ik heb nog ongeveer 30 pakjes sultana liggen omdat ik zonodig die pop moest hebben en me zus ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die was niet lekker
(of had ik een andere gekke sultana combo in spanje![]()
)
en voor 1 pop heb je maar 4 pakjes nodig!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer 30 pakjes sultana liggen omdat ik zonodig die pop moest hebben en me zus ook.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en voor 1 pop heb je maar 4 pakjes nodig!
italiaanse kruiden vond ik echt niet lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die was niet lekker
(of had ik een andere gekke sultana combo in spanje![]()
)
Mja..ik wilde nooit anders dan AMD bijvoorbeeld..maar daar ben ik dus wel van teruggekomenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das idd wel waar
maar heb wel een uitgesproke mening over div merken
ik ken het nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan zogauw ff geen plaatje ervan vinden...
Maar het is dus een half stokbrood, gevuld met tartaar (oid), franse frietjes, ketchup en mayo
Kwam ik een paar weken geleden achter in Mimizan, een paar van die surfgasten raakten maar niet uitgepraat over dat broodje. Naja, okee, dan probeer ik het wel hoor
2 poppenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en voor 1 pop heb je maar 4 pakjes nodig!
* Sgele gooit koffieautomaat richting FUBARquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit _F.U.B.A.R_ richting het koffieautomaat
hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer 30 pakjes sultana liggen omdat ik zonodig die pop moest hebben en me zus ook.
ik ook dus ik kan het wel waarderenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das idd wel waar
maar heb wel een uitgesproke mening over div merken
Sgele!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit koffieautomaat richting FUBAR
Dat zal wel aankomen denk
Ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ken het niet
maar friet op een broodje?
Leanne!quote:
Jij verdient echt een eigen TV-seriequote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz gooit alle speed touch modems door het raam!
Wat een hoerendingen, altijd problemen met VPN!!!!!!!!
En wie mag dat weer oplossen ?!.. AAAAAARGGGGGGGG
Ik ben gelijk op AMD overgestaptquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik wilde nooit anders dan AMD bijvoorbeeld..maar daar ben ik dus wel van teruggekomen
Mja, voor laptops is Intel toch wel wat prettiger werken (vind ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben gelijk op AMD overgestapt
Neehoor, Crazy-M heeft het over z'n moeder,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
laat me raden het gaat zeker weer over computers ha ha
Hallo moederquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef welkominspace het volgende:
* welkominspace meldt
Geen reet te doen op school
Beetje roken en Fok!ken
Ja wel oke, het is druk hier, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
jahhet is feestweek bij mij
en ik moet me scriptie schrijven
![]()
met jou?
Ja, daar ben ik het dan ook wel weer mee eensquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bedoel merken zo als [ afbeelding ]
daar van wil ik toch wel dat ze bij me uit de buurt blijven in een straal van min 100m van waar ik me bevind
WTFquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz gooit alle speed touch modems door het raam!
Wat een hoerendingen, altijd problemen met VPN!!!!!!!!
En wie mag dat weer oplossen ?!.. AAAAAARGGGGGGGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |