Edit 'm evenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, wat een ge-emmer zon OP maken zeg
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
ik ga winkelen!
toedels!![]()
ik zie geen plaatjes, maar tis geregeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Edit 'm evenBarra heeft namelijk een user icon in de OP nu
ik was nog op de volle pagina aan het reloadequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
ik ga winkelen!
toedels!![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie geen plaatjes, maar tis geregeld
Gisteren alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeej ik staat erbij!!!!
your shittn me right?quote:
No i'm shitting you leftquote:
jah, ik heb zelfde probleemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie geen plaatjes, maar tis geregeld
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef DonGuido het volgende:
vet man!
* DonGuido stuurt cactus usericons op
ah tijd voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
over half uurtje komt mijn big boss voor gesprek![]()
je kan er zoveel sturen als je wilt. maar daar blijft het natuurlijk wel bijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef DonGuido het volgende:
vet man!
* DonGuido stuurt cactus usericons op
eerder die piemelplant dan een cactusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef DonGuido het volgende:
er moet en zal een cactusplaatje in de OP komen!
nah, alles gaat goedquote:
ik bedoelde jij bij je baas heh , en niet andersomquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, alles gaat goed
niks te vrezen
ow zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde jij bij je baas heh , en niet andersom
succes met je vingerquote:
ik moet sgele als usernaam hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
No i'm shitting you left
Echt waar, je stond er gisterenavond al tussen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik moet sgele als usernaam hebben
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
Zo gesprek weer gehad
Iedereen extreem tevreden![]()
ik heb mijn wens aangegeven ook richting teamleider hier.
Mijn baas kon zich er ook in vinden.
Nu komt er waarschijnlijk nog wel een verlenging aan maar dan op basis van 4 dagen per week eventueel dat ik binnen team kan gaan wennen
haha nice systeemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben de baas van de teamleiders!
so dont fok with me!
net mn nieuw pc besteld!
voor de nerds:
Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz, 1333 MHz, 6 MB, Boxed
1
GeIL Black Dragon Quad Channel 4096 MB, PC5300, 667 MHz, 4, Kit Of 4
1
Asus P5E WS PRO
1
Rasurbo BC-01 Zwart, 400 Watt
1
Club3D GeForce 9600 GT OC 512 MB, PCI-e 16x
1
Hitachi Deskstar P7K500 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
2
NEC AD-5200S Black S-ATA, Bulk, Zwart
1
Totaalbedrag
722,69
en hoe was ik in je dromen?quote:
jij altijd goed hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe was ik in je dromen?
@sgele: dacht ik ook
jaah heerlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef draculettetje het volgende:
Hoi Tri pack!
hoe bevalt het huisje en de vakantie?
nog een fijne week dan! en veel plezier in en met jullie nieuwe huisjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:16 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah heerlijkik heb alleen gevoel dat het een vakantie huisje is waar wel heul veul van onze spullen staan
nog 1 weekje vakantie en hier op het dorp feestweek * tripack maakt drink gebaar
ja ja beetje van mezelf en een beetje van vriendinquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:19 schreef Sgele het volgende:
Ziet er goed uit Tripack! Helemaal niet vieeesssss![]()
nee de rest is van de woningstichtingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht van maggi
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht van maggi
Huis is leuk!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nee de rest is van de woningstichting![]()
Gelijmd, lijmen ze dat tegenwoordig, wat cool!quote:
Zo dan, dat zijn nog eens kleuren!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:11 schreef tripack het volgende:
Hey iedereen
ff een berichtje hier vanuit mijn nieuwe huisje
en hier de foto's van hoe het is geworden
linkje
Even google zoeken, aha, iemand van 16 uit alkaar?!... ken ik niet, delete....quote:Hi Droxz,
Dwayne Pijloo wil je toevoegen als vriend op Hyves!
Iemand heeft ooit eens mijn nickname gejat en is lid geworden van partyflockquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
noooit last van gehad eigenlijk
zou het niet kunnen zijn dat die ander net toevallig dezelfde nickname als jou verzonnen had?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit eens mijn nickname gejat en is lid geworden van partyflock
Veel mensen denken dat ik dat ben
nee tuurlijk niet....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
zou het niet kunnen zijn dat die ander net toevallig dezelfde nickname als jou verzonnen had?
wauw!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:41 schreef lynda het volgende:
Morgen beginnen met dingen in de grondverf zetten en wat rood maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er "geweest"
De planning was om met groep vrienden een gezellige avond daar te hebben.
Dus we lopen rond 20:20 richting grote markt en toen stond er al een ambu en een politie bij een café. De broeders waren met wat mensen aan het praten dus vermoedelijk was er al iets fout.
Toen we naar rechts gingen om de grote markt op te lopen stonden er hekken en polite. Afgezet.
Wij dus maar naar de andere kant gelopen ook afgezet. 3de ingang ook.
Verhalen die we hebben gehoord was dat het er stik druk was. Plein was bomvol, mensen in verdrukking en mensen die het terrein afkwamen en vertelde dat het gewoon benauwd was en dergelijke.
Politie had alle toegangswegen richting het plein ook afgesloten, aan de buitenkant van de hekken hing een grimmige sfeer. Vervolgens vertelde 1 van de agenten dat het plein te vol was en dat er niemand meer opmocht.
Vervolgens liepen we terug naar het station en kwamen we 2 ambu busjes tegen met aanhanger en 2 brandweer wagens (OVD wagens)
Meer info heb ik ook niet.
CRAZY!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
feest is niks geworden in breda. verder gefeest in tilburg
Verhaal:
[..]
LEANNE!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
CRAZY!
kom hier feesten man!
we hebben like kermis en bier en braderie
Hier het zefde, had toch wel graag wat langer geslapenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ik probeer ook moed te verzamelen om te gaan werken vandaag
Eensch!quote:
ik ook nietquote:
Mijn vader was een van die mensen die onwel was gewordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook niet
Gister wel gezellige avond gehad, maar grote feest niet doorgegaan.
Terugreis zaten we maar beetje te zingen in de trein
Was gesloten coupe
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #304quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn vader was een van die mensen die onwel was geworden...schijnbaar nogal een drukke bedoeling geweest ?
Mja hij is al weer thuis, alleen was het nogal schrikken als je ze 's nachts uit je nest bellen om te melden dat je pa net is afgevoerd met een ambulance. (altijd handig, veel vrienden die in de horeca werkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #304
Hoe gaat het nu met je vader ?
Zijn ook fotos op www.brandweerspotters.nl van het noodhospitaal en dergelijke.
Was echt toen ik er kwam belachelijk druk aan de buitenkant van de afzetting. Afzetting was op dat moment alleen de grote markt
* Sgele gooit er een crt scherm achteraan, om er zeker van te zijn die telefoon echt naar de klote is nuquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben weer op mijn werk...
* Dr.Droxz pleurt zijn telefoon door het raam... tering ding
Krijg ik een smsje, wil die openen, plaats sim... plaats sim plaats sim... opladen homaar.... AAARGGG
Jah inderdaad, gewoon belachelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja hij is al weer thuis, alleen was het nogal schrikken als je ze 's nachts uit je nest bellen om te melden dat je pa net is afgevoerd met een ambulance. (altijd handig, veel vrienden die in de horeca werken). Het feit dat hij eerder dit jaar aan z'n hart is geopereerd, maakte de stress nogal compleet
Gelukkig is alles goed met 'm.
Teveel mensen op de vierkante meter kan voor iedereen lastig zijn denk ik
* Crazy-M gooit er nog een server achteraan om zeker te zijn dat het crt scherm en de telefoon kapot zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit er een crt scherm achteraan, om er zeker van te zijn die telefoon echt naar de klote is nu
Thxquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah inderdaad, gewoon belachelijk.
Was echt kut georganiseerd.
Goed om te horen dat alles weer goed gaat met je pa
* Sgele gooit er een collega achteraan...gewoon omdat het een teringlijer isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit er nog een server achteraan om zeker te zijn dat het crt scherm en de telefoon kapot zijn
* Dr.Droxz gooit zijn kut collega er achteraan, MET een TFT om zijn nek...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit er een collega achteraan...gewoon omdat het een teringlijer is
* Crazy-M gooit er zijn schoonmoeder achteraanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gooit zijn kut collega er achteraan, MET een TFT om zijn nek...
* Dr.Droxz gooit zijn laptop er achteraan, gisteren hele avond voor jan lul bezig geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit er zijn schoonmoeder achteraan
quote:Ej droxz, ik ben 5 a 10 minuten later, kan je dat doorgeven?
Om aanwezigheids premie te krijgen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
waarom ben ik ook alweer op het werk?
en die krijg ik thuis zeker niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om aanwezigheids premie te krijgen?
Nee helaas, daar kan je alleen je aanwezigheids premie opmaken enzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en die krijg ik thuis zeker niet?
het was ook op het nieuwsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
O mensen, dat festival ding enzo... staat zelfs op NU.nl
Bezoekers Tros Muziekfeest raken onwel
Mja was gisteren ook op het nieuws...mijn vader is zo gortdroog dat hij belde vanmorgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:" godsamme..wat moet een mens doen om op TV te komen? ze lieten me niet eens zien!"
Ik ben nog niet helemaal wakker, ik las hier steeds een paar kleine stukjesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was ook op het nieuws
maar aan het stuk van crazy wist ik het ook wel
hihi iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja was gisteren ook op het nieuws...mijn vader is zo gortdroog dat hij belde vanmorgen![]()
[..]
* Crazy-M gooit er het trosmuziekspektakel van Breda achteraanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gooit zijn laptop er achteraan, gisteren hele avond voor jan lul bezig geweest
jah was gisteren ook alquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahahaha, droge gozert zo te lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja was gisteren ook op het nieuws...mijn vader is zo gortdroog dat hij belde vanmorgen![]()
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben de baas van de teamleiders!
so dont fok with me!
net mn nieuw pc besteld!
voor de nerds:
Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz, 1333 MHz, 6 MB, Boxed
1
GeIL Black Dragon Quad Channel 4096 MB, PC5300, 667 MHz, 4, Kit Of 4
1
Asus P5E WS PRO
1
Rasurbo BC-01 Zwart, 400 Watt
1
Club3D GeForce 9600 GT OC 512 MB, PCI-e 16x
1
Hitachi Deskstar P7K500 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
2
NEC AD-5200S Black S-ATA, Bulk, Zwart
1
Totaalbedrag
722,69
* Dr.Droxz gooit zijn "werk" pc er achteraan, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit er het trosmuziekspektakel van Breda achteraan
Ik heb expres mijn mond gehouden, gooi jij het er weer inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1 Club3D GeForce 9600 GT OC 512 MB, PCI-e 16xdat kan je niet serieus menen .....
2 Hitachi Deskstar P7K500 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300![]()
u sure u wanna take a deathstar .....
hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Binnen minuut kreeg ik al terug dat het een GRIP 1 was. Werd zelfs al gelijk gebeld of ik fotos kon gaan maken.quote:scanner brw breda, ook 2 ambu + aanhanger en nogmaals brw
* Crazy-M gooit droxz uit het raamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gooit zijn "werk" pc er achteraan, gewoon omdat het kan
da mag NIETquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit droxz uit het raam
wrom niet? kijk ik kan ook wel een uber kaart en dikkere HDD's erin prikken alleen ga ik dat er toch niet uithalen.. zeker omdat de prijzen vanaf daar ongeveer exponentieel stijgen.. dus tuurlijk kan ik een videokaart van 300 euro kopen en 2x een hdd van 130 euro... alleen ik ben blij als ik per week 5 uur achter mijn pc zitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1 Club3D GeForce 9600 GT OC 512 MB, PCI-e 16xdat kan je niet serieus menen .....
2 Hitachi Deskstar P7K500 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300![]()
u sure u wanna take a deathstar .....
wel nadat droxz weer veilig binnen is hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
Oeps, sorry droxz
* Crazy-M helpt droxz terug naar binnen en gooit er de aquarium achteraan
barraquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom niet? kijk ik kan ook wel een uber kaart en dikkere HDD's erin prikken alleen ga ik dat er toch niet uithalen.. zeker omdat de prijzen vanaf daar ongeveer exponentieel stijgen.. dus tuurlijk kan ik een videokaart van 300 euro kopen en 2x een hdd van 130 euro... alleen ik ben blij als ik per week 5 uur achter mijn pc zit
* Dr.Droxz ziet sterretjes... en steekt met een verbaast gezicht maar een sigaartje op...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit droxz uit het raam
* Sgele gooit de NS erachteraanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gooit zijn "werk" pc er achteraan, gewoon omdat het kan
Bedankt Draakje!quote:
Nerd Modus !!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom niet? kijk ik kan ook wel een uber kaart en dikkere HDD's erin prikken alleen ga ik dat er toch niet uithalen.. zeker omdat de prijzen vanaf daar ongeveer exponentieel stijgen.. dus tuurlijk kan ik een videokaart van 300 euro kopen en 2x een hdd van 130 euro... alleen ik ben blij als ik per week 5 uur achter mijn pc zit
* Dr.Droxz weet net weg te duiken.. wat is dat ding groot zeg! en gooit zijn 3e prijs van zijn carten er achteraan!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
Oeps, sorry droxz
* Crazy-M helpt droxz terug naar binnen en gooit er de aquarium achteraan
* _F.U.B.A.R_ Gooit het hele *** er achteraan .... + Blizzard vanwege hun kut servers !!!!quote:
* Dr.Droxz vraagt zicht af... WOW ?! zo ja... gooi ik jou uit het raamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ Gooit het hele *** er achteraan .... + Blizzard vanwege hun kut servers !!!!
btw goeie morgen allemaal
Nog 1,5 week Draakje! ik kan niet wachten... heb rust in mijn aars nodigquote:
in je aars ....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 1,5 week Draakje! ik kan niet wachten... heb rust in mijn aars nodig
* Dr.Droxz neemt een aanloop, en geeft een extra rotschop tegen je collega... zo....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
hmmm collega blijft hangen
Zeker te veel zitten swaffelen met je cactus he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
* Sm0keZ is weer terug na 2 daagjes ziek zijn
ha ha dank het heeft geholpenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz neemt een aanloop, en geeft een extra rotschop tegen je collega... zo....
mag de hond eigenlijk op de camping bedenk ik me nu?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 1,5 week Draakje! ik kan niet wachten... heb rust in mijn aars nodig
Dat zouden we niet meer doen hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker te veel zitten swaffelen met je [censuur] he?
mooi!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank het heeft geholpen
Eigenlijk geen idee, zal het vanavond even voor je opzoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag de hond eigenlijk op de camping bedenk ik me nu?
Jij bent terug van vakantie, en die dude is er ook weer... [xxxxxxxxxxxxxxxxx]quote:
* Crazy-M Gooit alle c*ct*ss*n uit het raamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent terug van vakantie, en die dude is er ook weer... [xxxxxxxxxxxxxxxxx]
mogge leannequote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ pleurt DonGuido met al zn bende door het raam heen (zo naar buiten de schredder in)
opgeruimd staat netjes
vraagt aan droxz wow D:
* _F.U.B.A.R_ gaat klaar staan om ook door het raam afgevoerd te worden
ps Goeie morgen leanne en de rest die ik gemist had ...
ahhh i c!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nerd Modus !!!!
radeon 3870 kost gemiddeld rond de 100 euri zal niet veel verschil in zitten met die kaar die je nu hebt gekozen behalve dat die radeon stukje sneller is
en betere 2d filters heeft.
en ik zou die hitachi schijven inruilen voor ?? samsung ? WD ?
wrom denk je dat mensen die dingen Deathstars noemen ipv deskstar ??![]()
denk toch echt niet om dat ze zo goed zijn
BARRA!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh i c!
mja jammer van die videokaart dan.... heb het aan een nerd vriend van mij gevraagd en aan een nerd hier op de zaak en die kwamen beide met een 9600 aanzetten....
gemiste kans!
Verder heb ik geen superslechte ervaringen met hitachi ... teminste niet slechter dan met samsung of wd of maxtors![]()
Maar ik begrijp dat ik jullie hier even eerder naar heb moeten laten kijken
die HDD's komen trouwens uit een tweakers guide
quote:
och ja zo lang je baas betaaldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh i c!
mja jammer van die videokaart dan.... heb het aan een nerd vriend van mij gevraagd en aan een nerd hier op de zaak en die kwamen beide met een 9600 aanzetten....
gemiste kans!
Verder heb ik geen superslechte ervaringen met hitachi ... teminste niet slechter dan met samsung of wd of maxtors![]()
quote:
ik dacht ik doe het eve nzachjes in de morgenquote:
heb je zin om tegen betaling een scriptie af te schrijven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet toch ergens mn leven aan vergooien
* Crazy-M knoopt Fubar aan het kozijn, jij hebt die gast naar buiten gegooid dus zijn weer plus puntenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ pleurt DonGuido met al zn bende door het raam heen (zo naar buiten de schredder in)
opgeruimd staat netjes
vraagt aan droxz wow D:
* _F.U.B.A.R_ gaat klaar staan om ook door het raam afgevoerd te worden
ps Goeie morgen leanne en de rest die ik gemist had ...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och ja zo lang je baas betaaldwho cares
tweakers.... overated puberssinds het vnu geworden is .... comercieel enz ..
zou alleen ff zo nu en dan ff backupje maken voor de zekerheid en dan komt het wel goed denk
ey Sm0keZquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk al, wat gaan we nou krijgen, mij een beetje overslaan he
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:15 schreef DonGuido het volgende:
Hij heb me in de shredder gegooid, nu zijn er 1000 DonGuido's
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb je zin om tegen betaling een scriptie af te schrijven?
sultana tomaat bascilicumquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft weer honger
morgen toch maar koekje meenemen ofzo
* Sm0keZ gooit een Pain American richting Crazy-Mquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft weer honger
morgen toch maar koekje meenemen ofzo
* Sm0keZ gooit _F.U.B.A.R_ richting het koffieautomaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hoop gegooi vandaag :d
nee, die was niet lekkerquote:
Dank uquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een Pain American richting Crazy-M
Het is altijd maar afwachten wat hardware gaat doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh i c!
gemiste kans!
idd als een hdd defect raakt is dat meestal in het eerste jaar.. en anders koop ik wle een groterequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is altijd maar afwachten wat hardware gaat doen.
Ik hoor vaak mensen zeiken over mijn model laptop, maar ik heb er geen problemen mee... dan is het al gauw goed he
als het maar eten isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel eens gegeten btw?
Is nog niet echt doorgebroken in NL volgens mij...
das idd wel waarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd als een hdd defect raakt is dat meestal in het eerste jaar.. en anders koop ik wle een grotere
Kan zogauw ff geen plaatje ervan vinden...quote:
wtfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan zogauw ff geen plaatje ervan vinden...
Maar het is dus een half stokbrood, gevuld met tartaar (oid), franse frietjes, ketchup en mayo
Kwam ik een paar weken geleden achter in Mimizan, een paar van die surfgasten raakten maar niet uitgepraat over dat broodje. Naja, okee, dan probeer ik het wel hoor
ik heb nog ongeveer 30 pakjes sultana liggen omdat ik zonodig die pop moest hebben en me zus ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die was niet lekker
(of had ik een andere gekke sultana combo in spanje![]()
)
en voor 1 pop heb je maar 4 pakjes nodig!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer 30 pakjes sultana liggen omdat ik zonodig die pop moest hebben en me zus ook.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en voor 1 pop heb je maar 4 pakjes nodig!
italiaanse kruiden vond ik echt niet lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die was niet lekker
(of had ik een andere gekke sultana combo in spanje![]()
)
Mja..ik wilde nooit anders dan AMD bijvoorbeeld..maar daar ben ik dus wel van teruggekomenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das idd wel waar
maar heb wel een uitgesproke mening over div merken
ik ken het nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan zogauw ff geen plaatje ervan vinden...
Maar het is dus een half stokbrood, gevuld met tartaar (oid), franse frietjes, ketchup en mayo
Kwam ik een paar weken geleden achter in Mimizan, een paar van die surfgasten raakten maar niet uitgepraat over dat broodje. Naja, okee, dan probeer ik het wel hoor
2 poppenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en voor 1 pop heb je maar 4 pakjes nodig!
* Sgele gooit koffieautomaat richting FUBARquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit _F.U.B.A.R_ richting het koffieautomaat
hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer 30 pakjes sultana liggen omdat ik zonodig die pop moest hebben en me zus ook.
ik ook dus ik kan het wel waarderenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das idd wel waar
maar heb wel een uitgesproke mening over div merken
Sgele!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit koffieautomaat richting FUBAR
Dat zal wel aankomen denk
Ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ken het niet
maar friet op een broodje?
Leanne!quote:
Jij verdient echt een eigen TV-seriequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz gooit alle speed touch modems door het raam!
Wat een hoerendingen, altijd problemen met VPN!!!!!!!!
En wie mag dat weer oplossen ?!.. AAAAAARGGGGGGGG
Ik ben gelijk op AMD overgestaptquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik wilde nooit anders dan AMD bijvoorbeeld..maar daar ben ik dus wel van teruggekomen
Mja, voor laptops is Intel toch wel wat prettiger werken (vind ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben gelijk op AMD overgestapt
Neehoor, Crazy-M heeft het over z'n moeder,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
laat me raden het gaat zeker weer over computers ha ha
Hallo moederquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef welkominspace het volgende:
* welkominspace meldt
Geen reet te doen op school
Beetje roken en Fok!ken
Ja wel oke, het is druk hier, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
jahhet is feestweek bij mij
en ik moet me scriptie schrijven
![]()
met jou?
Ja, daar ben ik het dan ook wel weer mee eensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bedoel merken zo als [ afbeelding ]
daar van wil ik toch wel dat ze bij me uit de buurt blijven in een straal van min 100m van waar ik me bevind
WTFquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz gooit alle speed touch modems door het raam!
Wat een hoerendingen, altijd problemen met VPN!!!!!!!!
En wie mag dat weer oplossen ?!.. AAAAAARGGGGGGGG
Trustquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bedoel merken zo als [ afbeelding ]
daar van wil ik toch wel dat ze bij me uit de buurt blijven in een straal van min 100m van waar ik me bevind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trust![]()
Sweex![]()
Safeway
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trust![]()
Sweex![]()
Safeway
* Crazy-M neemt smokez mee naar verdieping nummer 50 en gooit hem uit het raam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bekijkt nu pas spoiler en ziet Smokez omlaag vliegen.
Oeps
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
mij als moeder, daar ben je mooi klaar mee!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
o.O ik ben je moeder ...
nou hoop het niet voor je![]()
mij als kind ... ben je mooi klaar mee
I dare youquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
En ik kan iedereen opvoeden
Een vent als moeder ja....daar moet je blij mee zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mij als moeder, daar ben je mooi klaar mee!
dare you toquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mij als moeder, daar ben je mooi klaar mee!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M neemt smokez mee naar verdieping nummer 50 en gooit hem uit het raam.
bekijkt nu pas spoiler en ziet Smokez omlaag vliegen.
Oeps
Schuppekutjeveenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:16 schreef welkominspace het volgende:
vertel waar jullie wonen, dan kom ik lang om jullie een lesje in opvoeding te geven
Moggequote:
CRAZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Lutjesbroekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:16 schreef welkominspace het volgende:
vertel waar jullie wonen, dan kom ik lang om jullie een lesje in opvoeding te geven
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
* Leanne rent naar beneden en vangt Smokez net op tijd op
Mijn moeder had dat geweten! En zo niet, dan was ze nog in staat om zelfstandig uit te vinden hoe het zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kun je daar met de trein komen?
Jij wel hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kun je daar met de trein komen?
quote:
wootiewootquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet even 'aardig' tegen Crazy-M's moeder
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaat Sgele nu niet jaloers worden?
WTF m'n waterquote:
neeheee ik wil niet zulke beeldenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet even 'aardig' tegen Crazy-M's moeder
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neeheee ik wil niet zulke beelden
de goeie ouwe tijd voor britneyquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:33 schreef Leanne het volgende:
hihi
Sgele jij blijft de leukste voor mij!
Het rare is..als je die plaat draait in een discotheek, heb je gewoon je tent op springen staanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijd voor britney
1 van haar beste video's vind ik. ik heb dit vast nog wel meegezongen ooit
Dan staat de tent inderdaad op springen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het rare is..als je die plaat draait in een discotheek, heb je gewoon je tent op springen staan(en nee..we hebben het hier niet over kinderdisco's
)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan staat de tent inderdaad op springen!
Alleen dat is dan niet omdat de muziek zo wordt gewaardeerd
quote:
indeed... old school ftwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het rare is..als je die plaat draait in een discotheek, heb je gewoon je tent op springen staan(en nee..we hebben het hier niet over kinderdisco's
)
Heuh!quote:
Nah, da's ook geen succes in een discotheek hoor...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]We draaien nu eenmaal geen gabber
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heeft ze zich laten naaienquote:
nee, laten lijmenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan heeft ze zich laten naaien
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's lang geleden
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
Hij's Vieeesssss...oh wacht ff..Tripack is er nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
[..]
beetje stijf en vies
![]()
@ smokez: ik vond het gister leuk om in me vinger te snijden met een nogal scherp mesje.. Zo door me topje heen, door nagel heen
Gewoon zo ff onder kraan en dan weer pleister overheen.. Mag zo schuren en.. vervennnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij's Vieeesssss...oh wacht ff..Tripack is er niet
Wel schoonmaken he
succesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon zo ff onder kraan en dan weer pleister overheen.. Mag zo schuren en.. vervennnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij's Vieeesssss...oh wacht ff..Tripack is er niet
Wel schoonmaken he
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lal
en dan gewoon serieus zeggen dat je het goed vind ./cry
Veel plezierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat oude broek zoeken, oud shirt zoeken en.. vervennnnnnnnnnnnnnnn
ROOOOOODquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat oude broek zoeken, oud shirt zoeken en.. vervennnnnnnnnnnnnnnn
Nog niet eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog plannen voor t weekend?
Auwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
[..]
beetje stijf en vies
![]()
@ smokez: ik vond het gister leuk om in me vinger te snijden met een nogal scherp mesje.. Zo door me topje heen, door nagel heen
neuh nog niet eigenlijk!quote:
Nóg nietquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nóg niet
Vrijdag > naar de kroeg
Zaterdag > naar de kroeg
Zondag > wielerronde bij ons in Heemskerk, voorgaand aan de feestweek
Maandag / dinsdag > maar ff wat nuttigs doen, motor poetsen, nieuwe kleding halen, tent schoonmaken en uitslapen
woensdag / vrijdag > feestweek heemskerk
zaterdag > verjaardag
zondag > nog steeds verjaardag... blijf wel slapen ofzo
en dan vanaf maandag weer werken
Damn, misschien moet ik eens stoppen met plannen
Heej...jouw weekend duurt veel langer dan die van onsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nóg niet
Vrijdag > naar de kroeg
Zaterdag > naar de kroeg
Zondag > wielerronde bij ons in Heemskerk, voorgaand aan de feestweek
Maandag / dinsdag > maar ff wat nuttigs doen, motor poetsen, nieuwe kleding halen, tent schoonmaken en uitslapen
zaterdag > verjaardag
zondag > nog steeds verjaardag... blijf wel slapen ofzo
Lijkt me het einde!!!!!!!! AIGHT!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij verdient echt een eigen TV-serie
Ik wist gelijk wat ik moest doen! ?! .........quote:"Mevrouw X heeft geen problemen of last ergens van maar na inspectie van de laptop kwam ik wel iets apart uit. Dit is de tweede computer en dit volgens mij vaker voorkomen tegenwoordig"
Ook weer een gillerquote:"Zitten meerdere virussen op de laptop die daar op schijnbaar op zijn gekomen door middel van een nep anti spywear web site die hem vertelde dat hij besmet en dus de aplicatie moest instalelleren. Hij komt nu zijn laptop dinsdag brengen zodat wij deze kunnen fixen"
Nee joh, laatst had ik al 4.5 week weekend, net weer 4 dagen weekend, en straks 9 dagen weekendquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heej...jouw weekend duurt veel langer dan die van ons
Nou uh, wat dacht je van 'ik heb geen zin meer'?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me het einde!!!!!!!! AIGHT!
Hoe moet ik mijn serie gaan noemen?
Jij doet frappante dingen Tinus!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nóg niet
Vrijdag > naar de IT
Zaterdag > naar de "Roze Ster"
Zondag > bukkakeronde bij ons in Heemskerk, voorgaand aan de swaffelweek
Maandag / dinsdag > maar ff wat nuttigs doen, piemel poetsen, nieuwe kleding halen, aars schoonmaken en uitwonen
zaterdag > verjaardag
zondag > nog steeds verjaardag... blijf wel kringrukken ofzo
Dat klinkt best als een goede naam, past wel goed bij mij ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou uh, wat dacht je van 'ik heb geen zin meer'?
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij doet frappante dingen Tinus!![]()
Hij bedoelt natuurlijk 'Mevrouw Sloterdijk'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
wtf bedoelt hij met die mevrouw X melding
En o die 2de ken ik. heb nieuwe dump moeten plaatsen omdat de fixtools niet werkte
Ik heb echt geen idee, maar ik heb eigenlijk nooit een idee wat hij wel (goed) doetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
wtf bedoelt hij met die mevrouw X melding
En o die 2de ken ik. heb nieuwe dump moeten plaatsen omdat de fixtools niet werkte
ach jah, kan gebeurenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar ik heb eigenlijk nooit een idee wat hij wel (goed) doet
Die 2e staat echt vol met fouten man, echt niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, kan gebeuren
maar mijn zaterdag:
We gaan NIET stappen dit weekend.Voor dit weekend ook nog geen plannen, wel voor morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
en volgend weekendquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor dit weekend ook nog geen plannen, wel voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |