En sowieso weet dat hij veel speelt. Bij Real blijft dat een vraagteken. Manu. zal die wel aan spelen toe kunnen komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:19 schreef steeze het volgende:
Huntelaar wil alleen naar een échte Europese Topclub, dus Real, Barca, Man United, Juve, Inter, Milan, Liverpool ofzo. Valencia is natuurlijk ook een topclub maar hoort niet in het bovenstaand rijtje thuis
Hij gaf ook aan dat hij Ajax alleen wil verlaten voor de absolute top. Dus ik denk persoonlijk dat het toch Real of Man United gaat worden. Maar hopelijk vertrekt hij pas volgend seizoen.
We tellen af. Tottenham is alvast geen partij meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef MaxC het volgende:
Nog 4 dagen tot de deadline.......
Volgens mij zijn het inclusief vandaag nog 6 dagen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:54 schreef MaxC het volgende:
Nog 4 dagen tot de deadline.......
Toen lag ik nog op het strandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik weet ook niet wat ik van de eerste speelronde altijd moet denken. Allemaal nieuwe gezichten, je weet weinig af van de tegenstander wat ze in de voorbereiding hebben gedaan etc.
Maar die van vorig seizoen mocht er wezen.
[ afbeelding ]
quote:Perez en Ajax werken aan oplossing
De zaakwaarnemer van Kenneth Perez en Ajax zitten samen rond tafel om voor 31 augustus een oplossing te zoeken. De 34-jarige Deen werd naar de Amsterdamse B-kern verbannen en verloor de rechtzaak die hij daarop tegen de club inspande. Beide partijen zouden het nut inzien van een galante oplossing waarbij Perez gewoon naar een andere club verhuist.
Er was ook nogal wat commotie rond de negatieve uitspraken die Perez en zijn entourage de voorbije dagen de wereld instuurden. Naast trainer Marco Van Basten, moest vooral technisch directeur Danny Blind het ontgelden. Beide kopstukken werden onder andere uitgemaakt voor leugenaars. Volgens de advocaat van de speler zou Blind zelfs meermaals zijn excuses hebben aangeboden bij Perez. De voormalige Ajax-verdediger wou niet uitgebreid reageren maar haastte zich wel om het bericht in alle toonaarden te ontkennen.
Ik herinner me vooral nog dat ik dacht "nou, een uitstekende uitslag, maar dat eerst half uur ging wel onheilspellend stroef".quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:31 schreef Houniet het volgende:
Was wel een goede pot.
quote:Rommedahl geselecteerd voor Denemarken
Amsterdam, 27 aug 2008
Dennis Rommedahl is geselecteerd voor de Deense nationale ploeg. De jeugdinternationals Daley Blind en Geoffrey Castillion zijn opgeroepen voor Onder 19.
Denemarken speelt op 6 september een WK-kwalificatieinterland in het Ferenc Puskás Stadion in Boedapest. Vier dagen later, op 10 september, spelen de Denen een interland in en tegen Portugal. Ook het treffen in Lissabon staat in het teken van de kwalificatie voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
Daley Blind is geselecteerd voor de jeugdinterlands Nederland - Schotland (5 september) en Engeland - Nederland op 9 september. Castillion is alleen geselecteerd voor het treffen met de Schotten.
quote:Valencia denkt dat Ajax de Zeeman is
Spaans grapje! Met de aanwezigheid van vele Spanjolen in de Ajax-selectie hebben we in de Amsterdam ook deels de Spaanse humor leren kennen. De club Valencia is ook van de grappen en grollen en dacht leuk te zijn door een schamel bod van veertien miljoen neer te leggen voor Klaas-Jan Huntelaar. Tenminste, dat meldt de Spaanse krant Marca. Nou heren uit sinaasappelstad: 1, 2, 3... Ha ha ha!
Naar de prullenbak
Een grapje is leuk, maar dit slaat natuurlijk alles. Valencia denkt dus dat David Villa maar liefst 35 miljoen meer waard is dan de spits van het Nederlands elftal. Ajax heeft het bod van Valencia dan ook ondubbelzinnig naar de prullenbak verwezen. We zijn de Zeeman niet!
Wat een triest bericht zeg.quote:
Lijkt me niet meer dan logisch dat als er een andere club 25 miljoen biedt en dat wordt afgewezen, je zelf niet lager moet gaan bieden dan dat bedrag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een triest bericht zeg.
En ik wil niet gaan zeiken maar Ajax probeert zelf ook altijd zo laag mogelijk te bieden.
Moet er niet gezeken worden dat het een keer terug wordt gedaan.
Beetje pot verwijt de ketel verhaal.
Zo mijn gezeik is weer over.
Volgens mij is er nog geen officieel bod van 25 miljoen uitgebracht door een club en afgewezen door Ajax.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat als er een andere club 25 miljoen biedt en dat wordt afgewezen, je zelf niet lager moet gaan bieden dan dat bedrag.
Ik moet het maar even afwachten, Willem2 zal er vol voor gaan. Ik zie het zaterdagavond wel als ik aan het werk benquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet oprecht niet of we bang of niet voor W2 moeten zijn, er valt toch echt helemaal niets te zeggen van het huidige Ajax nog?
Op papier moeten we wel kunnen winnen, maar ja, we spelen niet op papier.
juist. Alhoewel er een aantal interessante talentjes tussenlopen bij WillemIIquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:02 schreef Blight het volgende:
Mwoah. De enige reden dat Willem II niet rechtstreeks zal degraderen is omdat Volendam dat al doet.
Volgens mij heeft Real rond de 25 miljoen geboden. Daarna kwamen geruchten dat Ajax 35 miljoen wil hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen officieel bod van 25 miljoen uitgebracht door een club en afgewezen door Ajax.
Correct me if i'm wrong.
Volgens mij heeft Real nog nooit een bod op Huntelaar gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Real rond de 25 miljoen geboden. Daarna kwamen geruchten dat Ajax 35 miljoen wil hebben.
Real heeft nog helemaal niets geboden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Real rond de 25 miljoen geboden. Daarna kwamen geruchten dat Ajax 35 miljoen wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |