Deze zeker?quote:
gvdquote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
Echt waar: http://www.inter.it/aas/news/reader?N=29701&L=en&CAT=3
quote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
Echt waar: http://www.inter.it/aas/news/reader?N=29701&L=en&CAT=3
get oe zus weg?quote:
Ok, het zal ook wel waar zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Twentesport doet niet aan geruchten. Het is een nieuwssite.
volgens mij kan hij ook rechtsback spelen.. maar speelde bij nac vooral rechts middenveld.quote:Op maandag 1 september 2008 22:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
2,5 miljoen was zijn clausule-prijs volgens het AD (dat was een tijdje terug). Is inderdaad een stevig bedrag voor Twente. Maar Stam is toch een middenvelder en geen rechtsback waar toch op zoek naar zijn?
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=87872quote:RTV Oost
Ronnie Stam speelt de komende vier seizoenen voor FC Twente. Hij komt over van NAC Breda waar hij zes seizoenen actief was.
FC Twente was nog op zoek naar een rechterverdediger nadat Luke Wilkshire vorige week vertrok naar Dynamo Moskou. De 24-jarige Stam had nog een vierjarig contract in Breda maar daarin stond ook een gelimiteerde transfersom van twee en een half miljoen euro. Twente heeft naar verluid iets minder betaald. Oud FC Twente-speler Collins John speelt de rest van dit seizoen bij NEC in Nijmegen. De 22-jarige aanvaller uit Nijverdal wordt gehuurd van het Engelse Fulham. De transfermarkt is aan het einde van maandagavond gesloten. Daardoor kunnen er tot aan de winterstop geen spelers meer worden getransfereerd.
Tsja, Twente vraagt voor iedere speler van zichzelf veel geld, dan kunnen ze het andersom ook verwachten.quote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef venomsnake het volgende:
Hoop geld imo.
Twente vraagt normale bedragen. Ze zitten nu in de positie dat ze geen spelers hoeven te verkopen om gezond te blijven (vroeger was dat wel nodig)quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, Twente vraagt voor iedere speler van zichzelf veel geld, dan kunnen ze het andersom ook verwachten.
Was de afkoopsom in z'n contract, NAC wilde hem in principe liever niet (zo laat) kwijt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, Twente vraagt voor iedere speler van zichzelf veel geld, dan kunnen ze het andersom ook verwachten.
Ze kunnen inderdaad vragen wat ze willen, ik geef ze wel gelijk maar 6 miljoen voor Wielaert is niet echt normaal of wel?quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente vraagt normale bedragen. Ze zitten nu in de positie dat ze geen spelers hoeven te verkopen om gezond te blijven (vroeger was dat wel nodig)
Zo ging het verhaal niet. Vitesse wilde 3,5 miljoen voor Verhaegh en dat was teveel voor Twente.quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja en 2,5 miljoen wouden ze niet voor Verheagh betalen en ze hadden toch een rechtsback nodig in Enschede.
Tja. Hij is al 2 jaar (samen met Engelaar) de beste speler van Twente. Zal me ook niets verbazen wanneer hij binnenkort voor Oranje wordt opgeroepen. 6 miljoen niet onrealistisch, omdat Twente dat geld ook nodig heeft om een kaliber Wielaert terug te kopen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad vragen wat ze willen, ik geef ze wel gelijk maar 6 miljoen voor Wielaert is niet echt normaal of wel?
Ja toen Zomer naar die andere club in Gelderland ging kon hij niet meer worden betrokken in de deal en daardoor ging de prijs omhoog heb ook gelezen dat ze het nog hebben geprobeerd met Heubach en Wellenberg. met die spelers las ik bedragen van 1 miljoen en 1,5 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo ging het verhaal niet. Vitesse wilde 3,5 miljoen voor Verhaegh en dat was teveel voor Twente.
das ook een verrassendequote:Op maandag 1 september 2008 23:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
hans van der haar op huurbasis naar AGOVV !
Die gaat denk ik nog liever in de 1e divisie voetballen dan een beetje minder verdienen bij een leuke eredivisieclub.quote:Op maandag 1 september 2008 23:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
hans van der haar op huurbasis naar AGOVV !
Geruchten komen overal vandaan jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees op een Chelsea-forum dat Sky Sports TV zegt dat Robinho naar City is.
Dat zouzijn op verschillende niveau's
AIlton, die is pas rond!quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef Jasza het volgende:
Berbatov is rond.
Haha, die nieuwe arabieren daar hebben grote plannen.quote:
Barry heeft immers te kennen gegeven gewoon bij Villa te blijven.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:
Barry naar Man City zou ook wel leuk zijn
Lijkt wel of ze in hun jubileumjaar kapot willen gaan en laag willen eindigen. Ik maal er niet om.quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dacht dat het een grap was.
Op een bepaalde manier is het natuurlijk ook wel een grap. Wie haalt nou een matige keeper van 39, had dan Mulder of Ekramy gehouden. Of die Toonen een contract gegeven...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Barry heeft immers te kennen gegeven gewoon bij Villa te blijven.
Hmz, zou wel een mooie transfer voor Arsenal zijn..quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet niet of ie al was voorbij gekomen maar: Afellay --> Arsenal.
quote:'Zeehond' Kerlon vertrekt naar Chievo
Serie A-club Chievo heeft de Braziliaan Kerlon aangetrokken. De 20-jarige aanwinst komt over van Cruzeiro, waar hij mede door een zware knieblessure nauwelijks speelminuten maakte.
Kerlon werd lange tijd gezien als één van de grootste talenten van Brazilië. Zijn handelsmerk is zijn zeehondendribbel, waarbij hij de bal op zijn hoofd laat stuiteren terwijl hij over het veld loopt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor dat soort bullshit is een ander topicquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet niet of ie al was voorbij gekomen maar: Huntelaar --> Real Madrid
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hmz, zou wel een mooie transfer voor Arsenal zijn..
Ik zou hem ook wel bij Barcelona willen zien..
Huilie !quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:28 schreef WeebI het volgende:
[..]
Voor dat soort bullshit is een ander topic
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Robinho nu defenitief naar Real Madrid
Rare zet van Spurs. Campbell is zeker geen 15 miljoen waard.quote:'United haalt Berbatov weg bij Spurs'
Tottenham Hotspur heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt het bod van Manchester United op Dimitar Berbatov geaccepteerd. Als onderdeel van de overeenkomst vertrekt Fraizer Campell naar de Spurs.
Dat meldt de Daily Mail. Hoewel Tottenham Hotspur zo'n 42 miljoen euro op tafel wilde leggen voor de Bulgaarse spits, gaf de Londense club Manchester United toch toestemming om te praten met Berbatov. Sleutel in de transfer was de twintigjarige spits Campbell, die naar Tottenham vertrekt.
United betaalt 25 miljoen euro voor Berbatov, die vanavond een gesprek had met United-coach Alex Ferguson. Hij doorstond de medische keuring, waardoor United één van de grootste en langste transferonderhandelingen van deze zomer kon afronden.
Had ik meteen gedaan, als Man Utd zijnde.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:54 schreef Prik0 het volgende:
[[ Hoewel Tottenham Hotspur zo'n 42 miljoen euro op tafel wilde leggen ]]
\quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Had ik meteen gedaan, als Man Utd zijnde.
Zal wel pond zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:54 schreef Prik0 het volgende:
Berbatov > Utd
[..]
Rare zet van Spurs. Campbell is zeker geen 15 miljoen waard.
Da's al beter.quote:0034: ENORMOUS BREAKING TRANSFER NEWS
The Spurs website says they have agreed to sell Dimitar Berbatov to Manchester United for £30.75m, with Fraizer Campbell going to Spurs on a season-long loan. Did you get all that
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Grimm het volgende:
Man city wil in de volgende transferperiode Torres, C.Ronaldo en Fabregas halen
De Championship staat bijna even hoogquote:Op woensdag 3 september 2008 07:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoge positie van de Eredivisie toch.
quote:Spartak haalt Braziliaan met sterk rechterbeen
Geschreven op dinsdag, 9 december om 23:45
Spartak Moskou heeft dinsdag overeenstemming bereikt met Gremio de Porto Alegre over de transfer van Rafael Carioca. Voor een bedrag van acht miljoen euro maakte de negentienjarige middenvelder de overstap naar Rusland. Zestig procent van het bedrag is voor Gremio, de rest voor zijn voormalige werkgever en tweedeklasser Profute. Carioca, die eigenlijk als Rafael de Souza Pereira door het leven gaat, is veelvuldig jeugdinternational en debuteerde afgelopen seizoen in de Braziliaanse Série A. Hij miste in zijn debuutjaar slechts één wedstrijd en was een onmisbare schakel in de formatie van Celso Roth. Hij werd achter Hernandes van São Paulo zelfs uitgeroepen tot de beste rechtsbenige middenvelder van de Braziliaanse competitie.
"Elke speler droomt ervan om ooit in Europa aan de slag te gaan", vertelde Carioca dinsdag bij de prijsuitreiking. "Dat is voor mij niet anders. Ik heb mijn transfer voor een groot deel aan Gremio te danken. Het is allemaal heel erg snel gegaan, maar ik kijk uit naar een nieuwe stap in mijn nog prille loopbaan."
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:50 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Voor dat geld had ik hem graag bij Feyenoord gezien
quote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys-spits naar Malta
Goeie zaakwaarnemer heeft ie, van QB-wissel naar een profclub.
zozo, daar was twente ook in geinteresseerdquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef venomsnake het volgende:
Patrick Engelsten --> SC Heerenveen
Mot nog wel medisch gekeurd worden.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Weet niet of ie al was voorbij gekomen maar: Huntelaar --> Real Madrid
Donovan Baillyquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Transfers inkomend Borussia Monchengladbach
Thomas Galasek -> Banik Ostrava
Donovan Bailly -> Racing Genk
Paul Stalteri -> Tottenham Hotspur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |