Was de afkoopsom in z'n contract, NAC wilde hem in principe liever niet (zo laat) kwijt.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, Twente vraagt voor iedere speler van zichzelf veel geld, dan kunnen ze het andersom ook verwachten.
Ze kunnen inderdaad vragen wat ze willen, ik geef ze wel gelijk maar 6 miljoen voor Wielaert is niet echt normaal of wel?quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente vraagt normale bedragen. Ze zitten nu in de positie dat ze geen spelers hoeven te verkopen om gezond te blijven (vroeger was dat wel nodig)
Zo ging het verhaal niet. Vitesse wilde 3,5 miljoen voor Verhaegh en dat was teveel voor Twente.quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja en 2,5 miljoen wouden ze niet voor Verheagh betalen en ze hadden toch een rechtsback nodig in Enschede.
Tja. Hij is al 2 jaar (samen met Engelaar) de beste speler van Twente. Zal me ook niets verbazen wanneer hij binnenkort voor Oranje wordt opgeroepen. 6 miljoen niet onrealistisch, omdat Twente dat geld ook nodig heeft om een kaliber Wielaert terug te kopen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad vragen wat ze willen, ik geef ze wel gelijk maar 6 miljoen voor Wielaert is niet echt normaal of wel?
Ja toen Zomer naar die andere club in Gelderland ging kon hij niet meer worden betrokken in de deal en daardoor ging de prijs omhoog heb ook gelezen dat ze het nog hebben geprobeerd met Heubach en Wellenberg. met die spelers las ik bedragen van 1 miljoen en 1,5 miljoen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo ging het verhaal niet. Vitesse wilde 3,5 miljoen voor Verhaegh en dat was teveel voor Twente.
das ook een verrassendequote:Op maandag 1 september 2008 23:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
hans van der haar op huurbasis naar AGOVV !
Die gaat denk ik nog liever in de 1e divisie voetballen dan een beetje minder verdienen bij een leuke eredivisieclub.quote:Op maandag 1 september 2008 23:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
hans van der haar op huurbasis naar AGOVV !
Geruchten komen overal vandaan jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees op een Chelsea-forum dat Sky Sports TV zegt dat Robinho naar City is.
Dat zouzijn op verschillende niveau's
AIlton, die is pas rond!quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef Jasza het volgende:
Berbatov is rond.
Haha, die nieuwe arabieren daar hebben grote plannen.quote:
Barry heeft immers te kennen gegeven gewoon bij Villa te blijven.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Grimm het volgende:
Barry naar Man City zou ook wel leuk zijn
Lijkt wel of ze in hun jubileumjaar kapot willen gaan en laag willen eindigen. Ik maal er niet om.quote:Op maandag 1 september 2008 19:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dacht dat het een grap was.
Op een bepaalde manier is het natuurlijk ook wel een grap. Wie haalt nou een matige keeper van 39, had dan Mulder of Ekramy gehouden. Of die Toonen een contract gegeven...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Barry heeft immers te kennen gegeven gewoon bij Villa te blijven.
Hmz, zou wel een mooie transfer voor Arsenal zijn..quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet niet of ie al was voorbij gekomen maar: Afellay --> Arsenal.
quote:'Zeehond' Kerlon vertrekt naar Chievo
Serie A-club Chievo heeft de Braziliaan Kerlon aangetrokken. De 20-jarige aanwinst komt over van Cruzeiro, waar hij mede door een zware knieblessure nauwelijks speelminuten maakte.
Kerlon werd lange tijd gezien als één van de grootste talenten van Brazilië. Zijn handelsmerk is zijn zeehondendribbel, waarbij hij de bal op zijn hoofd laat stuiteren terwijl hij over het veld loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |