Welke argumenten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
-knip-
Niet tegen argumenten kunnen en dan maar gaan schelden en weglopen
Misschien moet je er nog eens heen gaan, het schort een beetje aan taalvaardigheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik zat laatst zo op school,
Hoax. Met zoveel spel- en grammaticafouten ben je nooit naar school geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik zat laatst zo op school, verteld zo dom wijf ineens dat haar vriendje wel even 3000 netto gaat verdienen als die van ze HBO Technische bedrijfskunde afkomt.![]()
![]()
Ik zo:tering wat ben jij dom
Zei: het is echt zo
Ik: je mag blij zijn met 2000 bruto
Zei: maar het is echt zo
Ik: je bent een zielig stuk vreten die niks snapt van het leven (harde diss die rijmt)
Zei: weglopen
Ik:![]()
Klacht: Mensen die geloven dat je als HBO starter wel even 4500 bruto krijgt(daar komt het wel op neer met 3000 netto), terwijl Piloten, Luchtverkeersleiders, Artsen het met minder moeten doen
Klacht: Niet tegen argumenten kunnen en dan maar gaan schelden en weglopen
Je bent gewoon gepwnd, loserquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Als je correcte spelling wilt ga je maar lekker de dikke van dale lezen ofzo
Als je fatsoenlijke reacties wilt, ga je eerst maar Nederlands leren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Als je correcte spelling wilt ga je maar lekker de dikke van dale lezen ofzo
Mischien moet jij je bek houden en ergens anders de taal king uithangenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog eens heen gaan, het schort een beetje aan taalvaardigheid.
en wijven met een Fquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoax. Met zoveel spel- en grammaticafouten ben je nooit naar school geweest.
"verteld", "ze", "Zei" en zo zijn er nog een behoorlijk aantal.
Verder rijmt "vreten" niet op "leven".
Dit dus, tevens slotje svp!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog eens heen gaan, het schort een beetje aan taalvaardigheid.
Goeie samenvatting!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
ZEI ZEI: ZEI ZEI OOK DAT ZEI EEN ZEGJE HEEFT GEZEID!?
Zelfs voor een Meppelaar spelt hij bijzonder slecht.quote:
Lekker bezig man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Kijk natuurlijk zul je wel leuk verdienen na 10 a 20 jaar werkervaring als je uberhaupt je studie al haald maar dit onzin
Dat is best mogelijk. Per halfjaar. Of per jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Toen ik op school zat vorig jaar vertelde een jonge vrouw mij dat haar vriend wel 3000 netto ging verdienen, na uitgebreid te hebben gelachen vertelde ik haar dat het grote onzin was en da tje bij mag zijn met 2000 bruto.
Stoer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Mischien moet jij je bek houden en ergens anders de taal king uithangen
wijven. met een v dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef nuget het volgende:
ach, lekker in waan laten die wijfen.. mischien moeten ze zelf is gaan werken, ipv op de man af te gaan voor geld..
Gaat ie z'n OP veranderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Toen ik op school zat vorig jaar vertelde een jonge vrouw mij dat haar vriend wel 3000 netto ging verdienen, na uitgebreid te hebben gelachen vertelde ik haar dat het grote onzin was en da tje bij mag zijn met 2000 bruto.
Klacht: Mensen die geloven dat je als HBO starter wel even 4500 bruto krijgt (daar komt het wel op neer met 3000 netto), terwijl Piloten, Luchtverkeersleiders, Artsen het met minder moeten doen.
Klacht: Fokkers die er niet mee kunnen omgaan de tekst naar Word2007 gaan kopieren en dan alle taalfouten gaan opsommen omdat ze geen leven hebben
Stoer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaat ie z'n OP veranderen![]()
Helaas voor hem staan er nog altijd fouten in, om maar niet te spreken van interpunctie.
Oh, en de TT zegt genoeg.
Jezelf indekken omdat je niet met de Nederlandse taal kan omgaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Klacht: Fokkers die er niet mee kunnen omgaan de tekst naar Word2007 gaan kopieren en dan alle taalfouten gaan opsommen omdat ze geen leven hebben
Mequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik kan er ook niet mee omgaan, het is niet me moeder taal. Das ist Spaans.
En Das ist is toch echt Duits hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Zeg dat dan in het spaans en niet half in het duits. Raar figuur.quote:
Moedertaal is één woord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
forum.fok.esquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Wij proberen daarentegen ook geen spaans te typen en wij bevinden ons ook niet op een spaans forumquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
nee blijkbaar hebben ze geen leven of weten ze er niks vanaf en gaan ze daarom maar zeuren over iets als correcte spelling op een forum in een topic waar 2 dagen in gereageerd word. Ik ga toch ook niet zeiken dat jullie geen spaans kunnen. reageer dan niet en ga lekker je eigen topic openen met correcte spelling en dan fappen op de reacties
Perdónemequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg dat dan in het spaans en niet half in het duits. Raar figuur.
Je hebt een vooruitziende blik?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken of die echt bestond ook
dom wijVquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken of die echt bestond ook
Ik probeer daarentegen ook niet correct Nederlands te typenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:46 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wij proberen daarentegen ook geen spaans te typen en wij bevinden ons ook niet op een spaans forum
Al probeerde je hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:51 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Ik probeer daarentegen ook niet correct Nederlands te typen
Ja ga maar zeiken dat wij geen Spaans kunnen, het is immers een Spaans forum..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
nee blijkbaar hebben ze geen leven of weten ze er niks vanaf en gaan ze daarom maar zeuren over iets als correcte spelling op een forum in een topic waar 2 dagen in gereageerd word. Ik ga toch ook niet zeiken dat jullie geen spaans kunnen. reageer dan niet en ga lekker je eigen topic openen met correcte spelling en dan fappen op de reacties
Probeer t eens danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:51 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Ik probeer daarentegen ook niet correct Nederlands te typen
Als hij daar maar geen topic over gaat openen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef jordeeeh het volgende:
TS hoopte op steun, maar kwam bedrogen uit.
In tegenstelling tot jou probeer ik het ook niet. En ik ben ook niet degene die op een spaans forum zit, op een spaanse school zit en spaanse les krijg. En jij bakt waarschijnlijk ook geen reet van je spaanse taaltje. Zal me niks verbazen als je een goedkoop halfbloedje bent die in Nederland is geboren en enkel een beetje stoer probeert te doen met de afkomst van een van zijn oudersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Al probeerde jij Spaans te spreken lukt je ook niet dus waar heb je het over
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, dan weet ik 't ook niet meer hoor
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou probeer ik het ook niet. En ik ben ook niet degene die op een spaans forum zit, op een spaanse school zit en spaanse les krijg. En jij bakt waarschijnlijk ook geen reet van je spaanse taaltje. Zal me niks verbazen als je een goedkoop halfbloedje bent die in Nederland is geboren en enkel een beetje stoer probeert te doen met de afkomst van een van zijn ouders
Tenzij haar vriend al wat ouder is, wel werkervaring heeft en de nederlandse taal wel machtig is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Klacht: Mensen die geloven dat je als HBO starter wel even 4500 bruto krijgt (daar komt het wel op neer met 3000 netto), terwijl Piloten, Luchtverkeersleiders, Artsen het met minder moeten doen.
Gut, denkt die een discussie op een forum te winnen door het op de man te spelen, en voordoen alsof ik probeer correct Nederlands te spreken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging
En waarom zit je focking op je 20ste nog op de havo?
Epic fail?![]()
Ik wist dat er een tekort was, maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ben al tijdje van de Havo af, doe nu Luchtverkeersleiding
+1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik wist dat er een tekort was, maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht.
Was er uberhaupt een discussie dan? Feit is dat jouw klacht ongegrond is omdat het best zou kunnen dat de persoon 3000 netto gaat verdienen. Tevens faal je ook met je argumentatie over je uitermate bedroevende spelling. Maar van een discussie is helaas geen sprakequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Gut, denkt die een discussie op een forum te winnen door het op de man te spelen, en voordoen alsof ik probeer correct Nederlands te spreken.
Ben al tijdje van de Havo af, doe nu Luchtverkeersleiding
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik wist dat er een tekort was, maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht.
quote:
Dat zat ik me ook net te bedenken. Stel dat hij echt opleiding Luchtverkeersleiding volgt zal de kans klein zijn dat (als hij het al haalt) net zoveel gaat verdienen. Dus inderdaad verkapt ik-wil-ook-veel-geld-verdienen-maar-ben-uiteindelijk-maar-een-droeftoeter topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Zenon het volgende:
Ts is jaloers.
Wie welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef Faithy het volgende:
maar die domme WijFen willen dan weer niet, wat ik wel kan begrijpen
Weet je wat die malloten verdienen met een paar uur per dag het luchtverkeer in de war schoppen? Daar kan de gemiddelde vlieger alleen maar van dromen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken. Stel dat hij echt opleiding Luchtverkeersleiding volgt zal de kans klein zijn dat (als hij het al haalt) net zoveel gaat verdienen. Dus inderdaad verkapt ik-wil-ook-veel-geld-verdienen-maar-ben-uiteindelijk-maar-een-droeftoeter topic
Ja maar die kunnen vermoedelijk wel spellen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Weet je wat die malloten verdienen met een paar uur per dag het luchtverkeer in de war schoppen? Daar kan de gemiddelde vlieger alleen maar van dromen.
Ze verdienen idd wel veel geloof dat er enkele zijn die 150.000 per jaar verdienen maar dit zijn dan wel de beste van de beste. Maar zoals eerder aangegeven kunnen zij je altijd wegsturen als je niet voldoet aan hun eisen. Ze zijn daar erg streng in dat tekort komt niet vanwege te weinig aanmeldingen maar omdat bijna iedereen tijdens de procedure word afgewezen. Je krijgt overigens wel betaald tijdens je studie. Dat begint bij ongeveer 1600 bruto. Uiteindelijk ligt het er een beetje aan waar je terecht komt want ze plaatsen je ergens waar hun denken dat je het beste past.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Weet je wat die malloten verdienen met een paar uur per dag het luchtverkeer in de war schoppen? Daar kan de gemiddelde vlieger alleen maar van dromen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |