Nope.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef gers het volgende:
heeft die newbie van een faithy al der tetten gepost?
wat hoort in KLB SC
Arnhemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef reetveter het volgende:
EN ALS JE UIT ARNHEM KOMT, DAN BEN JE VOOR VITESSE KANKERLUL!!!@!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:49 schreef slindenau het volgende:
Bazentopique.
Faithy, ben jij ook op MF Faithy?
Heul niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat tof, een smiley van Remlof in je UI 14.gif
quote:
hoiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en ? hoe smaakte je eerste grote-mensen-sigaret ?
dat vermoeden had ik ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Kewl, daar ben ik ook slindenau![]()
Hihi, daar zal meester Argos ook wel zitten.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hihi, daar zal meester Argos ook wel zitten.
/editquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:51 schreef reetveter het volgende:
Whehe, lekker in z'n leren pakje rondrijden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hihi, daar zal meester Argos ook wel zitten.
Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
/edit
http://www.youtube.com/watch?v=7uIJ3OoeZ1
Die bedoelde ik natuurlijk
jumpstyle?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
/edit
http://www.youtube.com/watch?v=7uIJ3OoeZ1
Die bedoelde ik natuurlijk
je weet wat ze zeggen over motors hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je iets leuk vindt (voor anderen)
ik weet het, reageerde pas toen ik las dat het over jumpstyle gingquote:
Save the details.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
motoren is het meervoud van motor
en ja, het trilt lekker als je hem een beetje in een lage versnelling houdt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik weet het, reageerde pas toen ik las dat het over jumpstyle ging
maarre vrouwen kunnen toch niet rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
motoren is het meervoud van motor
en ja, het trilt lekker als je hem een beetje in een lage versnelling houdt
Totoquote:
Haal dan maar weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan alleen geen tieten op.
blijf jij dat maar gelovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:06 schreef gers het volgende:
[..]
maarre vrouwen kunnen toch niet rijden![]()
vrouw achter het stuur
bloed aan de muur
zeggen ze toch altijd
Wie heeft er nu 3 mobieltjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Zin in popcorn maar geen pan ofzo, geen nood!
maar dat zeggen ze tochquote:
Ik niet.quote:
rot op met je constante gebruik van 'quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
rot op met je constante gebruik van ''
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij gelooft alles wat 'ze' zeggen? Wat lief!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Slotje, iedereen terug naar ONZ.
constantquote:
Orly?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:19 schreef afcajos het volgende:
Wat de neuk doet deze in klb sc?
[ afbeelding ]
Die hoort in de SC van R&P
Zorg er maar voor dat het daar leuk wordt. Misschien dat ik dan eens langs kom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zonder jullie is het veel minder leuk!
Jammerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan alleen geen tieten op.
Ik mis topic op ONZ, post wat leuke quotes van vroeger.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zorg er maar voor dat het daar leuk wordt. Misschien dat ik dan eens langs kom.
wat is erquote:
Wanneer gaat de SC nou naar ONZ?quote:
Jij geniet er wel van hè?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef afcajos het volgende:
Jongens, hier een stukje uit mijn dagboek:
Het was een donderdag in oktober en weer tijd voor een sessie, toen de poort open ging en ik het erf opreed klopte mijn hart in de keel, twee palen met de kettingen er al aan stonden klaar voor gebruik
Maar aangezien ik vooraf geen andere instructies had ontvangen van mijn Meester kleedde ik me snel uit op mijn kuisheidsgordel na, deed de boeien om en ging op handen en voeten op de mat in de studio zitten.
Mijn hart klopte sneller toen mijn Meester de studio binnenkwam en me beval om naar buiten te gaan en tussen de palen te gaan staan.
Daar werd ik snel met benen en armen wijd vastgezet en kon Meester Argos me even goed bekijken in het daglicht.
Dit was een tegenvaller aangezien ik me door tijdgebrek niet had geschoren die dag maar een paar dagen eerder en ik dacht dat mijn Meester dat in de schemerige studio niet zou opmerken.
Meester Argos had het dus wel gezien en ging met zijn nagel diep in mijn vlees over mijn lichaam om me te wijzen op de stoppels en vergeten haartjes.
Wat me meteen een paar rode strepen opleverde, hij liet me even alleen om me geestelijk voor te bereiden op de straf die ik verdiend had voor het niet scheren.
Ondertussen had mijn Meester een paar zwepen opgehaald uit de studio en legde die achter me neer zodat ik geen zicht had op welke en wat komen zou.
De rest komt later.
Ik stopte na de 1e zin, k weet wel waar t over gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef afcajos het volgende:
Jongens, hier een stukje uit mijn dagboek:
Het was een donderdag in oktober en weer tijd voor een sessie, toen de poort open ging en ik het erf opreed klopte mijn hart in de keel, twee palen met de kettingen er al aan stonden klaar voor gebruik
Maar aangezien ik vooraf geen andere instructies had ontvangen van mijn Meester kleedde ik me snel uit op mijn kuisheidsgordel na, deed de boeien om en ging op handen en voeten op de mat in de studio zitten.
Mijn hart klopte sneller toen mijn Meester de studio binnenkwam en me beval om naar buiten te gaan en tussen de palen te gaan staan.
Daar werd ik snel met benen en armen wijd vastgezet en kon Meester Argos me even goed bekijken in het daglicht.
Dit was een tegenvaller aangezien ik me door tijdgebrek niet had geschoren die dag maar een paar dagen eerder en ik dacht dat mijn Meester dat in de schemerige studio niet zou opmerken.
Meester Argos had het dus wel gezien en ging met zijn nagel diep in mijn vlees over mijn lichaam om me te wijzen op de stoppels en vergeten haartjes.
Wat me meteen een paar rode strepen opleverde, hij liet me even alleen om me geestelijk voor te bereiden op de straf die ik verdiend had voor het niet scheren.
Ondertussen had mijn Meester een paar zwepen opgehaald uit de studio en legde die achter me neer zodat ik geen zicht had op welke en wat komen zou.
De rest komt later.
ksst lees de OPquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
Hey PK.
Haha neequote:
Ik zapte vanmiddag langs een clip op MTV. En ik dacht WTF is dat Justin Bobbyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
Hey PK.
Het was een garpje Juup©quote:
Hebben ze in ONZ ook van die gaskamers dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
Juup is een NSB'er die ons naar de concentratiekampen wilt schoppen
Alsof slindenau nog niet genoeg wasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
Juup is een NSB'er die ons naar de concentratiekampen wilt schoppen
Nee, maar ONZ is net zo'n werkkamp waar je per se grappige opmerkingen moet maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze in ONZ ook van die gaskamers dan?
En leuke topics gaan dichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar ONZ is net zo'n werkkamp waar je per se grappige opmerkingen moet maken.
?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
Is Juup nou BrauN of niet?
Nerd, vanochtend moest je er nog 250 ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb nog 7 uur om 92 posts te maken.
Beauregard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie is BrauN nou dan.Die zit onder een andere nickname nu.
@Jordeeeh, makkie toch?
Mja zal Juup wel niet zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie is BrauN nou dan.Die zit onder een andere nickname nu.
@Jordeeeh, makkie toch?
(13:41) jos: nog 47quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nerd, vanochtend moest je er nog 250 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |