Gaat ie z'n OP veranderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Toen ik op school zat vorig jaar vertelde een jonge vrouw mij dat haar vriend wel 3000 netto ging verdienen, na uitgebreid te hebben gelachen vertelde ik haar dat het grote onzin was en da tje bij mag zijn met 2000 bruto.
Klacht: Mensen die geloven dat je als HBO starter wel even 4500 bruto krijgt (daar komt het wel op neer met 3000 netto), terwijl Piloten, Luchtverkeersleiders, Artsen het met minder moeten doen.
Klacht: Niet tegen argumenten kunnen en dan maar gaan schelden en weglopen
Klacht: Fokkers die er niet mee kunnen omgaan de tekst naar Word2007 gaan kopieren en dan alle taalfouten gaan opsommen omdat ze geen leven hebben
Stoer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaat ie z'n OP veranderen![]()
Helaas voor hem staan er nog altijd fouten in, om maar niet te spreken van interpunctie.
Oh, en de TT zegt genoeg.
Jezelf indekken omdat je niet met de Nederlandse taal kan omgaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Klacht: Fokkers die er niet mee kunnen omgaan de tekst naar Word2007 gaan kopieren en dan alle taalfouten gaan opsommen omdat ze geen leven hebben
Mequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik kan er ook niet mee omgaan, het is niet me moeder taal. Das ist Spaans.
En Das ist is toch echt Duits hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Zeg dat dan in het spaans en niet half in het duits. Raar figuur.quote:
Moedertaal is één woord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
forum.fok.esquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Wij proberen daarentegen ook geen spaans te typen en wij bevinden ons ook niet op een spaans forumquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
nee blijkbaar hebben ze geen leven of weten ze er niks vanaf en gaan ze daarom maar zeuren over iets als correcte spelling op een forum in een topic waar 2 dagen in gereageerd word. Ik ga toch ook niet zeiken dat jullie geen spaans kunnen. reageer dan niet en ga lekker je eigen topic openen met correcte spelling en dan fappen op de reacties
Perdónemequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeg dat dan in het spaans en niet half in het duits. Raar figuur.
Je hebt een vooruitziende blik?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken of die echt bestond ook
dom wijVquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik ging nog kijken of die echt bestond ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |