abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:38:00 #201
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61152954
35 miljoen...dat gaat toch niemand betalen.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:39:47 #202
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61153017
quote:
Perez traint weer bij Jong Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Kenneth Perez toch wil proberen tot een afwikkeling te komen van zijn conflict met Ajax. Daags na zijn verloren arbitragezaak meldde de Deen zich weer gewoon op de training bij Jong Ajax.

Kenneth Perez. FOTO UNITED PHOTOS
Zijn zaakwaarnemer was ook op de club om in elk geval de dialoog met Ajax gaande te houden over een oplossing in financiële zin.

Zowel de club als Perez zelf heeft niets aan een continuering van de huidige situatie. Perez zei maandagavond dat trainen bij Jong Ajax gelijkstaat aan het beëindigen van zijn carrière en dat Ajax één van de best betaalde krachten heeft rondlopen in het tweede.

In de Raad van Commissarissen die gisteren toevallig vergaderde, kwam de kwestie Perez ook aan de orde en dan vooral de aantijgingen van het kamp Perez tijdens de arbitragezaak aan het adres van Ajax-werknemers. Hoofdtrainer Marco van Basten, interim-directeur Henri van der Aat en technisch manager Danny Blind werden neergezet als leugenaars. Blind, zelf niet aanwezig in Zeist, kwam er het slechtst van af. Perez’ advocaat mr. Ter Huurne stelde dat Blind bij Perez ‘diverse keren zijn excuses heeft gemaakt voor de handelwijze van Van Basten.’

Desgevraagd wilde Blind gisteren niet uitgebreid reageren. ,,Maar het moet wel duidelijk zijn dat het een pertinente leugen is dat ik excuses heb gemaakt aan Perez. We hebben als Ajax een standpunt ingenomen,’’ zegt Blind.

,,Net als Van Basten heb ik wel begrip voor de teleurstelling van Kenneth, maar zij moeten dat begrip niet uitleggen als een verontschuldiging van mijn kant. Dat zijn absoluut niet de feiten. Dat heb ik de heren zelf inmiddels ook verteld.’’

De Ajax-delegatie stelde maandag dat de bal na de arbitragezaak in het kamp-Perez ligt. Twee eerdere voorstellen van de club om tot een financiële afwikkeling te komen, werden niet geaccepteerd.
pi_61153158
Huntelaar moet niet naar Valencia, maar gewoon voor de absolute top gaan. Valencia is dit alles behalve. Ze hebben de laatste 1,5 jaar (al is het niet meer) bijzonder wisselvallig gepresteerd en er heersde altijd veel onrust.

Bovendien lopen er op Silva na geen absolute topspelers om Huntelaar heen die van hem een betere voetballer kunnen maken. En dan ga ik er even vanuit dat Villa vertrekt.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:54:52 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61153525
Henk ten Cate heeft zich geplaatst voor de CL.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61153783
Twee jaar te laat!
pi_61154053
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:54 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate heeft zich geplaatst voor de CL.
Had ie dat bij Ajax maar gedaan.
pi_61154184
Wormgoor vooral in de belangstellijng bij FC Groningen

Die komt dus ooit weer terug
pi_61154242
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef sjimz het volgende:

Misschien heb ik het gemist maar zo'n talent was Wormgoor toch ook niet? Ik had niet het idee dat de nieuwe Heitinga zojuist was vertrokken...
pi_61154279
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef sjimz het volgende:

Als ik Vito was zou ik een rechtzaak aanspannen omdat ie teruggezet wordt naar een lager elftal.
pi_61154285
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Misschien heb ik het gemist maar zo'n talent was Wormgoor toch ook niet? Ik had niet het idee dat de nieuwe Heitinga zojuist was vertrokken...
Volgens methodmich mag hij blij zijn als hij het niveau van de Jupiler League zal ontstijgen.
pi_61154292
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

De nieuwe Heitinga is nu aanvoerder van Jong Ajax.
pi_61154521
PSV kan zaterdagmiddag aan de bak in plaats van avond
pi_61154619
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens methodmich mag hij blij zijn als hij het niveau van de Jupiler League zal ontstijgen.
Hij past beter in de verdediging van TRL, samen met Johan van Kemenade en Kees van Weesp. Anders kan het ook nog bij NOVAB, want Jeroen van Kemenade is lang geblesseerd (bedrijfsongevalletje). Ook gingen er geruchten dat FC Bergen een vervanger wilde halen voor Ivo Dekker, maar dat heb ik nog niet bevestigd gekregen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:33:18 #214
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_61154791
Ligt t aan mij of blijft Edje Manu heel lang heel nu?
Ik vond hem op de video op ajax tv tegen jong feyenoord ook goed spelen hopelijk breekt hij eens echt door
pi_61154945
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Loserkid het volgende:
Ik vond hem op de video op ajax tv tegen jong feyenoord ook goed spelen hopelijk breekt hij eens echt door
Gebruik het woord "breekt" niet in een zin samen met Edje Manu
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61154961
Nu je het over hem hebt. Mocht hij nou ook vertrekken of niet?
pi_61155014
Manucharyan mocht vertrekken idd. Maar hij is nu al langer dan 2 weken heel dus maar houden.
pi_61155068
Het lijkt me een goed plan om Manucharyan eens te gaan verhuren. Denk niet dat ie bij Jong Ajax nog veel bij kan leren.
pi_61155287
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Loserkid het volgende:
sommigen vonden hem goed spelen, anderen dramatisch. maar hij is al een tijdje fit idd maar sinds eind vorig seizoen heeft Ajax het niet meer geprobeerd met hem. hij gaat hopelijk op huurbasis naar NEC.
pi_61155296
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu je het over hem hebt. Mocht hij nou ook vertrekken of niet?
Hij is niet op de transferlijst gezet, maar wel op de verhuurlijst
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61155342
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

sommigen vonden hem goed spelen, anderen dramatisch. maar hij is al een tijdje fit idd maar sinds eind vorig seizoen heeft Ajax het niet meer geprobeerd met hem. hij gaat hopelijk op huurbasis naar NEC.
Als hij maar niet naar FC Groningen gaat.
Kan Wormgoor hem weer leegplukken
pi_61155596
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hij is niet op de transferlijst gezet, maar wel op de verhuurlijst
Oh kijk dat stemt me nog wel positief.

Dan moet ie wel fit blijven de komende tijd natuurlijk.
pi_61155643
Ik vind dat die Manucharyan echt niet goed speelde tegen feyenoord, ik heb de hele wedstrijd gezien. Vooral een aantal voorzetten van hem waren van het niveau Kennedy/Rommedahl

Opvallend blijft wel dat hij (op wedstrijdverslagen af gegaan) toch behoorlijk veel scoort, ook nu weer. Zou mooi zijn als ze hem een jaartje verhuren, kunnen we hem tenminste goed beoordelen.
AFC Ajax
pi_61156851
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
PSV kan zaterdagmiddag aan de bak in plaats van avond
Ik mis iets?
Dappre Strijders
pi_61156890
Ik heb een slecht voorgevoel over de komende wedstrijd tegen Willem II.
pi_61156972
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:08 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel over de komende wedstrijd tegen Willem II.
Ik zie het eerlijk gezegd ook nog niet helemaal soepel verlopen. Ben bang op meteen puntverlies.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 01:17:35 #227
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61157002
Doe niet zo idioot, jullie slachten Willem II af.
pi_61157049
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Ach dat doen veel Ajacieden tegenwoordig, door negatief denken kan het alleen maar meevallen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61157060
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:05 schreef AFCA-Ermelo het volgende:

[..]

Ik mis iets?
quote:
FC Utrecht-PSV naar zaterdagmiddag
UTRECHT - De wedstrijd FC Utrecht – PSV begint zaterdag niet om 20.45 uur maar al om 14.30 uur.

Dit vervroegde aanvangstijdstip van het eredivisieduel heeft te maken met de dreiging dat Utrechtse fans zich vanwege een conflict rond het supportershome in stadion Galgenwaard ’s middags door de binnenstad van Utrecht zouden gaan verspreiden.
pi_61157292
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:17 schreef Dr.Crane het volgende:
misschien als we netjes vragen of ze rustig aan willen doen
pi_61157371
Ja ik weet ook niet wat ik van de eerste speelronde altijd moet denken. Allemaal nieuwe gezichten, je weet weinig af van de tegenstander wat ze in de voorbereiding hebben gedaan etc.

Maar die van vorig seizoen mocht er wezen.

pi_61157636
Als we tegen Willem II al in de problemen komen, kunnen we beter meteen kappen met voetballen.

Aangetrokken: Quasten (FC Volendam), Muhamadu (FC Dordrecht), Deul (FC Volendam), Schenkel (Sparta), Moens, Appels
Vertrokken: Cristiano, Baelum, Bobson, Hill, Van Mierlo, Van der Struijk, Vermeer, Poepon

Wat een veredeld Jupiler League elftal zeg .
pi_61158349
Nu dus wel
quote:
Henk ten Cate heeft zich met Panathinaikos geplaatst voor de Champions League. Juventus en Barcelona konden zich in de laatste etappe een misstap veroorloven.

Panathinaikos-Sparta Praag 1-0
Met de 2-1 zege uit de eerste wedstrijd had Panathinaikos zich al een mooie uitgangspositie verschaft. In Griekenland maakte de ploeg van trainer Henk ten Cate het karwei naar behoren af, al bleef het lang spannend. Pas diep in blessuretijd kwam aan alle onzekerheid een einde nadat Souza voor de enige treffer van de avond tekende.
Huntelaar niet naar Tottenham
quote:
De laatste details moeten nog worden ingevuld, maar voor Roman Pavlioetsjenko is het een uitgemaakte zaak: 'Ik ga naar Tottenham Hotspur.'

Op de Russische editie van de UEFA-website bevestigt de spits het transfernieuws. 'Ik wacht nog op een visum. Als ik die binnen heb, vlieg ik naar Engeland om te tekenen.' De naam van de 26-jarige spits werd al langer in verband gebracht met Tottenham Hotspur.

Pavlioetsjenko heeft naar eigen zeggen zijn laatste wedstrijd voor Spartak Moskou gespeeld. Het tweede Champions League-voorrondeduel met Dinamo Kiev gaat aan hem voorbij. 'Ik zal niet in actie komen in Kiev', aldus de international. 'Alles is zo snel gegaan dat ik niet eens afscheid heb kunnen nemen van mijn teamgenoten.'

Tottenham Hotspur zit verlegen om een aanvaller. Niet alleen is Robbie Keane vertrokken naar Liverpool, maar dreigt ook Dimitar Berbatov White Hart Lane achter zich te laten. De Bulgaar wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United.

Spartak Moskou houdt nog een slag om de arm. 'Maar laat ik zeggen dat we erg dichtbij een akkoord zijn', aldus woordvoerder Eduard Nisenboim. 'Tot nog toe staat er niets op papier, maar we hebben een mondeling akkoord met Tottenham.'
quote:
SPURS last night agreed a £12million deal for Russian striker Roman Pavlyuchenko.

And their move clears the way for Dimitar Berbatov to join Manchester United.

Spartak Moscow star Pavlyuchenko, 26, will arrive in London today for a medical after agreeing personal terms with the White Hart Lane club.

He said: “I can confirm that I am joining Spurs.

“Right now I am getting my visa. As soon as it is ready I will fly to London to sign a contract.”

Tottenham insist there has been no improved offer for Berba since United’s £25m bid was rejected last month.

Berbatov trained with the rest of the Spurs squad yesterday.

But Pavlyuchenko is a direct replacement for the want- away Bulgarian.

And his arrival means it is now certain Berbatov will be on his way before Monday’s transfer deadline.

Pavlyuchenko, who hit both Russia’s goals in last year’s 2-1 win over England in Moscow, was due to play in Spartak’s Champions League qualifier against Dynamo Kiev tonight.

But he revealed: “I will not play in Kiev. Everything has happened very quickly so I could not even say goodbye to my team-mates.”

[ Bericht 24% gewijzigd door Mangoworks2002 op 27-08-2008 08:47:08 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_61158356
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 02:08 schreef Nashje het volgende:
Als we tegen Willem II al in de problemen komen, kunnen we beter meteen kappen met voetballen.

Aangetrokken: Quasten (FC Volendam), Muhamadu (FC Dordrecht), Deul (FC Volendam), Schenkel (Sparta), Moens, Appels
Vertrokken: Cristiano, Baelum, Bobson, Hill, Van Mierlo, Van der Struijk, Vermeer, Poepon

Wat een veredeld Jupiler League elftal zeg .
5-2 voor Ajax dan Die nul gaan we natuurlijk niet houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aanvoerder op 27-08-2008 07:49:07 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:19:32 #235
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61158591
kom op zeg, openingswedstrijd tegen Willem II, een bijzonder zwakke eredivisieploeg inmiddels. Ik denk dat het iets van 0-4 gaat worden. Openingswedstrijd is zelden een probleem, ben meer benieuwd naar het vervolg.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:52:25 #236
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61158951
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik weet ook niet wat ik van de eerste speelronde altijd moet denken. Allemaal nieuwe gezichten, je weet weinig af van de tegenstander wat ze in de voorbereiding hebben gedaan etc.

Maar die van vorig seizoen mocht er wezen.

[ afbeelding ]

Ook in het rijtje bij dat filmpje..
Heerlijke reactie vanaf de bune..

De wedstrijd tegen de Graafschap dacht ik het eerste half uur wel dat 'het weer zo'n wedstrijd zou worden'
I've got more game than Monopoly.
pi_61159236
Het gaat beginnen.
quote:
Valencia heeft vorige week per fax veertien miljoen euro geboden op Klaas-Jan Huntelaar (foto, links). Volgens de Spaanse krant Marca wees Ajax het bod ‘ondubbelzinnig’ af.

Vice-voorzitter Fernando Gómez van Valencia bevestigt dat Huntelaar voorkomt in de plannen van zijn club. De bekerwinnaar houdt er nog altijd rekening mee dat David Villa voor het passeren van de transferdeadline de wijk neemt naar Real Madrid.

‘We hebben informatie gevraagd over Huntelaar en inmiddels hebben we antwoord op onze vragen. Maar er zijn acht tot tien opties,’ aldus Gómez. Nu Ajax weigert om zaken te doen, zou Diego Milito van Real Zaragoza bovenaan de lijst staan. Die zou twaalf miljoen euro moeten kosten
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:15:23 #238
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61159265
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:13 schreef kevin6188 het volgende:
Het gaat beginnen.
[..]

Joepie
Logisch dat het bod is geweigerd!
14 Miljoen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:19:47 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61159324
quote:
Het gaat beginnen.
[..]
Bedoelden ze niet 41 miljoen euro?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61159500
14 miljoen, daar zullen ze bij Ajax wel flink om hebben gelachen
pi_61159564
Haha Jari!
Haha 14mil!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:33:56 #242
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61159582
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bedoelden ze niet 41 miljoen euro?
Denk dat we dan al gedag hadden gezegd tegen Huntelaar
pi_61159610
14 Miljoen

Kan je nagaan hoe erg onze reputatie is dat ze zo'n debiel bod doen....
AFC Ajax
pi_61159699
14 miljoen you gotta be kidding me
pi_61159884
quote:
Het gaat beginnen.
[..]

Voor Valencia ben ik totaal niet bang in de zaak Huntelaar
Dappre Strijders
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:53:48 #246
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61159927
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:51 schreef AFCA-Ermelo het volgende:

[..]

Voor Valencia ben ik totaal niet bang in de zaak Huntelaar
Tot Villa daar vertrekt..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:55:35 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61159956
Sja, je weet nooit in hoeverre spelers eerlijk zijn, maar Valencia lijkt me niet een van de clubs waar KJH heen zou willen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61159966
Dan nog niet, die kijken veel te veel op hun centen. Was met Sneijder ook zo, toen was Valencia ook in beeld en kwamen ze ook alleen maar met veel te lage biedingen.

En sowieso is Valencia geen absolute topclub.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 09:58:07 #249
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61159998
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:56 schreef Devz het volgende:
Dan nog niet, die kijken veel te veel op hun centen. Was met Sneijder ook zo, toen was Valencia ook in beeld en kwamen ze ook alleen maar met veel te lage biedingen.

En sowieso is Valencia geen absolute topclub.
True.. daarom denk ik ook niet dat huntelaar daar heen zal gaan..
maar denk niet dat ze veel op geld zullen letten als ze veel vangen voor Villa
pi_61160289
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:58 schreef getl0st het volgende:

[..]

True.. daarom denk ik ook niet dat huntelaar daar heen zal gaan..
maar denk niet dat ze veel op geld zullen letten als ze veel vangen voor Villa
35 Mil betaald Valencia nooit voor KJH.
Dappre Strijders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')