die bekend zijn...
Je overdrijft uiteraard... zoals vaakquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat klopt. Loe publiceerde leugens over Indië en deed alsof de kolonisatie van de onbeschaafden even erg was als de holocaust. Terecht werd hij gecorrigeerd.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Pssst... Indië verloren rampspoed geboren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, dit soort dingen roepen zijn 10 x zo fout als 1000 Duyvendakjes bij elkaar
Kijk gewoon even op GS.quote:
Boe-fucking-hoe.quote:
Ohja wie dan en welke terroristen bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef gelly het volgende:
Ik ken politici die nog ieder jaar openlijk hun trots uitspreken over een stel terroristen en hun daden tijdens WO II
Volwassen reactie hoorquote:
Het zogenaamde verzet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:22 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ohja wie dan en welke terroristen bedoel je?
Nee, dat calimero-gedrag, dat is pas volwassen...quote:
Waar slaat dat dan op? Heb je enig idee wat je aan het zeggen bent? Ik denk het niet, of heb je soms sympathie met de bezetter?quote:
Hij maakt maar een grapje denk ik hoor. Gelly is nogal links angehaucht.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan op? Heb je enig idee wat je aan het zeggen bent? Ik denk het niet, of heb je soms sympathie met de bezetter?
Kan iedereen nou gewoon ophouden met dat links-rechts geneuzel...quote:
Er zit al vooruitgang in.... vroeger was volgens jullie Fortuynisten de hele PO links.quote:Nova is linkse propaganda.
In de Revu van afgelopen week doen zijn oude strijdmakkers dat "dunnetjes" over...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Klopkoek het volgende:
Duyvendak (remember: Telegraaf beschuldigde hem van terrorisme)
Dat gejammer over de telegraaf,..................dat is zielig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Telegraaf... zielige krant.
Zet er even een foto van Duyvendak (remember: Telegraaf beschuldigde hem van terrorisme) bij om Cramer met hem te associeren. En dan ook een foto van een onder de slagroom zittende Duyvendak
hoezo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:55 schreef detlevico het volgende:
[..]
Dat gejammer over de telegraaf,..................dat is zielig.
Je hoeft hem niet te lezen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:
hoezo?Telegraaf is de prive/story etc. onder de kranten
Daar komt bij dat Telegraaf alles dik en dik overdrijft
![]()
Telegraaf
De linkse kliek jammert al jáááren over de telegraaf.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoezo?Telegraaf is de prive/story etc. onder de kranten
Daar komt bij dat Telegraaf alles dik en dik overdrijft
![]()
Telegraaf
Ik beschouw mezelf als meer rechts dan links, maar Telegraaf is in mijn beleving een krant voor laagopgeleid klootjesvolk, ik vind er echt niets aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:03 schreef detlevico het volgende:
[..]
De linkse kliek jammert al jáááren over de telegraaf.
Er is maar één fatsoenlijke krant voor rechts nederland,en dat is: de TELEGRAAF.
Krant voor wakker nederland![]()
![]()
De rest is linkse media
Bij jou neemt het superioriteitsdenken dan ook grote hoogtes aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als meer rechts dan links, maar Telegraaf is in mijn beleving een krant voor laagopgeleid klootjesvolk, ik vind er echt niets aan.
Het is ernstig dat er linkse radicalen in de politiek zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Yildiz het volgende:
Als je de theorie van de vrije markt erop los laat, is het toch wel ernstig dat de enige fatsoenlijke 'rechtse krant' waar behoefte aan is op de voorpagina moet openen met fontsize 381. Of zoiets..
Kun je het me kwalijk nemen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij jou neemt het superioriteitsdenken dan ook grote hoogtes aan.
schande... iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef detlevico het volgende:
[..]
Het is ernstig dat er linkse radicalen in de politiek zitten
Het is jammer en zonde maar hoe kan ik iets iemand kwalijk nemen die niet anders kan? Als ik dat ga doen dan vergrijp ik mij aan dezelfde rechtse zonden die ik zo verafschuw.quote:Kun je het me kwalijk nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |