quote:Perez traint weer bij Jong Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Kenneth Perez toch wil proberen tot een afwikkeling te komen van zijn conflict met Ajax. Daags na zijn verloren arbitragezaak meldde de Deen zich weer gewoon op de training bij Jong Ajax.
Kenneth Perez. FOTO UNITED PHOTOS
Zijn zaakwaarnemer was ook op de club om in elk geval de dialoog met Ajax gaande te houden over een oplossing in financiële zin.
Zowel de club als Perez zelf heeft niets aan een continuering van de huidige situatie. Perez zei maandagavond dat trainen bij Jong Ajax gelijkstaat aan het beëindigen van zijn carrière en dat Ajax één van de best betaalde krachten heeft rondlopen in het tweede.
In de Raad van Commissarissen die gisteren toevallig vergaderde, kwam de kwestie Perez ook aan de orde en dan vooral de aantijgingen van het kamp Perez tijdens de arbitragezaak aan het adres van Ajax-werknemers. Hoofdtrainer Marco van Basten, interim-directeur Henri van der Aat en technisch manager Danny Blind werden neergezet als leugenaars. Blind, zelf niet aanwezig in Zeist, kwam er het slechtst van af. Perez’ advocaat mr. Ter Huurne stelde dat Blind bij Perez ‘diverse keren zijn excuses heeft gemaakt voor de handelwijze van Van Basten.’
Desgevraagd wilde Blind gisteren niet uitgebreid reageren. ,,Maar het moet wel duidelijk zijn dat het een pertinente leugen is dat ik excuses heb gemaakt aan Perez. We hebben als Ajax een standpunt ingenomen,’’ zegt Blind.
,,Net als Van Basten heb ik wel begrip voor de teleurstelling van Kenneth, maar zij moeten dat begrip niet uitleggen als een verontschuldiging van mijn kant. Dat zijn absoluut niet de feiten. Dat heb ik de heren zelf inmiddels ook verteld.’’
De Ajax-delegatie stelde maandag dat de bal na de arbitragezaak in het kamp-Perez ligt. Twee eerdere voorstellen van de club om tot een financiële afwikkeling te komen, werden niet geaccepteerd.
Had ie dat bij Ajax maar gedaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate heeft zich geplaatst voor de CL.
Misschien heb ik het gemist maar zo'n talent was Wormgoor toch ook niet? Ik had niet het idee dat de nieuwe Heitinga zojuist was vertrokken...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef sjimz het volgende:
Wormgoor vooral in de belangstellijng bij FC Groningen
Die komt dus ooit weer terug
Als ik Vito was zou ik een rechtzaak aanspannen omdat ie teruggezet wordt naar een lager elftal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef sjimz het volgende:
Wormgoor vooral in de belangstellijng bij FC Groningen
Die komt dus ooit weer terug
Volgens methodmich mag hij blij zijn als hij het niveau van de Jupiler League zal ontstijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist maar zo'n talent was Wormgoor toch ook niet? Ik had niet het idee dat de nieuwe Heitinga zojuist was vertrokken...
De nieuwe Heitinga is nu aanvoerder van Jong Ajax.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist maar zo'n talent was Wormgoor toch ook niet? Ik had niet het idee dat de nieuwe Heitinga zojuist was vertrokken...
Hij past beter in de verdediging van TRL, samen met Johan van Kemenade en Kees van Weesp. Anders kan het ook nog bij NOVAB, want Jeroen van Kemenade is lang geblesseerd (bedrijfsongevalletje). Ook gingen er geruchten dat FC Bergen een vervanger wilde halen voor Ivo Dekker, maar dat heb ik nog niet bevestigd gekregen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens methodmich mag hij blij zijn als hij het niveau van de Jupiler League zal ontstijgen.
Gebruik het woord "breekt" niet in een zin samen met Edje Manuquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Loserkid het volgende:
Ligt t aan mij of blijft Edje Manu heel lang heel nu?
Ik vond hem op de video op ajax tv tegen jong feyenoord ook goed spelen hopelijk breekt hij eens echt door
sommigen vonden hem goed spelen, anderen dramatisch. maar hij is al een tijdje fit idd maar sinds eind vorig seizoen heeft Ajax het niet meer geprobeerd met hem. hij gaat hopelijk op huurbasis naar NEC.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Loserkid het volgende:
Ligt t aan mij of blijft Edje Manu heel lang heel nu?
Ik vond hem op de video op ajax tv tegen jong feyenoord ook goed spelen hopelijk breekt hij eens echt door
Hij is niet op de transferlijst gezet, maar wel op de verhuurlijstquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu je het over hem hebt. Mocht hij nou ook vertrekken of niet?
Als hij maar niet naar FC Groningen gaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
sommigen vonden hem goed spelen, anderen dramatisch. maar hij is al een tijdje fit idd maar sinds eind vorig seizoen heeft Ajax het niet meer geprobeerd met hem. hij gaat hopelijk op huurbasis naar NEC.
Oh kijk dat stemt me nog wel positief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is niet op de transferlijst gezet, maar wel op de verhuurlijst
Ik mis iets?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV kan zaterdagmiddag aan de bak in plaats van avond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |