Met woorden kom je niet ver in reiki , dat moet je voelen en ervaren .quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Verder onderzoek in dit topic dus. Dat kunnen we doen. Als je daar zin in hebt.
Ik leef en ben dolgelukkig. Ik leef alleen niet alleen voor mezelf.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Weetje wat ik zou zoen als ik jou was, daar god altijd vergeeft indien jeje bekeert, laat dat hele ZDA geloof ff los en doe je te goed aan het leven (wat die andere ZDA-ers ook zeggen!), en dan als je 50 of 60 bent en je hebt het leven wel gezien zeg maar, dan bekeer je je tot ZDA, en leeft nog lang en gelukkig!
We kunnen toch onderzoeken of het iets te maken heeft met de gaven van de Heilige Geest zoals in de bijbel beschreven is?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Met woorden kom je niet ver in reiki , dat moet je voelen en ervaren .
Daar gaat het wel om aangaande hoe mensen hun leven inrichten. De bijbel is niet de wet. Het is gewoon doodsimpel. Je hebt je er niet mee te bemoeien, want je bent verre van een authoriteit op het gebied van de wet. Dus je kunt met woorden goochelen wat je wilt, en incorrect ineens gaan vervangen door ongepast of weetikveel. De wet is eenvoudig. ieder mens is gerechtigd om zijn eigen leven in te delen naar godsdienst, seksuele voorkeur etcetera zolang dat binnen de wet valt, en niet zolang dat binnen de evangelies past. De wet is duidelijk, de evangelies spreken elkaar alleen maar tegen en zijn niet de wet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de wet
Ja, ik heb mijn huiswerk al gedaan namelijk. Nu jullie nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Topspin het volgende:
Volgens mij heb jij je mening allang klaar liggen Ali
Goh, je gaat het wiel opnieuw uitvinden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Verder onderzoek in dit topic dus. Dat kunnen we doen. Als je daar zin in hebt.
Geen zin inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn huiswerk al gedaan namelijk. Nu jullie nog.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om aangaande hoe mensen hun leven inrichten. De bijbel is niet de wet. Het is gewoon doodsimpel. Je hebt je er niet mee te bemoeien, want je bent verre van een authoriteit op het gebied van de wet. Dus je kunt met woorden goochelen wat je wilt, en incorrect ineens gaan vervangen door ongepast of weetikveel. De wet is eenvoudig. ieder mens is gerechtigd om zijn eigen leven in te delen naar godsdienst, seksuele voorkeur etcetera zolang dat binnen de wet valt, en niet zolang dat binnen de evangelies past. De wet is duidelijk, de evangelies spreken elkaar alleen maar tegen en zijn niet de wet.
Alleen krijg je dus wel een erg slecht punt voor je huiswerk, aangezien je alles veel te eenzijdig bestudeerd hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn huiswerk al gedaan namelijk. Nu jullie nog.
Als ik beweer een werkloze te zijn en ik heb wel werk, klopt mijn bewering niet. Die is dan incorrect. Dat is echter geen waarde-oordeel over het leven als werk hebbende of werkloze, maar een bepaling of mijn bewering over mijn leven in overeenstemming is met mijn leven. Als dat niet het geval is, is mijn bewering incorrect.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om aangaande hoe mensen hun leven inrichten. De bijbel is niet de wet. Het is gewoon doodsimpel. Je hebt je er niet mee te bemoeien, want je bent verre van een authoriteit op het gebied van de wet. Dus je kunt met woorden goochelen wat je wilt, en incorrect ineens gaan vervangen door ongepast of weetikveel. De wet is eenvoudig. ieder mens is gerechtigd om zijn eigen leven in te delen naar godsdienst, seksuele voorkeur etcetera zolang dat binnen de wet valt, en niet zolang dat binnen de evangelies past. De wet is duidelijk, de evangelies spreken elkaar alleen maar tegen en zijn niet de wet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |