Nerd Modus !!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom niet? kijk ik kan ook wel een uber kaart en dikkere HDD's erin prikken alleen ga ik dat er toch niet uithalen.. zeker omdat de prijzen vanaf daar ongeveer exponentieel stijgen.. dus tuurlijk kan ik een videokaart van 300 euro kopen en 2x een hdd van 130 euro... alleen ik ben blij als ik per week 5 uur achter mijn pc zit
* Dr.Droxz weet net weg te duiken.. wat is dat ding groot zeg! en gooit zijn 3e prijs van zijn carten er achteraan!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
Oeps, sorry droxz
* Crazy-M helpt droxz terug naar binnen en gooit er de aquarium achteraan
* _F.U.B.A.R_ Gooit het hele *** er achteraan .... + Blizzard vanwege hun kut servers !!!!quote:
* Dr.Droxz vraagt zicht af... WOW ?! zo ja... gooi ik jou uit het raamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ Gooit het hele *** er achteraan .... + Blizzard vanwege hun kut servers !!!!
btw goeie morgen allemaal
Nog 1,5 week Draakje! ik kan niet wachten... heb rust in mijn aars nodigquote:
in je aars ....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 1,5 week Draakje! ik kan niet wachten... heb rust in mijn aars nodig
* Dr.Droxz neemt een aanloop, en geeft een extra rotschop tegen je collega... zo....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
hmmm collega blijft hangen
Zeker te veel zitten swaffelen met je cactus he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
* Sm0keZ is weer terug na 2 daagjes ziek zijn
ha ha dank het heeft geholpenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz neemt een aanloop, en geeft een extra rotschop tegen je collega... zo....
mag de hond eigenlijk op de camping bedenk ik me nu?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 1,5 week Draakje! ik kan niet wachten... heb rust in mijn aars nodig
Dat zouden we niet meer doen hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker te veel zitten swaffelen met je [censuur] he?
mooi!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank het heeft geholpen
Eigenlijk geen idee, zal het vanavond even voor je opzoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag de hond eigenlijk op de camping bedenk ik me nu?
Jij bent terug van vakantie, en die dude is er ook weer... [xxxxxxxxxxxxxxxxx]quote:
* Crazy-M Gooit alle c*ct*ss*n uit het raamquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent terug van vakantie, en die dude is er ook weer... [xxxxxxxxxxxxxxxxx]
mogge leannequote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ pleurt DonGuido met al zn bende door het raam heen (zo naar buiten de schredder in)
opgeruimd staat netjes
vraagt aan droxz wow D:
* _F.U.B.A.R_ gaat klaar staan om ook door het raam afgevoerd te worden
ps Goeie morgen leanne en de rest die ik gemist had ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |