succesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon zo ff onder kraan en dan weer pleister overheen.. Mag zo schuren en.. vervennnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij's Vieeesssss...oh wacht ff..Tripack is er niet
Wel schoonmaken he
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lal
en dan gewoon serieus zeggen dat je het goed vind ./cry
Veel plezierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat oude broek zoeken, oud shirt zoeken en.. vervennnnnnnnnnnnnnnn
ROOOOOODquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:29 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat oude broek zoeken, oud shirt zoeken en.. vervennnnnnnnnnnnnnnn
Nog niet eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog plannen voor t weekend?
Auwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:02 schreef lynda het volgende:
[..]
beetje stijf en vies
![]()
@ smokez: ik vond het gister leuk om in me vinger te snijden met een nogal scherp mesje.. Zo door me topje heen, door nagel heen
neuh nog niet eigenlijk!quote:
Nóg nietquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nóg niet
Vrijdag > naar de kroeg
Zaterdag > naar de kroeg
Zondag > wielerronde bij ons in Heemskerk, voorgaand aan de feestweek
Maandag / dinsdag > maar ff wat nuttigs doen, motor poetsen, nieuwe kleding halen, tent schoonmaken en uitslapen
woensdag / vrijdag > feestweek heemskerk
zaterdag > verjaardag
zondag > nog steeds verjaardag... blijf wel slapen ofzo
en dan vanaf maandag weer werken
Damn, misschien moet ik eens stoppen met plannen
Heej...jouw weekend duurt veel langer dan die van onsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nóg niet
Vrijdag > naar de kroeg
Zaterdag > naar de kroeg
Zondag > wielerronde bij ons in Heemskerk, voorgaand aan de feestweek
Maandag / dinsdag > maar ff wat nuttigs doen, motor poetsen, nieuwe kleding halen, tent schoonmaken en uitslapen
zaterdag > verjaardag
zondag > nog steeds verjaardag... blijf wel slapen ofzo
Lijkt me het einde!!!!!!!! AIGHT!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij verdient echt een eigen TV-serie
Ik wist gelijk wat ik moest doen! ?! .........quote:"Mevrouw X heeft geen problemen of last ergens van maar na inspectie van de laptop kwam ik wel iets apart uit. Dit is de tweede computer en dit volgens mij vaker voorkomen tegenwoordig"
Ook weer een gillerquote:"Zitten meerdere virussen op de laptop die daar op schijnbaar op zijn gekomen door middel van een nep anti spywear web site die hem vertelde dat hij besmet en dus de aplicatie moest instalelleren. Hij komt nu zijn laptop dinsdag brengen zodat wij deze kunnen fixen"
Nee joh, laatst had ik al 4.5 week weekend, net weer 4 dagen weekend, en straks 9 dagen weekendquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heej...jouw weekend duurt veel langer dan die van ons
Nou uh, wat dacht je van 'ik heb geen zin meer'?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me het einde!!!!!!!! AIGHT!
Hoe moet ik mijn serie gaan noemen?
Jij doet frappante dingen Tinus!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nóg niet
Vrijdag > naar de IT
Zaterdag > naar de "Roze Ster"
Zondag > bukkakeronde bij ons in Heemskerk, voorgaand aan de swaffelweek
Maandag / dinsdag > maar ff wat nuttigs doen, piemel poetsen, nieuwe kleding halen, aars schoonmaken en uitwonen
zaterdag > verjaardag
zondag > nog steeds verjaardag... blijf wel kringrukken ofzo
Dat klinkt best als een goede naam, past wel goed bij mij ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou uh, wat dacht je van 'ik heb geen zin meer'?
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij doet frappante dingen Tinus!![]()
Hij bedoelt natuurlijk 'Mevrouw Sloterdijk'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
wtf bedoelt hij met die mevrouw X melding
En o die 2de ken ik. heb nieuwe dump moeten plaatsen omdat de fixtools niet werkte
Ik heb echt geen idee, maar ik heb eigenlijk nooit een idee wat hij wel (goed) doetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
wtf bedoelt hij met die mevrouw X melding
En o die 2de ken ik. heb nieuwe dump moeten plaatsen omdat de fixtools niet werkte
ach jah, kan gebeurenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar ik heb eigenlijk nooit een idee wat hij wel (goed) doet
Die 2e staat echt vol met fouten man, echt niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, kan gebeuren
maar mijn zaterdag:
We gaan NIET stappen dit weekend.Voor dit weekend ook nog geen plannen, wel voor morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |