abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:54:41 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61132215
Game on!
be good!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61132230
ik niet hoor!

ik heb uitgeslapen
pi_61132236
Haha spelfout in de TT
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:57:52 #4
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61132270
Was dat maar waar

Goedemorgen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:58:12 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61132280
kan iemand er ff een D tussen drukken.
stay frosty
pi_61132320
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand er ff een D tussen drukken.
ik had het niet eens gezien
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:18:48 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61132711
coke niet
stay frosty
pi_61133748
Oe...Uitslapen...Da willik ook!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61133777
ging goed tot ronja ging blaffen
die hoorde senna denk ik
pi_61133798
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef draculettetje het volgende:
ging goed tot ronja ging blaffen
die hoorde senna denk ik
Die honden ook!
pi_61133886
ha ha ze is het gewoon echt gewend
met als resultaat dat we buiten liepen maar senna al weg was ha ha
pi_61133918
Hihihi.... Ja, dat krijg je dan!
pi_61133938
precies eigen schuld dikke bult
pi_61134015
Yup
pi_61134032
hoe was het?
pi_61134224
Goed... Dinsdag beginnen!
pi_61134256
da's snel! maar wel fijn!
pi_61136964
Titel lijkt wel een sex sc topicnaam
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:04:25 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61138175
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Titel lijkt wel een sex sc topicnaam
BCC SC topicnaam
stay frosty
pi_61143624
vandaar je vraag in het andere topic ha ha
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:25:25 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61143680
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:23 schreef draculettetje het volgende:
vandaar je vraag in het andere topic ha ha
stay frosty
pi_61143704
zie ik begin het nog wel eens te snappen
pi_61146410
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:57 schreef Windigo het volgende:
Was dat maar waar

Goedemorgen

precies
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61146784
ha die nok!
pi_61147447
Haai. Ben je een beetje bijgekomen van gister?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61148570
zo'n beetje wel lekker de hele dag over gedaan!
pi_61148724
Geen zin in lang bericht. Afspraak met begeleider die me zou rijden naar arbeidsdeskundige, krijg op het laatste moment te horen dat ze een andere afspraak heeft dus moest met de bus gaan, verkeerde bus genomen en fout uitgestapt, 30 minuten gelopen en niet kunnen vinden. Toen was het al te laat en maar terug naar huis gegaan. 7 stempels verneukt en nog geen resultaat. Volgende keer ga ik gewoon uit mezelf naar die arbeidsdeskundige zonder eerst af te spreken met andere begeleider, veel effectiever en zekerder.

Fout gelopen dus, ze zeiden dat ze me gebeld hadden maar geen telefoon gehad vandaag of gisteren.

Kan er verder niet wakker om liggen, erger me niet zo vaak om zulke dingen omdat ik weet dat instellingen het vaak druk hebben dus dan begrijp ik het ook. Volgende keer echter als ik me lichtelijk ziek voel of er iets tussenkomt zal ik ook niet terughouden om me af te melden, liefst op het laatste moment
Genieten is toegestaan!!!
pi_61148932
hmmm da's minder topspin!
pi_61148985
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:35 schreef Topspin het volgende:
Geen zin in lang bericht. Afspraak met begeleider die me zou rijden naar arbeidsdeskundige, krijg op het laatste moment te horen dat ze een andere afspraak heeft dus moest met de bus gaan, verkeerde bus genomen en fout uitgestapt, 30 minuten gelopen en niet kunnen vinden. Toen was het al te laat en maar terug naar huis gegaan. 7 stempels verneukt en nog geen resultaat. Volgende keer ga ik gewoon uit mezelf naar die arbeidsdeskundige zonder eerst af te spreken met andere begeleider, veel effectiever en zekerder.

Fout gelopen dus, ze zeiden dat ze me gebeld hadden maar geen telefoon gehad vandaag of gisteren.

Kan er verder niet wakker om liggen, erger me niet zo vaak om zulke dingen omdat ik weet dat instellingen het vaak druk hebben dus dan begrijp ik het ook. Volgende keer echter als ik me lichtelijk ziek voel of er iets tussenkomt zal ik ook niet terughouden om me af te melden, liefst op het laatste moment
Probeer zelf wel de positieve spirit erin te houden. dikke vette pech vandaag, maar ga geen oog om oog tand om tand toepassen.
pi_61149053
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Probeer zelf wel de positieve spirit erin te houden. dikke vette pech vandaag, maar ga geen oog om oog tand om tand toepassen.
Was ook meer als grap omdat ik kan begrijpen dat ze het druk hebben, kreeg ook excuses aangeboden dus dat maakt het ook minder erg.

Zo gaat er altijd overal wel ergens wat mis bij instellingen of bedrijven, verwachten dat alles tot in het perfecte goed loopt doe ik al lang niet meer.

Inderdaad jammer Drac Had vanmorgen ook nog eens 5 pagina's getikt maar goed, volgende keer beter dan maar.
pi_61149092
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef Topspin het volgende:

[..]

Was ook meer als grap omdat ik kan begrijpen dat ze het druk hebben, kreeg ook excuses aangeboden dus dat maakt het ook minder erg.

Zo gaat er altijd overal wel ergens wat mis bij instellingen of bedrijven, verwachten dat alles tot in het perfecte goed loopt doe ik al lang niet meer.

Inderdaad jammer Drac Had vanmorgen ook nog eens 5 pagina's getikt maar goed, volgende keer beter dan maar.
Wel netjes dat ze excuses aanbieden, als ze het ook maar de tegenpartij laten weten dat het hun fout was, anders word dat jou aangerekend
pi_61149233
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Wel netjes dat ze excuses aanbieden, als ze het ook maar de tegenpartij laten weten dat het hun fout was, anders word dat jou aangerekend
Ze hadden al opgebeld naar de tegenpartij dat ik op eigen vervoer kwam en dus later kon komen, maar dat later komen is uitgelopen. Degeen die aan het wachten was had zich dus voorbereid erop dus in principe niets aan het handje eigenlijk.

Maar volgende keer dus wel direct van huis naar het gebouw waar de arbeidsdeskundige zit, niet eerst via een omweg met die andere begeleider want sowieso is dat zinloos.

Meestal heeft mijn broer een gat vrij in zijn dag om mij te brengen, zelf rijden al jaren niet gedaan dus lukt ook niet voordat ik een paar lessen ga nemen.
pi_61149401
op naar de volgende keer topspin!
pi_61149465
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:57 schreef draculettetje het volgende:
op naar de volgende keer topspin!
Inderdaad

Nu kan ik me nog beter voorbereiden erop ook, niet op dezelfde dag iets op papier gaan zetten dus wie weet heeft het ook een of ander voordeel in zich
pi_61150866
weet je al wanneer de volgende afspraak is dan?
pi_61151943
Ik zou gebeld worden nog

kan weer een aantal weken duren want het is allemaal druk druk druk daar.

Net ff 2 grote frites zuurvlees gehaald bij de friture
pi_61152099
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad

Nu kan ik me nog beter voorbereiden erop ook, niet op dezelfde dag iets op papier gaan zetten dus wie weet heeft het ook een of ander voordeel in zich
Weet je heel zeker dat je dat wil doen?
je schrijft best goed, maar je loopt dan de kans TE veel uit te wijden terwijl je iets misschien voor deze gelegenheid echt kort en bondig op paier zou kunnen zetten. Als je je dan te lang voorbereid ga je erover malen en zet je alles op papier en voor je het weetben je schrijver. heb je die hele arbeidsdeskundige niet meer nodig

Bij nader inzien s dat schrijven niet zo'n slecht idee. Als je het daarna kunt compacten tot dat wat echt nodig is om aan kennis over te dragen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61152148
Of is het nou uitweiden?
Ik weet het echt niet meer. wat erg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61152213
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Weet je heel zeker dat je dat wil doen?
je schrijft best goed, maar je loopt dan de kans TE veel uit te wijden terwijl je iets misschien voor deze gelegenheid echt kort en bondig op paier zou kunnen zetten. Als je je dan te lang voorbereid ga je erover malen en zet je alles op papier en voor je het weetben je schrijver. heb je die hele arbeidsdeskundige niet meer nodig

Bij nader inzien s dat schrijven niet zo'n slecht idee. Als je het daarna kunt compacten tot dat wat echt nodig is om aan kennis over te dragen.

Compacten inderdaad, niet mijn sterkste kant. Toen ik daar overigens zei dat ik en boek wil schrijven over leven op poten zetten wanneer je compleet bent ingestort en tevebs enenthousiast bent en ook nog ervaring hebt vonden zij dat ook geweldig. Ook om hun eigen kennis uit te breiden.
pi_61152316
Uitweiden of inwijden, ik laat me liever inwijden door Nokje Daarna ga ik Nok vanzelf wel uitwijden

Verder veel spelfouten omdat ik helemaal niet handig zit hier met mijn laptop.

[ Bericht 21% gewijzigd door Topspin op 26-08-2008 22:29:14 ]
pi_61152660
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef Topspin het volgende:

[..]

Compacten inderdaad, niet mijn sterkste kant. Toen ik daar overigens zei dat ik en boek wil schrijven over leven op poten zetten wanneer je compleet bent ingestort en tevebs enenthousiast bent en ook nog ervaring hebt vonden zij dat ook geweldig. Ook om hun eigen kennis uit te breiden.
Ik ken je inmiddels door je lange teksten best behoorlijk, ook al is dit internet en laat jij zien wat je op een bepaald moment wil zien. Toch denk ik best een redelijke inschatting te kunnen maken van wie jij bent en wat je in deze levensfase wilt. Je bent vrij open dus zo moeilijk is dat niet.
Ik kan redelijk compacten (hey.... dat is deel van mijn werk)
Als jij schrijft en het redelijk op tijd voor je date naar mij mailt kan ik je wellicht helpen met compacten en het dan terugsturen aan jou om te zien of dat is wat je wilt zeggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61152710
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:20 schreef Topspin het volgende:
Uitweiden of inwijden, ik laat me liever inwijden door Nokje Daarna ga ik Nok vanzelf wel uitwijden

Verder veel spelfouten omdat ik helemaal niet handig zit hier met mijn laptop.
nou..... ik kan me voorstellen dat dat live iets tegenvalt
Gekkie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61152713
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:10 schreef Topspin het volgende:
Ik zou gebeld worden nog

kan weer een aantal weken duren want het is allemaal druk druk druk daar.

Net ff 2 grote frites zuurvlees gehaald bij de friture
Wat is zuurvlees eigenlijk, patatje warm vlees ken ik wel maar zuurvlees werkelijk geen idee wat het is
pi_61152767
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ken je inmiddels door je lange teksten best behoorlijk, ook al is dit internet en laat jij zien wat je op een bepaald moment wil zien. Toch denk ik best een redelijke inschatting te kunnen maken van wie jij bent en wat je in deze levensfase wilt. Je bent vrij open dus zo moeilijk is dat niet.
Ik kan redelijk compacten (hey.... dat is deel van mijn werk)
Als jij schrijft en het redelijk op tijd voor je date naar mij mailt kan ik je wellicht helpen met compacten en het dan terugsturen aan jou om te zien of dat is wat je wilt zeggen.
Danke

Heb wel wat teksten liggen die ik wil publiceren voor klein publiek over hoe jezelf te conditioneren maar ik vind het allemaal teksten die iedereen verzonnen kan hebben op de een of andere manier. De moeite doen om er wat van te bakken en vervolgens het idee dat iedereen het kan doen of weet.
pi_61152817
Ik bedoelde meer de tekst die je wilt opstellen voor de arbeidsdeskundige over wat je nou wil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61152833
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Wat is zuurvlees eigenlijk, patatje warm vlees ken ik wel maar zuurvlees werkelijk geen idee wat het is
Is dat niet gewoon stoofvlees?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61152867
Ik ga ff tv kijken en dan op bed online wezen

Dag Nok

Over 15 minuten waarschijnlijk live vanuit bed
pi_61152926
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde meer de tekst die je wilt opstellen voor de arbeidsdeskundige over wat je nou wil.
Oh dat

Zal die sturen zodra de tijd komt dat ik weer langs moet gaan, die man is druk bezet dus het kan weer minstens 4 weken duren ook Vandaag opgeschreven van dingen die ik fout doe overdag maar ik wil meer dingen opschreven..
pi_61152959
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef Topspin het volgende:

[..]

Oh dat

Zal die sturen zodra de tijd komt dat ik weer langs moet gaan, die man is druk bezet dus het kan weer minstens 4 weken duren ook Vandaag opgeschreven van dingen die ik fout doe overdag maar ik wil meer dingen opschreven..
Ik zal je mijn correcte emailadres pmmen dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61153822
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik zal je mijn correcte emailadres pmmen dan
Okey

Doe maar.................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: