ik had het niet eens gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand er ff een D tussen drukken.
Die honden ook!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef draculettetje het volgende:
ging goed tot ronja ging blaffen
die hoorde senna denk ik
BCC SC topicnaamquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Titel lijkt wel een sex sc topicnaam
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:23 schreef draculettetje het volgende:
vandaar je vraag in het andere topic ha ha
quote:
Probeer zelf wel de positieve spirit erin te houden. dikke vette pech vandaag, maar ga geen oog om oog tand om tand toepassen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:35 schreef Topspin het volgende:
Geen zin in lang bericht. Afspraak met begeleider die me zou rijden naar arbeidsdeskundige, krijg op het laatste moment te horen dat ze een andere afspraak heeft dus moest met de bus gaan, verkeerde bus genomen en fout uitgestapt, 30 minuten gelopen en niet kunnen vinden. Toen was het al te laat en maar terug naar huis gegaan. 7 stempels verneukt en nog geen resultaat. Volgende keer ga ik gewoon uit mezelf naar die arbeidsdeskundige zonder eerst af te spreken met andere begeleider, veel effectiever en zekerder.
Fout gelopen dus, ze zeiden dat ze me gebeld hadden maar geen telefoon gehad vandaag of gisteren.
Kan er verder niet wakker om liggen, erger me niet zo vaak om zulke dingen omdat ik weet dat instellingen het vaak druk hebben dus dan begrijp ik het ook. Volgende keer echter als ik me lichtelijk ziek voel of er iets tussenkomt zal ik ook niet terughouden om me af te melden, liefst op het laatste moment![]()
Was ook meer als grap omdat ik kan begrijpen dat ze het druk hebben, kreeg ook excuses aangeboden dus dat maakt het ook minder erg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probeer zelf wel de positieve spirit erin te houden. dikke vette pech vandaag, maar ga geen oog om oog tand om tand toepassen.
Wel netjes dat ze excuses aanbieden, als ze het ook maar de tegenpartij laten weten dat het hun fout was, anders word dat jou aangerekendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef Topspin het volgende:
[..]
Was ook meer als grap omdat ik kan begrijpen dat ze het druk hebben, kreeg ook excuses aangeboden dus dat maakt het ook minder erg.
Zo gaat er altijd overal wel ergens wat mis bij instellingen of bedrijven, verwachten dat alles tot in het perfecte goed loopt doe ik al lang niet meer.
Inderdaad jammer DracHad vanmorgen ook nog eens 5 pagina's getikt maar goed, volgende keer beter dan maar.
Ze hadden al opgebeld naar de tegenpartij dat ik op eigen vervoer kwam en dus later kon komen, maar dat later komen is uitgelopen. Degeen die aan het wachten was had zich dus voorbereid erop dus in principe niets aan het handje eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze excuses aanbieden, als ze het ook maar de tegenpartij laten weten dat het hun fout was, anders word dat jou aangerekend
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:57 schreef draculettetje het volgende:
op naar de volgende keer topspin!
Weet je heel zeker dat je dat wil doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad
Nu kan ik me nog beter voorbereiden erop ook, niet op dezelfde dag iets op papier gaan zetten dus wie weet heeft het ook een of ander voordeel in zich
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat je dat wil doen?
je schrijft best goed, maar je loopt dan de kans TE veel uit te wijden terwijl je iets misschien voor deze gelegenheid echt kort en bondig op paier zou kunnen zetten. Als je je dan te lang voorbereid ga je erover malen en zet je alles op papier en voor je het weetben je schrijver. heb je die hele arbeidsdeskundige niet meer nodig
Bij nader inzien s dat schrijven niet zo'n slecht idee. Als je het daarna kunt compacten tot dat wat echt nodig is om aan kennis over te dragen.
Ik ken je inmiddels door je lange teksten best behoorlijk, ook al is dit internet en laat jij zien wat je op een bepaald moment wil zien. Toch denk ik best een redelijke inschatting te kunnen maken van wie jij bent en wat je in deze levensfase wilt. Je bent vrij open dus zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef Topspin het volgende:
[..]
Compacten inderdaad, niet mijn sterkste kant. Toen ik daar overigens zei dat ik en boek wil schrijven over leven op poten zetten wanneer je compleet bent ingestort en tevebs enenthousiast bent en ook nog ervaring hebt vonden zij dat ook geweldig. Ook om hun eigen kennis uit te breiden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:20 schreef Topspin het volgende:
Uitweiden of inwijden, ik laat me liever inwijden door NokjeDaarna ga ik Nok vanzelf wel uitwijden
Verder veel spelfouten omdat ik helemaal niet handig zit hier met mijn laptop.
Wat is zuurvlees eigenlijk, patatje warm vlees ken ik wel maar zuurvlees werkelijk geen idee wat het isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:10 schreef Topspin het volgende:
Ik zou gebeld worden nog
kan weer een aantal weken duren want het is allemaal druk druk druk daar.
Net ff 2 grote frites zuurvlees gehaald bij de friture
Dankequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels door je lange teksten best behoorlijk, ook al is dit internet en laat jij zien wat je op een bepaald moment wil zien. Toch denk ik best een redelijke inschatting te kunnen maken van wie jij bent en wat je in deze levensfase wilt. Je bent vrij open dus zo moeilijk is dat niet.
Ik kan redelijk compacten (hey.... dat is deel van mijn werk)
Als jij schrijft en het redelijk op tijd voor je date naar mij mailt kan ik je wellicht helpen met compacten en het dan terugsturen aan jou om te zien of dat is wat je wilt zeggen.
Is dat niet gewoon stoofvlees?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is zuurvlees eigenlijk, patatje warm vlees ken ik wel maar zuurvlees werkelijk geen idee wat het is
Oh datquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde meer de tekst die je wilt opstellen voor de arbeidsdeskundige over wat je nou wil.
Ik zal je mijn correcte emailadres pmmen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef Topspin het volgende:
[..]
Oh dat
Zal die sturen zodra de tijd komt dat ik weer langs moet gaan, die man is druk bezet dus het kan weer minstens 4 weken duren ook Vandaag opgeschreven van dingen die ik fout doe overdag maar ik wil meer dingen opschreven..
Okeyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zal je mijn correcte emailadres pmmen dan
Volgens mij is zuurvlees iets typisch limburgsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, maar dat is toch niet zuur
Ah zelfde verschil tussen utrechtse bereklauw en berehapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Volgens mij is zuurvlees iets typisch limburgs
Zoiets jahquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah zelfde verschil tussen utrechtse bereklauw en berehap
werkse dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
vandaag weer werken
ook voor werk of ga je wat anders doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
werkse dan.
Ik word zo opgehaald.
hey die herken ik!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Een hele goede ochtend mijn lieve fok vriendjes en vriendinnetjes!
als je om 8:30 op moet staan is het goed te doen hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef Darkwolf het volgende:
Ochtend sex..... niet besteed aan avond mensen die geen ochtend mensen zijn.
En al helemaal niet als je om 05:45 op moet om naar werk te gaan!
Voor mij niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je om 8:30 op moet staan is het goed te doen hoor
Inderdaad een goede oplossing.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
dan spring je eerst onder de douche ben je en wakker en schoon!
20 minuten daarna weerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
dan spring je eerst onder de douche ben je en wakker en schoon!
doe je het s'avonds uitgebreid en in de ochtend dunnetjes overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad een goede oplossing.
Maar toch ben ik meer een avond sexer!
neuh dan moet ik haasten want ik moet om 9 uur beginnnequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een ander verhaal
en anders combineer je het gewoon en ga je samen douchen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je het s'avonds uitgebreid en in de ochtend dunnetjes over
ha ha haquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh dan moet ik haasten want ik moet om 9 uur beginnne
jou meissie wordt echt te groot hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:48 schreef vamperotica het volgende:
Mijn meissie gaat vanmiddag voor t eerst met een vriendinnetje naar de stad.....
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jou meissie wordt echt te groot hoor!
hoe bevalt de school
en had ze nou gelijk met de pauze?
vond het zo mooi klinken, mama je weet toch dat ik wel gelijk heb, wie gaat er nu naar die school!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja![]()
Goed geloof ik...Zat voor de verandering vol verhalen iig!!![]()
En tuurlijk niet!
Yup!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vond het zo mooi klinken, mama je weet toch dat ik wel gelijk heb, wie gaat er nu naar die school!
leuk van de verhalen!
Omdat ik het s'avonds doe wil niet zeggen dat het de ochtend daarna vanzelf gaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
doe je het s'avonds uitgebreid en in de ochtend dunnetjes over
niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Omdat ik het s'avonds doe wil niet zeggen dat het de ochtend daarna vanzelf gaat.
Heb geen wankelmoter daar beneden zitten hoor!
quote:
iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:33 schreef draculettetje het volgende:
zeg ik nou werkelijk zo vaak iets wat jij ook wil zeggen barra ha ha
Dat was voor werk, ja. Kom net weer thuis.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook voor werk of ga je wat anders doen?
quote:
What about a foot-massage?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was voor werk, ja. Kom net weer thuis.
Moeeeeeeee
Langzaam vanaf de voeten richting naar boven, boven bovenquote:
Teveel overgenomen van Vamp tijdens die massage?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Langzaam vanaf de voeten richting naar boven, boven boven
Tot en met de nek
Ik ga ff mediteren weer, heb zin om te schreeuwen maar kan beter mediteren
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Teveel overgenomen van Vamp tijdens die massage?
Ja, nou, lelijk he!quote:
Ik vind jou als voet juist wel grappig!quote:
Niet. De dames willen gemasseerd worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie van de dames wil mij even masseren
eens!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet. De dames willen gemasseerd worden.
Goeiemorgen allen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
barra!![]()
ow wacht hier was je nog niet
doe ik het morgen niet ha haquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i know! t is ook niet vervelend!t word alleen zon routine dat we elkaar 4 keer per dag gedag zeggen
!
jawel!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe ik het morgen niet ha ha
quote:
Leuk.... Was net op tijd thuis voor t streetdance...Schijnbaar zijn ze nog ff een nieuw programma in elkaar aan het draaien voor t NK..... Is ze heulemaal vol van, want dat wordt GAAF!..Ow nee VET!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hello de zoessie
hoe vond je meissie het in de stad met het dinnetje gister?
ow ja VET! ha ha ik moet zo wennen al die nieuwe uitspraken en helemaal uit de monden van je oudste 2quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leuk.... Was net op tijd thuis voor t streetdance...Schijnbaar zijn ze nog ff een nieuw programma in elkaar aan het draaien voor t NK..... Is ze heulemaal vol van, want dat wordt GAAF!..Ow nee VET!!
Alleen van al da huiswerk (Eergister biologie gister Frans) snapt ze niks.....
Altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja VET! ha ha ik moet zo wennen al die nieuwe uitspraken en helemaal uit de monden van je oudste 2
dat huiswerk is natuurlijk ook niks aan en dat zal het jaar door nog erger worden grrrr
hoe vaak hadden wij huiswerk af?
ha ha!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar 't was regelmatig in Apeldoorn blijven liggen![]()
quote:
hihihihihihihihiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:24 schreef vamperotica het volgende:
Ow hihihihi stoute Ronja...
Help...Ik begin trouwens teckels steeds leuker te vinden
Maar ik haaaaat teckels!
da's waar! komt wel!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef vamperotica het volgende:
Nee... En da's voorlopig maar even goed ook! (Qua huishouden enzo)
Yup...En dan een hond...En een kat of een paar van elk en dan zijn we weer terug bij af!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
al heb ik niet van gister middag tot nu geslapen hoor!
mensen nog plannen met dit aankomende mooie weer?
* vamperotica haalt het wasrek van zolder ( lees Bo dr kamer) en pleurt t in de tuin.......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Klussen.
EW wil zijn kamer anders. Gister maar gelijk aan begonnen door een zwarte vierkante klamboe mee te brengen en op te hangen en alvast een paar donkerrode kussentjes en donkerrood hoeslaken te kopen.
Vandaag haal ik zwarte latex en donkerrood. Op de zwarte (schuine) muur komen dan reuzeklaprozen. Heb ik laatst op mijn werk ook gedaan en dat staat geweldig. Die laat ik doorlopen op het rolgordijn dat er al hangt.
Intussen flink veel wassen draaien en buiten ophangen. Dat droogt snel nu.
da wil ik welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:41 schreef vamperotica het volgende:
Ow en kijk 's ff in t tilburgtopic als je wil...
hier ook flink wassenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Klussen.
EW wil zijn kamer anders. Gister maar gelijk aan begonnen door een zwarte vierkante klamboe mee te brengen en op te hangen en alvast een paar donkerrode kussentjes en donkerrood hoeslaken te kopen.
Vandaag haal ik zwarte latex en donkerrood. Op de zwarte (schuine) muur komen dan reuzeklaprozen. Heb ik laatst op mijn werk ook gedaan en dat staat geweldig. Die laat ik doorlopen op het rolgordijn dat er al hangt.
Intussen flink veel wassen draaien en buiten ophangen. Dat droogt snel nu.
Veel te mooi weer voor.quote:
Je laat je haar toch wel lang, hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
pffff ik wil een goeie snoeischaar
En dat zeg je tegen mij?quote:
Ik doe dat nooooooooooooit meer!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:
ja, neeeee, ze heeft zo'n mooi haar. Jij ook trouwens. niet afknippen
Je wilde toch huisdieren. Nou, niet zeuren dan.quote:
ik zie ze al een mol uitlaten aan een riempjequote:Op maandag 1 september 2008 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je wilde toch huisdieren. Nou, niet zeuren dan.
ja, maar k mag ze nie houwuh!quote:Op maandag 1 september 2008 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je wilde toch huisdieren. Nou, niet zeuren dan.
ja ghehehe en dan de tuin sproeien en paniek en bakje voer en tadaaaaaa!quote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
da's ook flauw!
maar goed dat je geen hamsters nu hebt
anders liepen die vast ook weer zo'n molshoopgat in
of parkietjes die zomaar wegvliegenquote:Op maandag 1 september 2008 12:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja ghehehe en dan de tuin sproeien en paniek en bakje voer en tadaaaaaa!
Ja ghehehehehehe En honden die hun baasje alleen buiten laten lopen in de regen ( nou ja niet bij on , maar de papa)quote:Op maandag 1 september 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of parkietjes die zomaar wegvliegen
nou ja zomaar
hahahaha ja die vind ik ook nog steeds goedquote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja ghehehehehehe En honden die hun baasje alleen buiten laten lopen in de regen ( nou ja niet bij on , maar de papa)
Jaquote:Op maandag 1 september 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hahahaha ja die vind ik ook nog steeds goed
maar ook een andere hond die met wordt uit de auto gelokt moest worden, die wilde niet bij zn eigen baasje blijven maar juist met de papa mee
vissen waarvan je uberhaupt niet had gedacht dat ze nog zouden levenquote:Op maandag 1 september 2008 12:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja![]()
En vissen met hersenbloedingen ( owkee..bij B) en met vogeltjes naar de dierenarts enzo
hihi jaquote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef vamperotica het volgende:
ja inderdaad!!! En wat waren ze gróót opeens! ( na een winter in een laagje modder in een emmer buiten te hebben gestaan..... Dat doet goudvissen goed!!)
Doorgaans kost een nieuw ritme in het begin even wat energie, maar die krijg je dubbel terug als je er eenmaal in zit.quote:Op maandag 1 september 2008 16:02 schreef Topspin het volgende:
Gute mittag
Net een strak plannings-schema opgesteld met alles wat ik deze week en komende week gedaan wil krijgen. Ook tijd ingeplanned om te ontbijten zodat ik me eraan ga houden om te ontbijten. Een strakke planning om tot structuur te komen is nummer 1, aan de planning voldoen is een tweede maar ik ga er in ieder geval helemaal voor. Moet ergens beginnen met structuur aanbrengen. Het wordt dus ook de wekker zetten voortaan en niet naar gelieve blijven liggen want straks als ik aan het werk ga is dat alleen maar meegenomen dat ik al gewend ben om vroeg op te staan.
Alleen al het aanzien van de planning op papier zorgt voor orde hier een beetje, tis in ieder geval beter dan aankloten. Nu verschillende taken op bepaalde tijdstippen ingedeeld en zo proberen uit het hangritme te komen nog meer dan voorheen.
Merk dan wel een terugwerkende kracht nog vaker op, dan wil ik met volle kracht vooruit en dan wordt ik als het ware terug gestuwd alsof ik niet genoeg kracht heb of iets dergelijksDat krijg je na lange tijd van herstellen ook.
Jawel heur!! Juist wel!!quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Begrijp ik dat Vamp maar beter niet aan huisdieren kan beginnen?
klopt als een bus!quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:53 schreef vamperotica het volgende:
Jij woensdag nu toch?
Pfff...weet dak t gister gevraagd heb, maar ben t echt heulemaal kwijt!
en wat kom je hier uit delen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEEEE MORGEN ! IK BEN GASTON VAN DE POSTCODELOTERIJ!!!!
kusjesquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en wat kom je hier uit delen?
ik had het kunnen weten hequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kusjes
en als jij de mannelijke tru-ertjes nou even een kusje geeeft doe ik de vrouwlijke
daarom reageerde je ookquote:
owww ik dacht omdat je topspin stiekum wel een kusje zou willen gevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk omdat ik geen zin heb om te werken
ssssssssssst nou verraad je hetquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owww ik dacht omdat je topspin stiekum wel een kusje zou willen geven
geeft nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ssssssssssst nou verraad je het
Tis inderdaad uit de sleur komen en uit die spiraal komen van een lange tijd wat veel energie lijkt te wreten, alsof er nogmaals krachten zijn die tegenwerken om uit dat hang-ritme te komen. Planning van vandaag tot nu toe aan gehouden en dan vink ik steeds af waar ik me aan gehouden heb zodat ik ook zie wat ik wel en niet gedaan heb.quote:Op maandag 1 september 2008 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doorgaans kost een nieuw ritme in het begin even wat energie, maar die krijg je dubbel terug als je er eenmaal in zit.
gaat wel, de dagbehandeling vreet energie maar toch hou ik volquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:15 schreef draculettetje het volgende:
hoi saraats
hoe gaat ie daar>
@ topspin, ritme krijgen kost tijd maar volgens mij ben je aardig op weg!
goed zo!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
gaat wel, de dagbehandeling vreet energie maar toch hou ik vol
Buurman kwam ermee... Die hoorden ( aan de kant van Mick) een soort gekrabbel en gezoem en zag wat in en uit vliegen..... (Heb zelf eik nog nix gemerkt of gezien.... Morgen ff belletjes plegen enzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:23 schreef draculettetje het volgende:
nu nog? verdorie, hier trouwens gister echt een enorme spin
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:15 schreef draculettetje het volgende:
@ topspin, ritme krijgen kost tijd maar volgens mij ben je aardig op weg!
ah da's fijnquote:
Hond al weer terug?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah da's fijn
ik ben mn hond kwijt.....
de buurvrouw zou d'r uitlaten maar ik denk dat ze haar ook mee naar huis heeft meegenomen
hihiquote:Op donderdag 4 september 2008 08:43 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen
Heerlijk geslapen. Werd al een paar dagen overdwars in mijn bed wakker. heb het nu maar weer eens een kwart slag gedraaid dan
Wel voor het eerst sinds tijden toch maar een pyama aangetrokken. Best koud 's nachts
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da heb ik dan aan de foon verteld hihi
Had de wekker op 11:00 gezet, foutje dus, maar goed, was om 08:45 wakker dus zo erg is het niet. Zolang ik vanavond maar weer op 10:00 zet, denk dat ik morgen ook weer vroeger wakker ben. Overdag actiever betekend 's nachts beter slapen dus ook vroeger wakker worden.quote:
ik of topspin?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:18 schreef nokwanda het volgende:
wekker zetten is deel van het maken van een ritme. Een automatisme dat iedere dag terugkomt.
Hoe laat ga je nu naar bed dan?
dat vind ik nou best wijze woorden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef vamperotica het volgende:
Topspin....
Ik reageer niet zo veel op je, maar lees het meestal wel....Vind dat je goed bezig bent! Knap dat je je aan je schema houdt! Maar zie het wel als leidraad, niet als heilige bijbel!
9 uur slaap is toch ook mooi? Meer bezig zijn en opbouwen betekend ook nog wel eens dat je lichaam wat meer rust nodig heeft!
En dat uit mijn vingers!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik nou best wijze woorden!
Ghehehe...Ik vind het sowieso knap hoor!! Mij lukt het vaak 1 dag om me aan mn schema te houden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef Topspin het volgende:
Danke Vamp
Ik ga het ook niet overdrijven ofzo denk ik, heb genoeg overdreven afgelopen jaren en te hard van stapel gelopen wat uiteindelijk leidt tot falen. Alles te gemotiveerd willen oppakken en dan zakt het kaartenhuis weer in. Dan heb ik eerst teveel motivatie en daarna zakt de motivatie weg. Zelfde als bij stoppen met roken, te erg willen en uiteindelijk is het niet juist verdeeld dat willen.
9 uur slaap daar teken ik dus voor, het hoeven geen 11 uur of 12 uur te zijn want dan slaap ik te lang, liever ook niet om 0300 al wakker worden want dan ben ik ook duf. Constant 9 uur slaap maar ook dat is iets dat soms onmogelijk lijkt want er zijn soms van die nachten waarbij het slapen in geen mogelijkheid lijkt te lukken.
Ik sta er af en toe ook verbaasd van dat het 's morgens en 's avonds zo snel af koelt! En dat het alweer steeds korter licht blijft!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:28 schreef Topspin het volgende:
Nou zo vreemd is dat niet voor zo'n slimme dame dat het uit je vingers komt
Ben trouwens verkoudenGisteren tot 23:00 buiten gezeten terwijl het behoorlijk koud was, heb nog de lente in de kop en het leek gisteren winter te zijn gevoelsmatig.
tis idd echt wel gedaan met de lekkere avonden buiten enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:28 schreef Topspin het volgende:
Nou zo vreemd is dat niet voor zo'n slimme dame dat het uit je vingers komt
Ben trouwens verkoudenGisteren tot 23:00 buiten gezeten terwijl het behoorlijk koud was, heb nog de lente in de kop en het leek gisteren winter te zijn gevoelsmatig.
11 uur slapen na een nacht van wakker liggen doe ik dan wel om in te halen van slaapquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe...Ik vind het sowieso knap hoor!! Mij lukt het vaak 1 dag om me aan mn schema te houden!
Hoewel....De woonkamer ziet er al een paar dagen redelijk bijgehouden uit!!
11 of 12 uur slaap kán ook best wel eens lekker zijn....zeker na een paar nachten om 3.00 wakeer!! Ff bijtanken! En het is pcies zoals je schrijft....TE strak alles willen plannen en doen...Dat gaat een keer fout en dan heb je wel een s kans dt je heel je motivatie kwijt bent
Kwart over acht kwam de schemering al naar voren gisteren en was het al bijna donker, temperatuur leek meer op winter dan herfst maar dat kan aan mij liggen. Gisteren dan wel met 2 truien en 2 t-shirts buiten gezeten maar alsnog heb ik een verkoudheid te pakken. Eigen schuld dikke bult dan maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik sta er af en toe ook verbaasd van dat het 's morgens en 's avonds zo snel af koelt! En dat het alweer steeds korter licht blijft!
Bussloo ken ik niet, is dat een natuurgebied of wat anders?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis idd echt wel gedaan met de lekkere avonden buiten enzo
stomme herfst
alhoewel we dan vanaf volgende week wel met ronja bij bussloo mogen lopen!
Jawel.... Maar tot vanmorgen was het wel makkelijker...Toen was het alleen maar rekening houden met het feit dat ze er niet zou zijn volgende week....Nu komen er opeens ook emoties bij kijken!quote:
stiekum had ik het niet anders verwachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:42 schreef vamperotica het volgende:
Pffff...Even tussendoor....Dochterlief gaat vandaag voor het eerst vanuit school naar dr vader om daar de hele week te blijven( en misschien af en toe hier te eten
)
Doet me toch meer als ik dacht!
Ghehehequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stiekum had ik het niet anders verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we pics verwachten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef ToT het volgende:
Beetje sauzen enzo en dan kan ik er zo in, maar er moeten eigenlijk op den duur wel een paar dingetjes gebeuren; ik ben niet tevreden met 2 verbouwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |